Symptomene dine NÅ

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
ja, hvilke symptomer har du nå, og hvilken uke er du i??

Jeg sliter veldig med bekkenet og ryggen for tiden. Har også ubehag i symfuse benet.. ;)
Ellers så har eg kjempe ømme bryster, og litt små uggen innimellom.
 
Kvalm, uggen og sliten. . Kjenner også bekkenet til tider - men det er jeg glad holder seg friskt så lenge som mulig :)
 
ooo.. Glemte den mest utpregete.. Kom på d når du skrev det.. TRØTT!!! Måtte stoppe flere ganger på vei fra jobb i dag :p
 
Vonde pupper!!! Og litt murring

6+4
 
Last edited:
Supert om dere skriver hvilken uke dere er i :) ... For oss som venter på de ulike symptomene :) jeg er også spesielt intr i å vite dersom noen vet hvor høyt hcg nivået er ved kvalme om noen vet :)
 
Kan legge til : kun sterke murringer og trøtthet her. Ca 4 uker nå.
 
4+4, kvalm, svimmel og trøtt! Spes kvalm om morgenen. Begynt å få murriger i ryggen i dag.
 
Trøtt! Ømme bryster, uggen/småkvalme som går veldig opp og ned, svimmel og en del vondt i magen/menssmerter lignende. 6+5

Men forholdsvis god form bare jeg passer på å spise jevnlig og sove nok :)
 
Trøtt, ømme brystvorter og innimellon uggen.. Var veldig kvalm i helga, men ikke i dag :D 4+6
 
Store pupper, periodevis halsbrann og kvalme, trøtt! Kun 4+2 på vei:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er ikke kvalm lenger og har ikke vondt i brystene lenger. Men er veldig trøtt og ofte tørst. Er 8+2 idag :)
 
Trøtt, trøtt, trøtt og masse temperamang Haha uff :p og murringer i beina å ryggen ;) ja å puppen har vokst litt ..Ja å svimmel konstant !!
4+4 :D
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Bekkenløsning, ømme brystvorter, ekstremt trøtt og tidvis kvalm.
Reagerer også veldig på ulike lukter..
8 uker idag :)
 
uke 7+1 idag - Symptomer: kvalm, ømme bryster, sliten og trett, lite matlyst, og emosjonell(gråter minst 100 ganger hver gang jeg slår på tv'n) :p:sick006:sad015
 
5+6 idag: kvalm når jeg ikke spiser nok/riktig, trøtt, emosjonell, luft i magen.
 
Back
Topp