Neida du! Er sånn her ogsåGassmaskin. Jeg er blitt en gassmaskin! Bobler i magen hele tiden! Anbefaler alle som skal innenfor stuens fire dører å ta på seg gassmaske! Var sånn sist også! Er så redd det er ett dårlig tegn :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida du! Er sånn her ogsåGassmaskin. Jeg er blitt en gassmaskin! Bobler i magen hele tiden! Anbefaler alle som skal innenfor stuens fire dører å ta på seg gassmaske! Var sånn sist også! Er så redd det er ett dårlig tegn :/
Håper det bare er første trimester da! Hahaha! Er så oppblåst at jeg ser supergravid utNeida du! Er sånn her ogsåTror det er ganske så normalt
) Huff!
Veldig normalt!Håper det bare er første trimester da! Hahaha! Er så oppblåst at jeg ser supergravid ut![]()
Haha ja tror nok detForferdelig kvalm, halsbrann, stikkinger nedentil og i magen, utrolige smerter i korsryggen, luft i magen, trøtt, våkner utrolig tidlig og puppene er såre..
Skal jeg ha det sånn som dette lenge?![]()
![]()
Haha ja tror nok detForferdelig kvalm, halsbrann, stikkinger nedentil og i magen, utrolige smerter i korsryggen, luft i magen, trøtt, våkner utrolig tidlig og puppene er såre..
![]()
Forferdelig kvalm, halsbrann, stikkinger nedentil og i magen, utrolige smerter i korsryggen, luft i magen, trøtt, våkner utrolig tidlig og puppene er såre..
![]()
Det er sant, men litt kvalm hadde holdt.. *ler*Du får bare se på det som positivt. Tryggere at det er symptomer enn at det ikke hadde vært det tenker jeg![]()
4+2Haha ja tror nok dethvor langt er du på vei?
![]()
Tissetrengt hele tiden, og matlyst nok for 3! :-D Kjente til kvalmen for første gang (for dette svangerskapet vel og merke!) idag etter jeg hadde spist en skikkelig god frokost. Men ikke oppkast-kvalme, bare uggen og småkvalm. Gruer for om det blir mer, men regner med det kommer for fullt denne gangen også.. I gårkveld fikk jeg ikke sove, og lå og tenkte på alle vondtene jeg hadde i forrige svangerskap som fortsatt er friskt i minne, og måtte felle noen tårer.. Forstå meg rett, jeg er superglad for å skal få et barn til! Men gruer veldig for de tunge dagene.. Skal vel godt gjøres å få et knirkefritt svangerskap når jeg har to ikke knirkefrie bak megSkal egentlig ikke klage, vet det er mange som har hatt det verre
![]()
![]()
Flere som gruer litt for svangerskapet? Det er en ny følelse for meg, har ikke gruet meg de andre gangene!