Symptomer

Kjenner mer nå, enn for noen dager siden. Mer stikking og "riving" nederst i magen. Mer ømme pupper og hyppigere doturer :)
Jeg har det også slik. Innimellom ganske mye stikking, spesielt på høyre side. Er også usannsynlig trett. Jeg har sovna når jeg har lest for ungene mine (5 og 7 år) de siste kveldene. Fordelen er at jeg spretter opp kl 7 om morran :)) Ellers så må jeg spise litt oftere for ikke å bli kvalm, og så er jeg varmere enn normalt. Det syns jeg er deilig for jeg er en frysepinn til vanlig. Forrige to svangerskap hadde jeg samme symptomer, og da ble jeg avhengig av isbiter. De måtte tygges, og jeg måtte helst ha de tilgjengelig overalt. Husker jeg satt på fly og måtte be om å få en hel kopp isbiter. :))

Murringer og hyppig vannlating er vel egentlig de eneste symptomene jeg har, og uteblitt mens så klart

Nytt symptom i anmarsj! Var plaget periodevis med bekkenlåsning i forrige svangerskap og allerede nå kjenner jeg de samme smertene igjen! Kjedelig å ha vondt, men litt "godt" å ha noen symptomer!

Nytt symptom i anmarsj! Var plaget periodevis med bekkenlåsning i forrige svangerskap og allerede nå kjenner jeg de samme smertene igjen! Kjedelig å ha vondt, men litt "godt" å ha noen symptomer!
Huff, bekkenplager er nesten det verste. Jeg ble sykemeldt i uke 9 sist jeg var gravid pga bekkenløsning. Klarte ikke gjøre noe som helst. Dro jeg en tur på butikken var jeg ødelagt resten av dagen. Håper virkelig du slipper det! (og at jeg slipper det, for den saks skyld)

Rart det der hvordan symptomene kommer på rekke og rad med engang testen viser positiv. Her har jeg fått samme hodepine som sist og trøtt som bare det! Håper bare at jeg slipper hodepinen så lenge. Sist var det bare å sove på et mørkt, kaldt rom som hjalp. Nå blir det vanskelig å få til det, siden jeg har ei på seks måneder(født tre måneder for tidlig) som sover utrolig dårlig på dagtid!

Huff, bekkenplager er nesten det verste. Jeg ble sykemeldt i uke 9 sist jeg var gravid pga bekkenløsning. Klarte ikke gjøre noe som helst. Dro jeg en tur på butikken var jeg ødelagt resten av dagen. Håper virkelig du slipper det! (og at jeg slipper det, for den saks skyld)
Ja det er virkelig plagsomt! Men i forrige svangerskap var jeg bare moderat plaget, det gikk også litt opp og ned - noen uker hadde jeg veldig vondt, imens andre gikk det bedre. Så håper bare ikke det blir verre enn sist! Krysser fingrene for at det går fint med deg også :)

Har mye luft i magen trøtt og ømme bryst , murringer som kommer å går stikker veldig i magen noe jeg ikke har opplevd fra da jeg gikk med førstemann . Håper bare det er godt tegn for i dag fikk jeg magesmerter men det stoppet opp etter jeg la meg ned i sengen . Noen som har opplevd det uten noe er galt ?

Har mye luft i magen trøtt og ømme bryst , murringer som kommer å går stikker veldig i magen noe jeg ikke har opplevd fra da jeg gikk med førstemann . Håper bare det er godt tegn for i dag fikk jeg magesmerter men det stoppet opp etter jeg la meg ned i sengen . Noen som har opplevd det uten noe er galt ?
Jeg hadde magesmerter sist og var redd det var sa på gang eller exu, men det viste seg å bare være luftsmerter... Hadde også mye murringer og stikking i magen, men det er helt normalt. Mye som skjer der inne den første tiden!

Jeg hadde magesmerter sist og var redd det var sa på gang eller exu, men det viste seg å bare være luftsmerter... Hadde også mye murringer og stikking i magen, men det er helt normalt. Mye som skjer der inne den første tiden!
Det er da bra å høre så jeg slipper gå å uroe meg for at det skulle være sa pågang gikk så bra med førstemann gleder meg til uke 12 da kan jeg slappe av , men unnskyld jeg spør dumt men hva er exu? :)

Det er da bra å høre så jeg slipper gå å uroe meg for at det skulle være sa pågang gikk så bra med førstemann gleder meg til uke 12 da kan jeg slappe av , men unnskyld jeg spør dumt men hva er exu? :)
Exu er svangerskap utenfor livmoren. Gleder meg også til uke 12, slik at man kan senke skuldrene litt. Jeg fødte i uke 26 sist, så jeg kommer nok til å være stressa og bekymret frem til uke 30 ihvertfall. Så redd for at det samme skal skje på nytt!

Exu er svangerskap utenfor livmoren. Gleder meg også til uke 12, slik at man kan senke skuldrene litt. Jeg fødte i uke 26 sist, så jeg kommer nok til å være stressa og bekymret frem til uke 30 ihvertfall. Så redd for at det samme skal skje på nytt!
Uff da det forstår jeg håper det går bra den her gangen for deg :)

Begynner å bli litt bekymra for at jeg fortsatt ikke merker noe til graviditeten jeg! Andre som fortsatt ikke merker noe? Er 22 dpo i dag...

Begynner å bli litt bekymra for at jeg fortsatt ikke merker noe til graviditeten jeg! Andre som fortsatt ikke merker noe? Er 22 dpo i dag...
Jeg merket ikke noe før rundt uke 6-7 med første. Har også venninner som nesten ikke har hatt symptomer, så det er nok like normalt å få symptomer senere. Evt ikke være så veldig plaget.

Murrer en del i perioder.. Blir nesten nervøs..
Har det på samme måten veldig nervøs for noe er galt fordi kjenner ikke igjen de her symptomene fra førstemann , fått ganske tidlig nå og stikking i livmoren også som kan vare hele dagen , i korsryggen kan det også komme ømhet også som minner om tr smerter , strammer seg magen også føler jeg er forstoppet men normalt der . Mye kremet utflod har øket på .

Har det på samme måten veldig nervøs for noe er galt fordi kjenner ikke igjen de her symptomene fra førstemann , fått ganske tidlig nå og stikking i livmoren også som kan vare hele dagen , i korsryggen kan det også komme ømhet også som minner om tr smerter , strammer seg magen også føler jeg er forstoppet men normalt der . Mye kremet utflod har øket på .
Har det også sånn.. Kommer i perioder.. Men flere ganger om dagen.. Uff..

Har det også sånn.. Kommer i perioder.. Men flere ganger om dagen.. Uff..
Håper bare alt er bra , har ingen sa gikk bra med førstemann så velger å tro det skal gå bra nå å men når symptomene er ulik fra da er det ikke rart jeg blir urolig ingen kvalme så begynner å bli urolig nå ikke det at jeg liker å være kvalm og kaste opp men da er det gode tegn på at noe går rette veien .

Jeg er bare SÅ trøtt!!!! Kan sovne hvor som helst når som helst. Akkurat sovet 1,5 time nå og kunne lett sovet dobbelt så lenge. Var ikke sånn i forrige graviditet! Rart at det kan være så forskjellig!

Back
Topp