Symptomer

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Opplever dere noen symptomer/tegn på graviditet nå så tidlig? I så fall: hvilke?
Jeg har egentlig ingen tegn foruten uteblivende mens og positive tester i går, ellers ingenting. Blir litt bekymra!
 
Nå er ikke jeg gravid nå, men jeg har hatt kvalme, trøtthet og stikkinger i lysken som første symptomer.

I min første graviditet var det kun at jeg måtte fly på do hvert ledige sekund. Da kom hele symptomtoget i uke 6 :p
 
Nå er jeg litt kvalm og veldig trøtt. Må tisse ofte. Har også en del stikking i puppene og de er litt tyngre enn vanlig. Disse symptomene hadde jeg også så tidlig forrige gang, som dessverre endte i SA. Første svangerskap hadde jeg ingen symptomer så tidlig.
 
Nå tempet jeg meg denne pp, og så at tempen holdt seg høy etter festedipp. Det var klu nr1, sammen med puppene som endret seg ganske fort. Ble plutselig litt fyldigere og tyngre. Så var det at jeg ble trøtt og sliten. Og måtte tisse hyppigere. Har litt murringer av og til nå, men ikke mye :)

Forrige svangerskap var det trøttheten og tissingen som fikk meg til å ha en mistanke. Uteblitt mens kan jeg ikke si så mye om, da min syklus er veldig uregelmessig :)
 
Jeg merka tidlig at det var noe uvanlig. Sykt ømme pupper, murring i magen, meget tissetrengt, som jeg merket særlig på jobb (i en travel hverdag..) og håpet jeg skulle slippe unna kvalmen. Men den kom... Halvveis i uke 5... What to do!! 24/7 er slitsomt... Ingen matlyst heller.. Føler ingen råd hjelper :(
 
Er trøtt , hatt endel stikninger(som var mer ubehagelig en vanlig) og et stykk hormonutbrudd :p
 
Jeg har fått nese som en sporhund! Haha! Også har jeg endel murringer i magen og må tisse mye oftere!:p
 
Det første jeg merket var ømhet og stikkinger i lysken. Så kom ømme bryster, spesielt nipplene mine er vanvittig såre!

Ellers er jeg litt småkvalm, spesielt om det går for lenge mellom hvert måltid og luktesansen min er helt latterlig god..
 
Jeg har drømt veldig mye i starten ved samtlige graviditeter (jeg er gravid m nr 3 nå)! Er det noen andre som gjør det? Ellers så kjenner jeg det med litt stikking i lysk og at jeg må spise litt oftere.
 
Kjenner mer nå, enn for noen dager siden. Mer stikking og "riving" nederst i magen. Mer ømme pupper og hyppigere doturer :)
 
Eneste symptomet jeg har per nå er at jeg er forferdelig oppblåst! Utrolig ubehagelig å ha vanlig bukse på!
 
Ømme pupper, akutt dårlig kondis og småkvalm gjennom dagen. Håper jeg slipper unna med det ;-)
 
Merker egentlig ikke noe, men er bare uke 4... Leste et sted at det ofte begynner først i uke 5?
 
Merker egentlig ikke noe, men er bare uke 4... Leste et sted at det ofte begynner først i uke 5?
Jeg merker også veldig lite! Ikke kvalm eller noe sånn. Eneste jeg merker er at jeg er oppblåst og kanskje litt mer sulten enn vanlig hvis jeg virkelig kjenner etter. Men tror de sier at de fleste symptomene kommer mer i uke 5-6 :)
 
Ikke noe oppblåst, mn ja, kanskje litt mer sulten og litt lettrørt, men det tror jeg er fordi jeg fortsatt er litt usikker på hele situasjonen også, gruer og gleder meg om hverandre, litt følelsesmessig berg og dalbane. Vi får se neste uke om det skjer noe mer!:)
 
Jeg har vondt i korsryggen, rastløse ben og mensmurringer... Ellers ingenting forrige gang hadde jeg ekstremt ømme pupper...
 
Her er det fortsatt ømme pupper, meget god luktesans og stølhet/strekking i lysken.
I tillegg er humøret mitt HELT på bærtur og jeg er både rasende, lei meg og euforisk om hverandre. Samboeren kalte seg for dragevokter forrige svangerskap pga mitt turbulente humør - ser ut til at han blir det igjen denne gangen..

Har også vært veldig oppblåst og forstoppet den siste uken. Ikke noen veldig god kombinasjon...
 
Jeg har vondt i korsryggen, rastløse ben og mensmurringer... Ellers ingenting forrige gang hadde jeg ekstremt ømme pupper...
Jeg har heller ikke ømme pupper, det hadde jeg på denne tiden i forrige svangerskap!
 
Lite symptomer, kjenner det litt i korsryggen og litt mensmurringer. Og litt trøtt:)
 
Jeg synes jeg har så mange symtomer, og synes det er litt skummelt... Har aldri hatt så mange symptomer før.
Men jeg har: metallsmak i munnen, kvalm, trøtt, oppblåst, tisser ofte, ømme pupper, stikkninger i magen og ikke minst, det aller mest sikre tegnet på at jeg er gravid- brennende føtter om kvelden! Det har jeg hatt i alle svangerskapene mine!
 
Back
Topp