symptom tråd!

babylykke?

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
vi trenger jo en synptom tråd.

selv har eg ømme bryser å litt kvalm av enkelte lukter. håper d holder seg sån, de andre svangerskapene har eg kastet opp fra uke 6- til eg fødte til å med under fødselen. håper eg slipper unna denne gang
 
Kjempeømme bryster som er vokst en cup (vet ikke om dette er normalt? :p), murringer i magen og korsryggen, "kronisk" trøtt og sliten, lukt som en blodhund og litt mer kviser enn vanlig :p
 
Kjempeømme bryster som er vokst en cup (vet ikke om dette er normalt? :p), murringer i magen og korsryggen, "kronisk" trøtt og sliten, lukt som en blodhund og litt mer kviser enn vanlig :p
Høres jo ut som du har beskrevet meg :p
 
Ingen symptomer. Hadde ikke det hele forrige svangerskap heller bortsett fra en stor mage. Lever i håpet om at dette blir likt og at jeg ikke merker noe til graviditeten :)
 
Oppblåst.. teller det?!? Føler jeg er 20 uker på vei..... :p
Skriver under på den,måtte av med buksa og på med tights etter jobb i dag:)
 
Her er det at jeg er sliten, kløe nedentil (hadde sånn sist også, merkelig symptom), ømme pupper, "ubehag" i magen + korsrygg, mer dumping (reagerer på mat etter slankeoperasjon), kjenner kvalmen av og til på morgenen :)
 
Ømme puppa, kvalme som kommer og går (variere fra dag til dag, og morgen til kveld), forbedra luktesans (salami stinke plutselig!), stikninge og murringe i livmora og ondt i nedre del av ryggen.

Edit; og kjempetrøtt!!
 
Last edited:
Kvalme, brekninger, kjenner lukten av alt,ømme bryster, knip i magen, kjempe trøtt men frustrerende nok nesten søvnløs :-(.
 
Merker bekkene begynner å skape seg er en del mer trøtt, men merker lite til kvalme, noe jeg slet mye med sist gang. Springer en del ganger mer på do, men ellers ganske ok enn så lenge
 
Jeg fant ut i dag hvilken lukt jeg absolutt ikke takler; lukten av pølser :p var på IKEA i dag med min kjære, og holdt på å brekke meg da lukten av pølser nådde nesen min :p
 
Jeg er kvalm fra morgenen til ut på formiddagen. Har skikkelig dårlig matlyst, synes alt er ekkelt og lukter/smaker ekkelt. Litt sånn svake kynnerfølelse om kveldene og irritert i bølger:laughing025
 
Litt snørrete og vondt i halsen :( men det er vel symptom på forkjølelse :p
Sånn gravidmessig er det bankende ømme bryster, sulten, tisser mye og trøtt :p og humørsvingninger
 
Ømme bryst og en tyngdefornemmelse nedentil. Kjennes også øm ut i livmortappen.
 
Ømme bryst, vondt i livmorområde, lyst til å spise masse, men ingenting frister :arghh:
 
ekstrem trøtt, og har allerede merket det i bekkenet.. var helt krise forrige svangerskap.. håper det ikke blir like ille denne gangen:smiley-angelic001
 
Back
Topp