SYMPTOM TRÅD ♡

Jeg er så amper! Herregud. Det koker over så lett. Skulle ønske jeg kunne vært på gråten i stedet, stakkars samboer. :) Og har begynt å få litt vondt i korsryggen, kommer og går.
 
Fortsatt bare litt murringer. Og jo, jeg har fått ømme brystvorter.

Kjærsten sier jeg er litt rar om dagen. Søtrar. :)
 
5+5 i dag!
Så utrolig oppblåst :D Både i dag og i går egentlig..
Har vært av og på uggen i dag. Typisk det. Satt i går å tenkte at jeg hadde ikke hatt noe imot å vært litt kvalm, siden folk sier at det er større sansynlighet for at det går bra hvis man er kvalm (vet ikke om det stemmer). Men i dag kunne jeg godt vært foruten.
Starta dagen med halsbrann gjorde jeg også.
Og et symptom jeg bare hater: sinnsykt uren hud....
 
4+0 idag.

Jeg føler meg så sykt sjøsyk! Svimmel, kvalm, uggen og jeg sliter litt med balansen innimellom, men det kommer nok av svimmelheten :p Brystvortene er ømme og ikke om hverandre og jeg er trøtt, trøtt, trøtt :p
 
Jeg er nå 5+4 og vært sykt kvalm hele uka! Det toppa seg da jeg måtte spy på jobben i dag tidlig. Heldigvis fikk ingen med seg det, men er så innmari ubehagelig å gå kvalm hele tiden!
 
Sitter på toget, tvers overfor en dame som spiser overmoden banan. Og jeg sliter så sinnsykt med både synet av bananen, og lyden av banantygging... :wtf:

Forrige svangerskap hadde jeg dilla på banan selv!
 
Kvalmen kom i går for meg, da 5+4. Ikke noe oppkast, men er småkvalm nesten hele tiden, vanskelig å ikke skulle røpe seg på jobb når man er litt redusert.. :/
 
Sitter på toget, tvers overfor en dame som spiser overmoden banan. Og jeg sliter så sinnsykt med både synet av bananen, og lyden av banantygging... :wtf:

Forrige svangerskap hadde jeg dilla på banan selv!

D hørtes ganske slitsomt ut:eek: ;)
 
Jeg er nå 5+4 og vært sykt kvalm hele uka! Det toppa seg da jeg måtte spy på jobben i dag tidlig. Heldigvis fikk ingen med seg det, men er så innmari ubehagelig å gå kvalm hele tiden!

Kjenner til følelsen, veldig vanskelig å ikke røpe seg på jobb når man er kvalm hele tiden! :/
 
4+3.

Mannen sier jeg ikke er normal om dagen. Hahaha

Nå har han dratt for å kjøpe pepperkaker til meg som jeg tidligere i dag sa jeg IKKE ville ha. Haha
 
Eg kjenner godt eg er gravid om dagen. Sjukt ømme pupper og tretthet på kvelden som ikkje ligner no! Har også kjent mye stikninger/strekk i magen men ikkje så masse av d de siste dagene. Er nå 4+6.
 
Det presser og sprenger veldig nede i magen og jeg blir kvalm og nyser når jeg er sulten. Det er det jeg har så langt :)
 
Kvalmen begynner å lure seg innpå...Følte meg kvalm i natt, og ordentlig uggen i morges ihvertfall før jeg fikk spist. Kjenner jeg blir litt nervøs, selv om det er betryggende med symptomer er jeg livredd for å få hyperemesis som jeg hadde med yngstedatteren. Da startet også kvalmen tidlig:eek: Men får prøve å ikke ta sorgene på forskudd:) Er 5+2 i dag.
 
Kvalm og hodepine noen dager nå , blæææ bra dette fører til det vakreste i hele verden ♡
 
5+0
Mye mer oppblåst en tidligere på morgenen, og noe tregere i magen tror jeg:eek:
 
Veldig rart å ikke være kvalm enda, men den kommer kanskje bare senere denne gangen her. Men trøtt, det er jeg! :)
 
I natt bråvåknet jeg av at det stakk noe sinnsykt på en plass nederst i magen. Gjorde veldig vondt.
Nesten så jeg begynte å mistenke en sa.
Gikk litt over etterhvert, men fikk selvfølgelig mareritt da...
Gruet meg til å stå opp, i tilfelle drømmen var sann, men det var den heldigvis ikke.
5+4 i dag.
 
Jeg har termin 13 august (regnet ut fra mens) og merker ingenting egentlig. Litt øm nederst i magen og hadde noen små stikk på en måte. Bytter litt på hvilken side det er vondt på. Eneste grunnen til at jeg tok en test var at jeg ikke har hatt antydning til mensensmerter som jeg pleier 4-5 døgn før mens.
 
Er 4+2 i dag, og kjenner ikke så mye annet enn murringer og ømme bryst, men ettersom jeg går på lutinus, kan disse symptomene komme fra den :) jeg er ekstremt oppblåst, og det ser ut som jeg har lagt på meg 10 kg allerede, så jeg lurer på om det er noen som kan svare meg på om denne oppblåstheten gir seg litt etter hvert, eller er den så ille gjennom hele svangerskapet ? :)
 
Back
Topp