Andregangs
Blir kjent med forumet
Noen andre som også sliter med å sovne på kvelden, og har rastløse ben?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stort sett samme her. 6+0 i dag, og har sykt ømme bryster. Ellers kommer andre symptomer litt sånn av og på.6+0. Har ømme bryster og er trøtt
Bekymrer meg litt over at jeg ikke har noen flere symptomer enda
Har idag bekymret meg for om puppene er mindre vonde, så kjenner til det! Mistet 5+1 sist, og er i dag 5+2. Har idag vært å kjøpt flere testerJeg synes det er så skummelt med symptomer som kommer og går! Kan våkne om morgenen og være skikkelig uggen, og så blir det bra utover dagen. Samme med ømme pupper, som plutselig er "helt fine" og kjennes mindre spente ut.
Andre som har det sånn?
gleder meg til TULJeg har liksom tenkt samme tanken selv. Kjøpe noen sånne RFSU test ofte! De er såå treige, så se om jeg har fått sterkere strek. Har tidlig ultralyd 7+5 den 17. august. Det er jo "bare 13 dager til", men kjennes ut som en EVIGHET.Har idag bekymret meg for om puppene er mindre vonde, så kjenner til det! Mistet 5+1 sist, og er i dag 5+2. Har idag vært å kjøpt flere testergleder meg til TUL

Har det helt likt!! Må bare prøve hardt å slappe av med at jeg er gravid tror jegKjenner jeg stresser så mye uansett hvilke vei symptomene mine sprer seg*Støl / stikkinger i magen* «ånei, nå mister jeg kanskje»..*kjenner ingen symtomer på en stund* «Ånei, nå tror jeg den ikke er med mer»… flere som har det sånn?
Utrolig slitsomt, vil egentlig bare glede meg over det
![]()

Åå, så slitsomt å ha det sånn! På en måte godt å vite at vi er flerHar det helt likt!! Må bare prøve hardt å slappe av med at jeg er gravid tror jeg![]()

Her ble plutselig melkesjokoladen helt utenomjordisk god idagForøvrig tror jeg det dukket opp et nytt «symptom» hos meg i dag.. nå i kveld synes jeg plutselig at mye luktet rart, men i tillegg så er det mye som har SMAKT rart. Skrubbsulten og klar for å spise, også smakte det helt annerledes enn når jeg spiste det sist![]()
Slik var det da jeg var gravid i -21 også.Vi er definitivt fler! I dag har jeg en skikkelig drittdag - synes alle symptomer er helt borte. Spesielt puppene, som har vært kjempevonde, er helt tilbake til normal ømhet…Åå, så slitsomt å ha det sånn! På en måte godt å vite at vi er fler![]()
Hvis det er noen trøst så er mine pupper mye mindre ømme også, men testene mine stiger fremdeles i styrkeVi er definitivt fler! I dag har jeg en skikkelig drittdag - synes alle symptomer er helt borte. Spesielt puppene, som har vært kjempevonde, er helt tilbake til normal ømhet…

Absolutt trøstHvis det er noen trøst så er mine pupper mye mindre ømme også, men testene mine stiger fremdeles i styrke![]()
5+5 i dag! Hvor langt på vei er du?Absolutt trøsttakk!
Hvor langt på vei er du?