Symptom tråden ❤️

Her er det generelt trøtt og veldig mye murringer… ellers er det svært lite symptomer så håper jeg tiden går fort til TUL for litt mere beroliget ❤️

Jeg synes det er så skummelt med symptomer som kommer og går! Kan våkne om morgenen og være skikkelig uggen, og så blir det bra utover dagen. Samme med ømme pupper, som plutselig er "helt fine" og kjennes mindre spente ut.

Andre som har det sånn?

Jeg synes det er så skummelt med symptomer som kommer og går! Kan våkne om morgenen og være skikkelig uggen, og så blir det bra utover dagen. Samme med ømme pupper, som plutselig er "helt fine" og kjennes mindre spente ut.

Andre som har det sånn?
Har idag bekymret meg for om puppene er mindre vonde, så kjenner til det! Mistet 5+1 sist, og er i dag 5+2. Har idag vært å kjøpt flere tester:laughing002 gleder meg til TUL

Har idag bekymret meg for om puppene er mindre vonde, så kjenner til det! Mistet 5+1 sist, og er i dag 5+2. Har idag vært å kjøpt flere tester:laughing002 gleder meg til TUL
Jeg har liksom tenkt samme tanken selv. Kjøpe noen sånne RFSU test ofte! De er såå treige, så se om jeg har fått sterkere strek. Har tidlig ultralyd 7+5 den 17. august. Det er jo "bare 13 dager til", men kjennes ut som en EVIGHET.

Føler meg ikke gravid en plass! Har noe ømme pupper (egentlig bare nippelen kjennes det som), men de er mye værre ved PMS, så jeg merker liksom ikke noe til det. Ellers har jeg ville drømmer hver natt, som overhodet ikke er normalt. Ellers kjenner jeg ingenting. 6+0 i dag. Så lenge mensen holder seg unna så tenker jeg at det er det viktigste. Jeg har bestilt tul til 7+0, veldig spent! :)

Kjenner jeg stresser så mye uansett hvilke vei symptomene mine sprer seg :( *Støl / stikkinger i magen* «ånei, nå mister jeg kanskje»..*kjenner ingen symtomer på en stund* «Ånei, nå tror jeg den ikke er med mer»… flere som har det sånn?:oops: Utrolig slitsomt, vil egentlig bare glede meg over det:Heartred

Uggen/små kvalm... jeg bruker ikke å bli kvalm :bag:
Ellers lite symptomer. Puppene kan jeg ikke kjenne om de er ømme, pga jeg ammer enda.
Kanskje små tett i nesen og litt trøttere.

Kjenner jeg stresser så mye uansett hvilke vei symptomene mine sprer seg :( *Støl / stikkinger i magen* «ånei, nå mister jeg kanskje»..*kjenner ingen symtomer på en stund* «Ånei, nå tror jeg den ikke er med mer»… flere som har det sånn?:oops: Utrolig slitsomt, vil egentlig bare glede meg over det:Heartred
Har det helt likt!! Må bare prøve hardt å slappe av med at jeg er gravid tror jeg :Heartred

Forøvrig tror jeg det dukket opp et nytt «symptom» hos meg i dag.. nå i kveld synes jeg plutselig at mye luktet rart, men i tillegg så er det mye som har SMAKT rart. Skrubbsulten og klar for å spise, også smakte det helt annerledes enn når jeg spiste det sist o_O

I går satte jeg rekord i lavt blodsukker tror jeg, var på jobb og kunne nesten ikke gå pga små ristet og svimmel … måtte raide kjøkkenet etter noen brødskiver og kom seg heldigvis etter en stund, men det var helt sykt ..
i natt hadde jeg også skikkelig magesjau og satt på do i nesten en time, håper virkelig dette ikke er ting som skjer ofte

Forøvrig tror jeg det dukket opp et nytt «symptom» hos meg i dag.. nå i kveld synes jeg plutselig at mye luktet rart, men i tillegg så er det mye som har SMAKT rart. Skrubbsulten og klar for å spise, også smakte det helt annerledes enn når jeg spiste det sist o_O
Her ble plutselig melkesjokoladen helt utenomjordisk god idag :excited001 Slik var det da jeg var gravid i -21 også.

5+2 i dag. I dag har jeg hatt mye murringer fra magen og vært utrolig trett. Ellers er det hyppig vannlating! :) Gleder meg over fravær av kvalme, for det vet jeg kikker inn om en uke eller to…

Back
Topp