Symptomene dine NÅ

Ikke hatt noen plager til nå, men siste dagene har jeg vært veldig svimmel hver gang jeg reiser meg opp. Blir i tillegg kvalm av noen få lukter/matvarer. Har fått stooore pupper, de har ikke vært ømme, men brystvortene er nå kjempe ømme. Også en del strekkinger midt på magen. Den ekstreme trøttheten er heldigvis over. Er 14+4 i dag :) Jo, og finnes ikke sulten lenger.

Last edited:
Akkurat NÅ er jeg kvalm og ligger horisontalt på sofaen med overkroppen opp.

Trøtt og ømme bryst. Er 4+6 idag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Akkurat nå 6+4 ... kvalme og oppkast.. får i meg et knekkebrød med skinke i dag.. stort øyeblikk! Ellers pga veldig mye sofasliting kjennes også bekkenet ut som det har fått seg en hard start på denne graviditeten. . Håper det gir seg snart!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har alle ømme bryster? Jeg har alltid det til mens, men ikke nå :p

Utrolig trøtt, og jeg svimler lett. Og jeg kan ikke ligge på magen i senga, for da må jeg tisse!
Ryggen er veldig vond, og jeg kan ikke stå/gå over lenger tid for da kjennes det ut som om hele ryggen/hoften "gnager", veldig vondt. Innimellom kvalm, helst på kveldstid.

Mensmurringer og stikninger, men det er nå så. Tenker jeg ikke så mye over, det var verst i uke 3-5, da var det skikkelige smerter!

trøtt, konstant kvalm, sår hud på magen, vondt i kroppen spesielt korsryggen, litt ømme pupper, murringer og stikkinger i magen.. 7+4

9+3 vondt rygg, trøtt, trøtt,trøtt, matlyst men blir fort mett øya tåler mer en magen :P , lukte sansen, murringer med MYE utflod, kvalme om morgning + kveld når jeg er veldig trøtt, veldig ømme bryster og lyster på feit mat :) hehe

Jeg har fårr menssmertene tilbake igjen...æsj... ellers bare trøtt...VELDIG TRØTT!

7+4 Veldig kvalm innimellom, så kvalm at jeg kaster opp til tider. Ellers har jeg veldig ømme pupper og de har blitt større. Murringer og oppblåst. Jeg er også veldig trøtt etter at jeg kommer hjem fra jobb.

Trøtt og ømme bryster. :) Prøver og nyte hvert et symptom, selv om trettheten av&til tar overhånd ;)

Kvalm :sick006 Uggen :sleep011 Trøtt :crybaby2Hormonell og ømme pupper.
Jeg er kommet til uke 7+4 sånn ca tror jeg. Og kvalmen har bare blitt verre og verre etter uke 7.. Vært litt slitsomt den siste uka. Føler meg sliten!
:sleep002

6+4: Trøtt (sov i nesten 12 timer inatt...), veldig lett for å grine (skiiikkelig slitsomt, fikk tårer i øynene igår når ei venninne lurte på hvordan jeg hadde det.. virka jo som jeg ikke hadde det så godt :P), puppene er bedre, men kan slå til med skikkelige stikkinger, blir lett mett og lett sulten (går ofte med et sug i magen), ikke kvalm, bare litt uggen noen ganger (håper dette vedvarer), fryyyyser, stikninger i magen av og til.

Kvalme, kvalme og atter kvalme! Er en av de heldige utvalgte som har fått diagnosen "ekstrem svangerskapskvalme". Er 8+4...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

11+3 sm me kvalme og svimmelhet! Noe redusert i morges!:D jay
Ellers (mensmurringer) me stråling til lysk.
Snev av halsbran til måltidene
Veldig trøtt og sliten
Noe øm i brystene. Variert siden ca uke 7:))
Veeeeldig varierende i humør;)

Back
Topp