Symptom tråden ❤️

Hei! Førstegangsgravid her. Jeg lurer på om det er flere som sliter med intense luftsmerter? Det kommer og går gjennom hele dagen, og jeg våkner stort sett hver natt med skikkelig mageknip. Er dette normalt? Og er det noen som har noen gode tips? Det har vært slik hver dag i over en uke, er nå 6+2.
JA, jeg gjør! Jeg har ofte ubehag i mage, og litt murringer. Jeg har også ubehag/trykk mot rumpen, som jeg kjenner godt om jeg er aktiv eller setter meg ned. Vurdere å bestille tidlig UL pga dette.
Jeg vet at jeg hat bakovervendt livmor, så lurer på om det kan ha en sammenheng med dette.
Jeg har hatt det slik siden dagen før positiv test. Vet ikke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke fikk mens etter jeg tok ut spiral.

Begynt å bli litt småkvalmen av og til. Kan ikke huske å hatt annet enn avsmak på ulike typer middager forrige svangerskap. Er 6+2 i dag!

Kvalmen min har kommet og gått litt ass. Nå er den plutselig helt borte, men puppene er stadig like vonde :dead:

Begynt å bli litt småkvalmen av og til. Kan ikke huske å hatt annet enn avsmak på ulike typer middager forrige svangerskap. Er 6+2 i dag!
Ah, kom til å tenke på at jeg ikke klarte tanken på taco forrige svangerskap! Det spiser vi vanligvis hver uke :puke_rstakkars mannen som var i ufrivillig taco-sølibat

Jeg var 2 dager uten symptomer. Nå kommer blod. Lys og ikke så mye for tiden men jeg er ganske bekymret. Uke 5+5

Jeg har INGEN symptomer i dag, etter å ha vært kvalm og hatt såre pupper. Ingen blod, da, men føler meg plutselig helt tipp topp. Håper det ikke er noe galt… :(:oops: noen som har erfaring med det samme?

Jeg har INGEN symptomer i dag, etter å ha vært kvalm og hatt såre pupper. Ingen blod, da, men føler meg plutselig helt tipp topp. Håper det ikke er noe galt… :(:oops: noen som har erfaring med det samme?
Hei. Kjenner meg litt igjen her. Har lest at det er vanlig at symptomene kommer og går litt i starten, så jeg prøver å falle til ro med den tanken:-)

Jeg er i en litt ny fase hvor jeg blir sånn HELT ødelagt.. typ at jeg må sitte i bilen og hvile etter jeg har vært på butikken før jeg klarer å kjøre hjem. Håper det ikke varer så lenge, for jeg er ikke er morsom person å henge med nå :oops:

Jeg er enten 6+2 eller 6+1, og kvalmen slo ned skikkelig på torsdag(5+6 eller 6+0). Kjente litt på en svak uggen følelse tidligere i uken, og tenkte at hvis det var det som ble kvalmen var jeg heldig, men så kom torsdagen, og da bikket det til kraftige brekkninger, og generelt kvalm hele dagen. Holder det i sjakk med å spise på brødskiver, småtomater og druer kontinuerlig. Har ikke lyst på noe mat, men tvinger i meg biter av brød gjennom hele dagen. Også middag. Alt annet gjør at magen vrenger seg. Kan ikke gå mer enn 10 min uten en bit i magesekken. Utrolig slitsomt. Håper det holder seg slik de neste ukene og ikke blir verre. Tar gjerne i mot tips, og håp om at det har nådd toppen nå og holder seg stabilt slik til uke 10 som sies å være toppen før det for mange snur litt gradvis. Ellers hadde jeg to dager forrige uke, tirsdag(5+2/3/4) hvor symptomene nesten forsvant. Ingen kvalme, nesten ikke ømme bryster osv. Ble litt bekymret, men det uten grunn, for torsdagen smalt det

Jeg er enten 6+2 eller 6+1, og kvalmen slo ned skikkelig på torsdag(5+6 eller 6+0). Kjente litt på en svak uggen følelse tidligere i uken, og tenkte at hvis det var det som ble kvalmen var jeg heldig, men så kom torsdagen, og da bikket det til kraftige brekkninger, og generelt kvalm hele dagen. Holder det i sjakk med å spise på brødskiver, småtomater og druer kontinuerlig. Har ikke lyst på noe mat, men tvinger i meg biter av brød gjennom hele dagen. Også middag. Alt annet gjør at magen vrenger seg. Kan ikke gå mer enn 10 min uten en bit i magesekken. Utrolig slitsomt. Håper det holder seg slik de neste ukene og ikke blir verre. Tar gjerne i mot tips, og håp om at det har nådd toppen nå og holder seg stabilt slik til uke 10 som sies å være toppen før det for mange snur litt gradvis. Ellers hadde jeg to dager forrige uke, tirsdag(5+2/3/4) hvor symptomene nesten forsvant. Ingen kvalme, nesten ikke ømme bryster osv. Ble litt bekymret, men det uten grunn, for torsdagen smalt det
Uff, det høres ikke godt ut! Håper det går over fort. Et tips er å ha en pakke ritz kjeks stående på nattbordet, og spise er par sånne før man står opp av sengen. Gjerne knaske litt på det her og der gjennom dagen sammen med iiiiskaldt vann med sitron :D

Fikk store kramper i natt. Kommer mye ut , rod blod og slim, ser ikke bra ut

Jeg er 5+0 i dag. Symptomene mine er vonde pupper, høy puls og mer utflod

Er det noen som har opplevd å ha hyperemesis de to første svangerskapene men ikke det tredje? Jeg har hatt HG to ganger, men nå merker jeg ingen ting, bare litt uggen på kvelden. Er urolig for at det er noe galt

Uff, det høres ikke godt ut! Håper det går over fort. Et tips er å ha en pakke ritz kjeks stående på nattbordet, og spise er par sånne før man står opp av sengen. Gjerne knaske litt på det her og der gjennom dagen sammen med iiiiskaldt vann med sitron :D
Tusen takk for tips! Det skal definitivt testes!

Har vært mye kvalm, svimmel og trøtt. Og masse luft i magen. I går fikk jeg også ømme pupper. I natt fikk jeg litt blodig utflod ett par timer etter sex. Spydde også. Ble veldig redd for at d var sa siden jeg hadde magesmerter i tillegg. Ikke kramper, men føltes ut som magen skulle sprekke. Kom en del luft ut, så kan ha vært bare gass. For idag blør jeg ingenting. Andre som har erfaring med blodig utflod som forsvinner? Er fortsatt engstelig. 5+2 idag

Akkurat nå har jeg ETT symptom på graviditeten 5+3, og det er ømme pupper :D :D Og de begynner å se litt bedre ut enn de har gjort siste året, etter vektnedgang og amming på to barn, har de sett ut som rosiner. Haha

Men, her er symptomene jeg har hatt tidligere som jeg er livredd for å oppleve igjen
Kvalme i 15 uker, med oppkast x3 per dag
Bekkenløsning
Soppinfeksjon i underlivet
Halsbrann
Tett nese
Svangerskapskløe (siste uka av ene graviditeten)

De andre svangerskapene har jeg grått siste 1-2 ukene fordi jeg følte meg så fanga i egen kropp. Alt av bevegelse var vondt, jeg fikk ikke sove på natta og jeg var bare miserabel. Sett i ettertid tror jeg at jeg gikk inn i depresjon.

Back
Topp