symptom tråd!

En tråd i 'Juni 2017' startet av babylykke?, 27 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MammaJuni17 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Ømme pupper var det første tegnet. Etter vi fikk positiv test har jeg kun latt merke til hvor trøtt jeg er, mensmurringer, og må opp flerne ganger om natten for å tisse.

2. Februarprinsesse16 Elsker forumet Sommerfuglene 2017

Trøtt, hormonell og rastløse bein!

3. Nolle Glad i forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Februarlykke 2015

Hadde murringer i noen dager, ellers ingenting. Med forrigemann hadde jeg ingen symptomer, annet enn litt ekstra trøtt utti første trimester. Tenker med gru på det å spy de første tre månedene, i forhold til jobb og å skulle holde det skjult.

4. Pysekatt Glad i forumet

Noen av dere andre som har ekstremt ubehag i magen?
    Regner med det er fordi jeg er oppblåst, men skikkelig ubehagelig!

5. Sadie Glad i forumet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene 2017

Jeg har superømme bryster, men dette kan også være en bivirkning av Lutinusen, som er en del av IVF medisinen jeg fremdeles tar.

Ellers reagerer jeg plutselig på shampoo lukten til mannen som han alltid har brukt! Blir nå kjempekvalm av den :p
    Får også sånne bølger av kvalme også som kommer og går, men ikke så intenst som jeg regner med flere opplever.

I tillegg kjenner jeg det strekker der nede, spesielt på kveldstid.

6. Superprodusent Glad i forumet

Og nå har jeg ingenting -og testene er svakere. Var nok kjemisk dette:(

7. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Tatt digital? :/

8. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Jeg er skikkelig hormonell og sur om dagen :p fysjameg

9. Superprodusent Glad i forumet

Nei, har ikke d. Men syntes testen jeg tok i går hadde blitt så svak. Jeg hadde jo en følelse av trykk nederst i magen, akkurat som at det var noe som foregikk der, men det er borte. Er litt kvalm og hormonell, men det kan jo være tr som er rundt hjørnet. De ømme puppene, murringene osv er vekk:/

10. ivfbabyjuni2017 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Hvor langt har du kommet da?

11. babylykke? Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

skikklig ømme pupper kommer i "bølger" og ofte sulten. men små spist. blir fort mett.

12. Prego79 spent

Ømme bryst, lite matlyst, trøtt og vondt i korsryggen....og ja HORMONELL.
    Men ikke tenkt over noe av dette egentlig for slik kan jeg bli når jeg venter på mensen. Bortsett fra at jeg idag fant ut at jeg er gravid istedenfor å få mensen

13. Superprodusent Glad i forumet

Ikm i morgen:)

14. Karmel8 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Brystene blir ømmere og ømmere og ømmere!!kr auuuu

15. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Noen andre som har blitt harde i magen? :( såå vondt! Tips? Husker jeg ble sånn sist og men husker ikke hva jeg gjorde med det

16. ivfbabyjuni2017 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Vel.. det er jo utingen med å teste så tidlig dessverre..

17. Pysekatt Glad i forumet

Ta probiotic tabletter (melkesyrebakterier) og husk å drikke mye. Svisker kan hjelpe å få litt gang på systemet også :)

18. Superprodusent Glad i forumet

Jepp! Testen er fortsatt lik idag, men det stemmer jo ikke når den ikke blir sterkere:p

19. TRØTT.. kunne seriøst sovet døgnet rundt. Går bare å gleder meg til ungene skal i seng sånn jeg kan få sove igjen. Sniker i tillegg til meg noen power naper, mens di
    Leker :O tunge ømme pupper og dårlig matlyst. Kjenner at kvalmen kommer til å slå ned i ansiktet om et par uker. Men jeg ELSKER hver symptom <3

• Liker Liker x 1
  20. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Ikke så mye symptomer her enda.. murringer innimellom, men ikke så mye idag som dagene før:) forferdelig vondt i ryggen da, den kjenner jeg! En del luft i magen og litt trøtt... spent på om kvalmen kommer om 4 dager som sist gang :p vil ikke bli like dårlig men greit å ha litt symptomer da :p vil gjerne føle meg litt gravid før magen dukker opp :p

Del denne siden