Symptomene dine NÅ

Hadde mer symptomer før men akkurat nå er det nok bare at jeg er trøtt og litt ekstra kald :) 5 uker idag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ingen :O Men er ganske oppblåst, skulle tru jeg var fødeklar.
 
8+3 sinnsjukt ømme bryst, men kun på kvelden. Å veldige mensmurringa! Men da og e mest på kvelden! Resten av dagen e da kvalme, oppkast, halsbrann og trøtthet som regjere...pluss forstoppelse:oops:
 
Er 5+4 idag. Flere enn meg som på denne tida ikke merket noe særlig??? Er kun oppblåst.:p
 
Neglene mine er superfine!

Skjønte en stund ikke hva som hadde skjedd, men så leste jeg at det var vanlig i graviditeten. Må si dette var er kjekk bieffekt:)
Noen flere?
 
Last edited:
I dag kjenner jeg murring over symfysen. Håper det betyr at det skjer noe der nede i livmoren :)
 
Idag har kvalmen kommet for fult! Føler jeg var på en skikkelig bytur igår og har tidenes hangover med kvalme, hodepine og svimmelhet. Nå så tidelig tar jeg alle symptomer med et smil, produksjonen er igang:) 5+1 :)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Status 6+2: Skikkelig kvalm, verst på morgenen og formiddagen, trøtt (helt ekstremt fra kvalmen gir seg litt på formiddagen og frem til ca 6-7 om ettermiddagen/kvelden), ømme pupper (allerede gått opp en cup-str), oppblåst, treg mage, forandret luktesans og veldig øm i korsryggen.... Greit å kjenne at det skjer noe ja! :p
 
Her er det kvalme innimellom , ekstremt god luktesans , ømme bryster når min kjære klemmer dem :p og voksesmerter i livmora og naturlig nok ganske trøtt til tider .
Er ca 9 uker på vei :)
 
Last edited:
5+4. Trøøtt, morgenkvalm, dårlig matlyst, veldig kald på hendene og murringer i magen.
 
Har ingen symptomer. Med nr 1 og 2 kom de med en gang. Blir nesten litt bekymret:p Eller kan det ha noe med at jeg ammer nr 2 enda? (Hun er 7 mnd) :)
 
Skikkelig uggen og kvalm, vondt i magen, det meste av lukter og lyder av at folk spiser gjør meg kvalm. Desverre gjelder det når sønnen min spiser også :-\
 
5+4 bare enda. Puppene føles som hovne verkbyller, det har de utrolig nok gjort i to uker i strekk nå. Men jeg er i fin form, trener som normalt fire dager i uken enda også :) Tørst og drikker veldig mye vann og tisser derfor mye. Litt trøtt :) Ellers føler jeg meg super.
 
Back
Topp