Ømme pupper var det første tegnet. Etter vi fikk positiv test har jeg kun latt merke til hvor trøtt jeg er, mensmurringer, og må opp flerne ganger om natten for å tisse.
Jeg er kvalm fra morgenen til ut på formiddagen. Har skikkelig dårlig matlyst, synes alt er ekkelt og lukter/smaker ekkelt. Litt sånn svake kynnerfølelse om kveldene og irritert i bølger![]()
Tatt digital? :/Og nå har jeg ingenting -og testene er svakere. Var nok kjemisk dette![]()
Tatt digital? :/
Hvor langt har du kommet da?Nei, har ikke d. Men syntes testen jeg tok i går hadde blitt så svak. Jeg hadde jo en følelse av trykk nederst i magen, akkurat som at det var noe som foregikk der, men det er borte. Er litt kvalm og hormonell, men det kan jo være tr som er rundt hjørnet. De ømme puppene, murringene osv er vekk:/
Ikm i morgenHvor langt har du kommet da?
Vel.. det er jo utingen med å teste så tidlig dessverre..Ikm i morgen![]()
Ta probiotic tabletter (melkesyrebakterier) og husk å drikke mye. Svisker kan hjelpe å få litt gang på systemet ogsåNoen andre som har blitt harde i magen?såå vondt! Tips? Husker jeg ble sånn sist og men husker ikke hva jeg gjorde med det
Jepp! Testen er fortsatt lik idag, men det stemmer jo ikke når den ikke blir sterkereVel.. det er jo utingen med å teste så tidlig dessverre..