Symptomer

Veldig trøtt og sliten nå. Kvalm hele dagen, også bobler det litt der nede. Virker som at noe flytter på seg av og til. Luft i magen :p
 
Er såå glad hver morgen jeg våkner og enda ikke er kvalm! :-D Håper den holder seg langt langt vekk!!
 
Er det bare jeg som er så utrolig svimmel?!?! Jeg blir helt gal! Våkner om morgenen å kan så vidt snu på hodet før alt snurrer! Kan ikke huske jeg hadde det sånn med første mann!
 
Er det bare jeg som er så utrolig svimmel?!?! Jeg blir helt gal! Våkner om morgenen å kan så vidt snu på hodet før alt snurrer! Kan ikke huske jeg hadde det sånn med første mann!
Gå å få sjekket jernlageret allerede nå :/ det der hørtes ikke godt ut. :( men ja jeg var svimmel i noen uker sist.
 
Litt svimmel og kvalm om morgenen, ømme pupper, våkner tidlig på mrg og får ikke sove igjen.
 
Forrige uke var jeg veldig svimmel hele tiden, men nå har det gått litt over.
 
Alle andre skriver at de er så trøtte, men jeg finnes ikke trøtt.. Jeg pleier å trenge en del søvn, men etter jeg ble gravid så virker det som om jeg ikke trenger mer enn et par timer :-/
 
Alle andre skriver at de er så trøtte, men jeg finnes ikke trøtt.. Jeg pleier å trenge en del søvn, men etter jeg ble gravid så virker det som om jeg ikke trenger mer enn et par timer :-/
Jeg merket ikke at jeg var spesielt trøtt med første :)
 
Har nesten ingen symptomer bare trøtt og influensa , kvalmen har ikke meldt sin ankomst litt bekymret nå fordi føler meg ikke Gravid , har ikke blødd noe bare kommer mye utflod som er hvit . Har ingen sa så jeg bør ikke bli urolig når det gikk bra med førstemann flere som enda ikke er kvalme ? Jeg er 6+1 i dag !
 
Opplever dere noen symptomer/tegn på graviditet nå så tidlig? I så fall: hvilke?
Jeg har egentlig ingen tegn foruten uteblivende mens og positive tester i går, ellers ingenting. Blir litt bekymra!


Jeg hadde kun øme bryster. Til uka 10 men da fikk jeg SA dessverre. Kroppen er forskjellig noen har null tegn mens andre får masse reaksjoner. Lykke til
 
Jeg har drømt veldig mye i starten ved samtlige graviditeter (jeg er gravid m nr 3 nå)! Er det noen andre som gjør det? Ellers så kjenner jeg det med litt stikking i lysk og at jeg må spise litt oftere.

Jeg drømmer ekstremt mye hver natt. Litt slitsomt:)
Og kvalmen kom i går. Gruer meg til jobb mandag;)
 
Uteblitt mens, positive tester, stikkninger i nedre del av magen helst på venstre side, stikking i underlivet, ømme bryster, tisser hele tiden føler jeg :) og kvalmen kom kastet på meg i dag 4+0 :)
 
..og der gikk startskuddet for morgenkvalmen! Hjelp, hvordan skal jeg klare å skjule det for svigers når vi skal på ei lita hytte med dem i påska.. :O :-!
 
Kvalmebølger. Før kjente jeg stikninger og ømme bryst nå er det kvalmen som har tatt over.
 
Back
Topp