symptom tråd!

6+5. Kvalm fra jeg åpner øynene om morgenen og til jeg legger meg igjen om kvelden. Konstant sulten døgnet rundt, uansett om jeg klarer spise eller ikke.. :(
Slakk og sliten. Sengeliggende hele dagen.
 
Er oppblåst og veldig treg mage, tett i nesen(tørt snørr) og nesespray frunger ikke :/ humørsvigninger uten like, og noe stikking i magen, men ikke mye
 
3+4 og det er mye som har forandret seg på bare et par dager. Fortsatt murringer, har blitt veldig trøtt og sliten, konstant sulten, ekstremt søtsug, løs i magen og småtett i nesa. Egentlig helt likt som forrige svangerskap på samme tid.
 
Ømme bryster, med væske fra en. Generelt sliten og uten ork. Kjenner menslignende smerter og de er til å grine av. Er 4 +4 i dag.
 
Rart spm, men er det mange som får mye frysninger? Og da spesielt i brystområdet ?
Føler ikke jeg kan være borti puppene eller kle av meg uten at jeg får frysninger og de blir kjempe harde.

Pleier ikke være sånn til vanlig.
Får sikkert dette 30 ganger for dagen. :)
 
I dag har jeg hatt følelsen av lett halsbrann.. hadde dette i forrige svangerskap også.. men tenker at det ikke kan være mulighet for at jeg kan få det allerede nå? Er det noen som har opplevd lignede? :)
 
I dag har jeg hatt følelsen av lett halsbrann.. hadde dette i forrige svangerskap også.. men tenker at det ikke kan være mulighet for at jeg kan få det allerede nå? Er det noen som har opplevd lignede? :)
Mener å huske at jeg har lest halsbrann kan komme av hormonendringer, så godt mulig, ja. Da har du en god grunn til å knaske lovehearts midt i uka! ;)
 
Nyco eller hva det heter, sånn brusesalt hjelper også på halsbrann fant jeg ut sist svangerskap:) slet skikkelig med halsbrann
 
I dag har jeg hatt følelsen av lett halsbrann.. hadde dette i forrige svangerskap også.. men tenker at det ikke kan være mulighet for at jeg kan få det allerede nå? Er det noen som har opplevd lignede? :)
Jeg har også halsbrann. Har en boks Tums i veska til en hver tid nå :p
 
Omg, noen slo på puppene for fullt i dag.
De er så ømme at det brenner når jeg er borti de. :-/
Er veldig glad for dette, da det er et veldig godt tegn på at alt er bra, men djeeeeezez.
De er ømme som ved mensen, bare ganger femti :p hehehehe
 
Vis vedlegget 201581
De beste halsbranntablettene som finnes :p Har kjøpt akkurat denne pakken i USA, men mener de finnes i UK og andre europeiske land også.

Har en tante som er i USA nå, kanskje jeg skulle bedt henne kjøpe to sånne til meg.
Problemet er at hun da sikkert skjønner at jeg er gravid og jeg har ikke sagt det til mine foreldre enda ;-)
 
Har så vonde "menssmerter" at jeg holder på å kaste opp! Meget plagsomt!
 
Back
Topp