symptom tråd!

Ømme pupper var det første tegnet. Etter vi fikk positiv test har jeg kun latt merke til hvor trøtt jeg er, mensmurringer, og må opp flerne ganger om natten for å tisse.
 
Hadde murringer i noen dager, ellers ingenting. Med forrigemann hadde jeg ingen symptomer, annet enn litt ekstra trøtt utti første trimester. Tenker med gru på det å spy de første tre månedene, i forhold til jobb og å skulle holde det skjult.
 
Noen av dere andre som har ekstremt ubehag i magen?
Regner med det er fordi jeg er oppblåst, men skikkelig ubehagelig!
 
Jeg har superømme bryster, men dette kan også være en bivirkning av Lutinusen, som er en del av IVF medisinen jeg fremdeles tar.

Ellers reagerer jeg plutselig på shampoo lukten til mannen som han alltid har brukt! Blir nå kjempekvalm av den :p
Får også sånne bølger av kvalme også som kommer og går, men ikke så intenst som jeg regner med flere opplever.

I tillegg kjenner jeg det strekker der nede, spesielt på kveldstid.
 
Jeg er kvalm fra morgenen til ut på formiddagen. Har skikkelig dårlig matlyst, synes alt er ekkelt og lukter/smaker ekkelt. Litt sånn svake kynnerfølelse om kveldene og irritert i bølger:laughing025

Og nå har jeg ingenting -og testene er svakere. Var nok kjemisk dette:(
 
Jeg er skikkelig hormonell og sur om dagen :p fysjameg
 
Tatt digital? :/

Nei, har ikke d. Men syntes testen jeg tok i går hadde blitt så svak. Jeg hadde jo en følelse av trykk nederst i magen, akkurat som at det var noe som foregikk der, men det er borte. Er litt kvalm og hormonell, men det kan jo være tr som er rundt hjørnet. De ømme puppene, murringene osv er vekk:/
 
Nei, har ikke d. Men syntes testen jeg tok i går hadde blitt så svak. Jeg hadde jo en følelse av trykk nederst i magen, akkurat som at det var noe som foregikk der, men det er borte. Er litt kvalm og hormonell, men det kan jo være tr som er rundt hjørnet. De ømme puppene, murringene osv er vekk:/
Hvor langt har du kommet da?
 
skikklig ømme pupper kommer i "bølger" og ofte sulten. men små spist. blir fort mett.
 
Noen andre som har blitt harde i magen? :( såå vondt! Tips? Husker jeg ble sånn sist og men husker ikke hva jeg gjorde med det
 
TRØTT.. kunne seriøst sovet døgnet rundt. Går bare å gleder meg til ungene skal i seng sånn jeg kan få sove igjen. Sniker i tillegg til meg noen power naper, mens di
Leker :O tunge ømme pupper og dårlig matlyst. Kjenner at kvalmen kommer til å slå ned i ansiktet om et par uker. Men jeg ELSKER hver symptom <3
 
Ikke så mye symptomer her enda.. murringer innimellom, men ikke så mye idag som dagene før:) forferdelig vondt i ryggen da, den kjenner jeg! En del luft i magen og litt trøtt... spent på om kvalmen kommer om 4 dager som sist gang :p vil ikke bli like dårlig men greit å ha litt symptomer da :p vil gjerne føle meg litt gravid før magen dukker opp :p
 
Back
Topp