Symptomene dine NÅ

Sto på badet i dag etter jeg hadde dusja og la plutselig merke til at jeg plutselig har masse små føflekker som ikke har vært der før :eek: mest på magen og brystet. Måtte jo Google med en gang og det er visst vanlig pga hormoner i kroppen ved graviditet :)

Mye merkelig denna kroppen driver med! :p
 
Kvalm og trett og null matlyst. 7+3 i dag
 
Skal vi se er svimmel, kaster opp, sliten, mye luft i magen og intense smerter i korsryggen til tider. Pluss at myyyye mat smaker ikke godt lenger:p og veldig irritabilitet så mannen får høre det fra tid til annen hehe 5+6
 
når var det folk begynner/begynte å få ømme bryster ? mine har våkst (trorjeg) kansje ønsketenking .:p haha men ikke ømme i det hele tatt! føler alle sier dem har ømme pupper når de er gravide ?
 
Uggen, ømme bryster og menssmerter!
 
Jeg har heller ikke ømme bryster. Bare super sensitive nippler :-( å kvalm, fysj.. Klarer ikke å åpne kjøleskapet lenger :-(
 
når var det folk begynner/begynte å få ømme bryster ? mine har våkst (trorjeg) kansje ønsketenking .:p haha men ikke ømme i det hele tatt! føler alle sier dem har ømme pupper når de er gravide ?
Jeg begynte å kjenne det 1 1/2 uke før jeg tok test med ømme bryster. Altså kjempevonde brystvorter!
 
Ømme, tunge og oversized pupper og bekkenløsning, men bortsett fra det? Fint lite. Har litt murringer nå og da, men det er aller helst når eg har bukser som strammer under navlen. Helt tydelig at kroppen ikke liker stramt rundt magen lengre. Er 6+1 idag :)
 
Uke 8+1 kvalme, kvalme og kvalme!! Reagerer på ALT av lukt!! Mensen murring, ømme bryster, ekstremt flokete hår og tett nese.
 
8+4... ømme bryster og såre nipler som er blitt mye større og mørkere. Ligament strekk ved kjappe bevegelser. Ryggvondt og mild /begynnelse på bekken løsning etter 4 timer på jobb... lett rørt og gråter fort... kvalme av og på ca hver 2.dag... tisser absolutt hele tiden... våkner lett... får ikke sove igjen :p Luft, treig mage og litt halsbrann... +ekstremt god luktesans... hehe :))

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Murringer av og på, noen kvalmebølger og trøtt. Veldig oppblåst noen dager. Og så klør det i øynene stadig vekk.
Er 5+6
 
Var på UL på fredag, og de så ingenting. Fostersekk og en tom plommesekk:/:/ Han lurte på om det kunne være en MA, men kan hende jeg er tidligere enn vi tror, sånn at hjertet ikke jar begynt å slå enda:/

Men har vært kvalm og svimmel, trøtt og ømme pupper...:) Får vare vente å se!
 
Eneste er murring som tegn. Trøtt. Ellers er både puppeømhet og kvalme borte...
 
Trøtt, veldig tørst, av å til litt kvalm og begynte i dag med litt ømme pupper

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
4+6 i dag og har småmurringer og hyper ømme pupper. Skulle løpe ned ei trapp i sted og måtte holde de fast for det var vondt! Hahaha
 
Har begynt å bli var på enkelte lukter. Isted åpnet jeg oppvaskmaskinen da den var ferdig og trodde jeg skulle py, måtte holde pusten og løp ut for å ikke brekke meg og fikk sambo til å gå ut og sjekke den. Han bare, jammen det er ingenting som lukter her!
Jeg var sikker på at det var noe gammelt og ekkelt som var blitt vasket inni der. Og som lå der enda. :eek:
 
Back
Topp