Symptomer

Gassmaskin. Jeg er blitt en gassmaskin! Bobler i magen hele tiden! Anbefaler alle som skal innenfor stuens fire dører å ta på seg gassmaske! Var sånn sist også! Er så redd det er ett dårlig tegn :/
Neida du! Er sånn her også ;) Tror det er ganske så normalt :)) Huff!
 
Hahaha alle symptomer er hjertelig velkommen her så lenge spiren holder seg fast og er levende <3
 
Forferdelig kvalm, halsbrann, stikkinger nedentil og i magen, utrolige smerter i korsryggen, luft i magen, trøtt, våkner utrolig tidlig og puppene er såre..
Skal jeg ha det sånn som dette lenge? :eek: :(
 
4+6 i dag. Var ganske kvalm i går men trodde kanskje det var sjokket av positiv test. Men våknet med kvalme i dag også, pluss murring og knip i magen og litt luft. Håper på at det er et godt tegn :)
 
Forferdelig kvalm, halsbrann, stikkinger nedentil og i magen, utrolige smerter i korsryggen, luft i magen, trøtt, våkner utrolig tidlig og puppene er såre..
Skal jeg ha det sånn som dette lenge? :eek: :(
Haha ja tror nok det ;) hvor langt er du på vei? :)
 
Forferdelig kvalm, halsbrann, stikkinger nedentil og i magen, utrolige smerter i korsryggen, luft i magen, trøtt, våkner utrolig tidlig og puppene er såre..
Skal jeg ha det sånn som dette lenge? :eek: :(
Haha ja tror nok det ;) hvor langt er du på vei? :)
 
Forferdelig kvalm, halsbrann, stikkinger nedentil og i magen, utrolige smerter i korsryggen, luft i magen, trøtt, våkner utrolig tidlig og puppene er såre..
Skal jeg ha det sånn som dette lenge? :eek: :(

Du får bare se på det som positivt. Tryggere at det er symptomer enn at det ikke hadde vært det tenker jeg ;)
 
Er blitt veldig kvalm! :hungover: Har kastet opp i dag på jobb :eek: håper jeg klarer å holde det hemmelig i mange uker til :nailbiting:
 
Tissetrengt hele tiden, og matlyst nok for 3! :-D Kjente til kvalmen for første gang (for dette svangerskapet vel og merke!) idag etter jeg hadde spist en skikkelig god frokost. Men ikke oppkast-kvalme, bare uggen og småkvalm. Gruer for om det blir mer, men regner med det kommer for fullt denne gangen også.. I gårkveld fikk jeg ikke sove, og lå og tenkte på alle vondtene jeg hadde i forrige svangerskap som fortsatt er friskt i minne, og måtte felle noen tårer.. Forstå meg rett, jeg er superglad for å skal få et barn til! Men gruer veldig for de tunge dagene.. Skal vel godt gjøres å få et knirkefritt svangerskap når jeg har to ikke knirkefrie bak meg :p Skal egentlig ikke klage, vet det er mange som har hatt det verre :) :p

Flere som gruer litt for svangerskapet? Det er en ny følelse for meg, har ikke gruet meg de andre gangene!
 
Tissetrengt hele tiden, og matlyst nok for 3! :-D Kjente til kvalmen for første gang (for dette svangerskapet vel og merke!) idag etter jeg hadde spist en skikkelig god frokost. Men ikke oppkast-kvalme, bare uggen og småkvalm. Gruer for om det blir mer, men regner med det kommer for fullt denne gangen også.. I gårkveld fikk jeg ikke sove, og lå og tenkte på alle vondtene jeg hadde i forrige svangerskap som fortsatt er friskt i minne, og måtte felle noen tårer.. Forstå meg rett, jeg er superglad for å skal få et barn til! Men gruer veldig for de tunge dagene.. Skal vel godt gjøres å få et knirkefritt svangerskap når jeg har to ikke knirkefrie bak meg :p Skal egentlig ikke klage, vet det er mange som har hatt det verre :) :p

Flere som gruer litt for svangerskapet? Det er en ny følelse for meg, har ikke gruet meg de andre gangene!

Uff, høres ikke særlig kjekt ut. Men forstår jo at du gruer deg siden du vet hva du går til på en måte. Jeg kjenner jeg gruer meg ikke så mye til å være gravid og ha vondt o.l. men det ligger store bekymringer i om alt kommer til å gå bra osv. Er min første graviditet så veldig bekymra for SA.
 
Jeg tisser også KONSTANT! Skulle ønske jeg var mer kvalm jeg :p er mest kvalm om morgenen, hvis jeg ikke spiser og hvis jeg kaver meg opp(løper eller herjer)
 
Jeg har utrolig ømme pupper, luft i magen og sulten hele tiden. Men når jeg skal spise, så har jeg ikke lyst på noen ting :p
 
Spiste pølsegrateng i dag, det var ikke kroppen veldig glad i. Spiste to biter også måtte jeg bare stopp :depressed::wtf:
 
Litt mindre oppblåst, nå enn i forrige uke, men fremdeles litt. Har litt stikking/murring i magen, tisset mye og en del mer utflod. 5+2 i dag. Kvalmen har jeg sluppet til nå *bank i bordet*
 
Back
Topp