SYMPTOM TRÅD ♡

Hei dere

Flere som ikke merker stort? Jeg har litt murringer innimellom, ellers NADA!

Jeg vil gjerne kjenne no. Er 4+2
 
Hei dere

Flere som ikke merker stort? Jeg har litt murringer innimellom, ellers NADA!

Jeg vil gjerne kjenne no. Er 4+2

Skulle gjerne kjent mer, for d er egentlig ingen ting av d lille jeg kjenner som er helt tydelige graviditetssymptomer:eek: Men d står i appen at d er like normalt å ha symptomer som å ikke ha d, så tror ikke man skal tenke så mye på d;)
 
Skulle gjerne kjent mer, for d er egentlig ingen ting av d lille jeg kjenner som er helt tydelige graviditetssymptomer:eek: Men d står i appen at d er like normalt å ha symptomer som å ikke ha d, så tror ikke man skal tenke så mye på d;)

Vet. Er enig, og fornuften sier det. Men litt mer vondt er fint det også. Hehe! Bare alt går bra så får jeg være glad jeg er symptomfri. :) Skal til legen i morgen da. Gleeeeder meg!
 
Vet. Er enig, og fornuften sier det. Men litt mer vondt er fint det også. Hehe! Bare alt går bra så får jeg være glad jeg er symptomfri. :) Skal til legen i morgen da. Gleeeeder meg!

Ja, d kommer vel plutselig kastende på oss, så bare å nyte så lenge d varer tenker jeg:p
Ååh, så spennende:D Heldige du!
Skal ringte til jm i morgen, så får vi se når jeg får gjort noe svangerskapsrelatert:p
 
:eek::eek:
Ja, d kommer vel plutselig kastende på oss, så bare å nyte så lenge d varer tenker jeg:p
Ååh, så spennende:D Heldige du!
Skal ringte til jm i morgen, så får vi se når jeg får gjort noe svangerskapsrelatert:p

Hehe ja! Samma hva det er så vil man gjøre noe relatert til graviditet. Hehe. :p

Jeg har sånn annstrengelses utløst pustebesvær, så jeg må ha ny inhalator for GRAVIDE. Hehe! :) Å jogge uten er ett mareritt. :confused::eek:
 
:eek::eek:

Hehe ja! Samma hva det er så vil man gjøre noe relatert til graviditet. Hehe. :p

Jeg har sånn annstrengelses utløst pustebesvær, så jeg må ha ny inhalator for GRAVIDE. Hehe! :) Å jogge uten er ett mareritt. :confused::eek:

Uffda, da var d jo ikke så hyggelig besøk hos legen for din del:eek:
Men som du sier, d er likevel relatert til graviditet:p
Nå blir d "snart" mer sånn på oss da, etterhvert som ukene går, haha!
 
Jeg er 3+4 idag og har stort sett vært kvalm i hele dag :p Ellers har jeg mye murringer, mens lignende smerter og sliter litt med svimmelhet :p Ellers er det lite symptomer på meg også!
 
Uffda, da var d jo ikke så hyggelig besøk hos legen for din del:eek:
Men som du sier, d er likevel relatert til graviditet:p
Nå blir d "snart" mer sånn på oss da, etterhvert som ukene går, haha!
Jodajoda. Helt topp det. Er ikke no farlig greier det jeg har. :) Vi tar en runde på gravidting også, og det er så stas. :) :)
 
Noen andre som har sykt ømme pupper :p Glemmer det av og til og får ofte smertefull overraskelse :p
 
Det første jeg merket var at puppene ble store, de er ømme, men ikke veldig vonde. Også er jeg supertrøtt og hvilepulsen min har økt betraktelig, mellom 10-15 slag. Var på trening jeg ble overbevist om at noe var på gang, fordi jeg ble sykt andpusten veldig fort.

Ellers veldig oppblåst på kveldene. Føles stramt nederst i magen. Menssmerter som kommer og går - uten at mensen kommer.

Klarer heller ikke konsentrere meg på jobb, men det er kanskje mest psykisk siden jeg bærer på verdens fineste hemmelighet :)
 
5+3
Trøtt (men får ikke sove om natta likevel)
Iskald på hender og føtter
Ømme pupper (stikker)
Kvalme som kommer og går
Ikke lyst på kaffe
Emosjonell
Ukonsentrert :D
 
Trøtt! Og skikkelig frysepinne.
 
5+3 i dag, og merker heldigvis ingenting til kvalmen (bank i bordet).
Men murrer og bobler nedi magen der.
Er også så sykt ekstremt hormonell som jeg aldri har vært med noen av de andre barna mine. Det har virkelig nådd nye høyder. Klikker for alt mulig, og tårene renner for den minste lille ting :p
Tisser hele tiden, fryser, utrolig sliten og til tider skikkelig halsbrann.
Regner med at tissinga og halsbrannen er hormonelt, siden fosteret fortsatt er så lite :) Men husker det var sånn med de andre også :)
 
Jeg begynner å bli rørete! Satt eplejuicen i skapet med glassene, la gaffelen i lomma og oppdaget akkurat i tide at jeg var i ferd med å legge mobilen i middagen min :))
 
Det første og tydeligste symptomet som meldte seg var denne ekstreme luktesansen! Oh my. Å reise kollektivt er virkelig en prøvelse om dagen.

Unaturlig følsom. Da toåringen la armen sin rundt halsen min i går og spurte om jeg var sliten og trengte en klem.. Tårene spratt før jeg rakk å si noe. Og dette var i barnepassen på treningssenteret....

Vært kvalm de siste dagene og har veldig lite matlyst.

Sover urolig og drømmer mye rart.

Surrer mer enn vanlig.

Strekker på høyre side av magen.

Merkelig at jeg føler meg så lite gravid til tross for dette.
 
Sykt ømme pupper, strekk nederst i magen og hetetokter...
pga 4 tidligere MA så skal jeg ha tett oppfølging med sykehuset og legetime på torsdag er bare 3+6 nå og leter hele tiden etter symptomer for å "forsikre" meg om at det fortsatt er noe der, så skulle gjerne hatt flere
 
er 3+6 nå...
Dårlig matlyst-ømme pupper-veldig trøtt-sover urolig om natten og drømmer veldig rart-veldig kvalm, men kaster ikke opp (bank i bordet) og halsbrann! I forge svangerskap var det motsatt :p
 
4+3 i dag

Merker fortsatt ikke så mye, men tror jeg er litt mer trøtt en normalt, kan sove 8-9 timer om natten, 1-2 timer på ettermiddagen og fortsatt sovne i 22-23 tiden på kvelden igjen:p Også merker jeg at puppene er blitt litt mer ømme når jeg går fort/løper opp trapper f.eks, kanskje litt større også...tyter litt i en trenings-bh som egentlig er veldig passelig, haha:)
 
Back
Topp