SYMPTOM TRÅD ♡

Du veit du er gravid når du våkner tidlig selv om du kan sove så lenge du vil fordi du må tisse.
 
Har nesten ikke hatt noen symptomer. I går hadde jeg en del murringer og stikninger som gjorde meg litt nervøs :p Ellers så har jeg bare vært emosjonell de siste dagene.. Gråter for ingenting.
 
Altså nå er puppene mine blitt så innmari store, kanskje dobbelt str av hva de har vært! Samboeren klarer ikke slutte glo haha :)
 
Jeg er 3+5 idag, men får allerede vondt/stikkinger på sidene av livmoren hvis jeg reiser meg for fort. Er ikke dette litt tidlig? Husker ikke fra første svangerskap (snart 5 år siden), sist svangerskap (endte med MA) hadde jeg ikke dette mener jeg å huske. :p
 
Blitt forferdelig glemsk, smerter i magen, ømme pupper og trøtt konstant, tar lett til tårene og veldig liten matlyst! Helt forskjellig fra mine 2 tidligere svangerskap, i de to forrige var jeg kvalm og sulten hele tiden
 
Er så utrolig kvalm på starten av dagen. Nesten som jeg bare vil legge meg ned! Har vært kvalm i 2 uker nå og er 6+1 er det vanlig å være så kvalm så tidlig. Var ikkr dålig i det hele tatt sist!:/
 
Trøtt sover mye men hjelper ikke føler det som . Små kvalm
 
Det er så mye rart som skjer med kroppen nå, så jeg blir nesten gal.

Begynte med ømme bryster 4dpo - absolutt ikke vanlig for meg
Deretter fulgte humørsvingninger, trøtthet og svimmelhet.
Nå har det fått følge av lette murringer, bittelitt kvalme, merkelige drømmer, og voldsomme temperatursvingninger.

Det vanskeligste er å ikke kunne forklare på jobb hvorfor jeg er så rar. :excited001
 
Det er så mye rart som skjer med kroppen nå, så jeg blir nesten gal.

Begynte med ømme bryster 4dpo - absolutt ikke vanlig for meg
Deretter fulgte humørsvingninger, trøtthet og svimmelhet.
Nå har det fått følge av lette murringer, bittelitt kvalme, merkelige drømmer, og voldsomme temperatursvingninger.

Det vanskeligste er å ikke kunne forklare på jobb hvorfor jeg er så rar. :excited001
Hehe. Ja det er litt utfordrende på jobb. Føler at det er litt misstanker ute og går :D de får undre en stund til.
 
Det er så mye rart som skjer med kroppen nå, så jeg blir nesten gal.

Begynte med ømme bryster 4dpo - absolutt ikke vanlig for meg
Deretter fulgte humørsvingninger, trøtthet og svimmelhet.
Nå har det fått følge av lette murringer, bittelitt kvalme, merkelige drømmer, og voldsomme temperatursvingninger.

Det vanskeligste er å ikke kunne forklare på jobb hvorfor jeg er så rar. :excited001
Glemte å legge til en hyperaktiv luktesans. :jimlad:
 
Når man lager et stekebrett med pikekyss og rensker det ila noen timer.... Uten å bli kvalm! Hvordan er det mulig? Må snart ha hengelås på alt av dører ellers ruller jeg før 1.trimester er over! Elles har jeg ømme/vonde pupper og småvondt nederst i ryggen... Ingen kvalme foreløpig-JUBLER!
 
Er 6+5 i dag og er ekstremt kvalm og har masse luft. Puppene er veldig ømme og jeg er konstant trøtt.
 
Ingen plager Mulig ømme nippler, men jeg ammer jo lillegutt ennå Han er bare 11mnd
 
Fryser veldig på føttene, og ligamentsmerter fra livmor ved raske bevegelser. Bittelitt kvalm, men ubetydelig. 4+1 i dag
 
Kvalm....litt verre for hver dag. I dag skippet jeg lunsjen siden matlysten er på bånn, men det var nok tabbe siden jeg blir enda kvalmere på tom mage. Får vel trykke i meg noeo_O
 
Treeeeg mage med mye luft..... Noen som har tips?? Ellers svimmel og kvalm hvis det går lenge mellom måltidene, og trøtt!!! :sleep002
 
Treeeeg mage med mye luft..... Noen som har tips?? Ellers svimmel og kvalm hvis det går lenge mellom måltidene, og trøtt!!! :sleep002

Har lest at å drikke godt med vann, spise mat med fiber, kiwi og gå tur skal hjelpe mot treg mage hvertfall:)
 
Back
Topp