Symptomene dine NÅ

Fryser omtrent hele tiden, superoppblåst på kveldene, uggen på morgenen, og kjenner litt i bekkenet.. Er 9+3 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Spyr opp alt jeg spiser og mer til..både natt og dag, vanskelig å få sove pga kvalmen. Fått diagnosen ekstrem svangerskapskvalme 7 uker
 
Er i uke 4+5 ekstremt trøtt og ubehag i magen når jeg bøyer meg og har trange bukser :) ellers ingenting akkurat nå :) fikk bekkenløsning i uke 11 sist så havnet på krykker en liten stund hadde også kvalmen i en ukes tid.
 
7+4 idag og har i ca 1 mnd nå hatt ømme pupper, spesielt nippel, de har også blitt større. En del murringer og stikninger den siste uka, litt kvalmebølger innimellom, veldig trøtt og ganske hormonell til tider ( til mannens store frustrasjon) ;p nesten konstant sulten, mye lukter veldig vondt og litt forstoppelse :/ Var også veldig oppblåst men det har blitt litt bedre :)
 
trøtt, ømme pupper, ofte sulten som fort går over til kvalme og brekninger fram til jeg får spist. utrolig tørst hele tiden!
hodepine i 3 dager.
litt vondt i ryggen av og til. små blødninger, prikker i magen. 7+4 sleit med forstoppelse og var skikkelig oppblåst i uke 6, med ekstrem tretthet og måtte sove minst en gang på dagen.
og det værste: må tisse hele tiden! vet ikke om det er pga at jeg må drikke masse for er så tørr i munnen og halsen :p
og luktesansen er blitt helt utrolig! typen måtte gå et annet sted å spise i dag, for det stinket! vaskepulver har også en skikkelig intens lukt.
trudde ikke jeg hadde så mange symptomer jeg.. men nå ble jeg litt overrasket av å se alle skrivd ned hehe..
 
Kvalme, oppkast, trøtt , ømme bryst, murringer og stikninger. Hormonell!!! Fryse veldig!
 
Er i uke 7. Kvalme som varer hele dagen, ømme bryster, trett og sliten konstant. Tåler ikke lukta av tøyskyllemiddelet lenger, så måtte bytte det. Akkurat nå er det fullstendig forbud mot svinekjøtt hjemme hos oss, for jeg spyr av lukta. Har begynt å bli litt emosjonell, når jeg og samboer legger oss om kvelden begynner jeg plutselig å gråte.
 
Er i uke 10+1. Føler jeg har mistet symptomene. Noen som føler det samme? Har tidligere hatt kvalme, ømme bryster, vært oppblåst, hatt stikk og kviser. Redd :(
 
9+4 idag. Kvalmen har avtatt, matlysten begynner som smått og komme tilbake, trlttheten begynner også å gi slipp, samt at brystene ikke er så vonde lengre.
Nå er det mer vondter nederst i ryggen, samt at jeg kjenner at livmoren strekker på seg :)
Det begynner kort og godt å bli bedre å være gravid. Sist gang gav kvalmen slipp i uke 12. Så tidligere denne gangen :)
 
Back
Topp