SYMPTOM TRÅD ♡

Startet med kraftige smerter i korsryggen, slet med å bøye meg ned. Har også hadd ømme bryst fra ca 8 dpo, men har alltid ømme bryst før mens, så turte ikke helt å håpe. Mensmurringer startet nærmere 12 dpo.
 
Heisann.. lurte på om dere damer kunne svare meg. Jeg har pcos og er i 4 uke nå. Har en del stikking og ubehag i nedre del av magen. Rund eggstokkene. Kan også kjenne det godt i ryggen. (Føles at det jobbes veldig der nede) kan ikke huske at det var slikt sist gang. Kan det være tegn på noe galt?? Hilsen svæært bekymret gravid!!:-o
 
Heisann.. lurte på om dere damer kunne svare meg. Jeg har pcos og er i 4 uke nå. Har en del stikking og ubehag i nedre del av magen. Rund eggstokkene. Kan også kjenne det godt i ryggen. (Føles at det jobbes veldig der nede) kan ikke huske at det var slikt sist gang. Kan det være tegn på noe galt?? Hilsen svæært bekymret gravid!!:-o

Kan også kjenne det i ryggen til tider :) Ganske sikker på at det er helt normalt altså :)
Både i ryggen og magen :)
 
Godt å høre:) skal på tidlig ul siden jeg har pcos og egentlig skulle ha vært til behandlig på ivf. Hvilken uke kan man dra i? Før å være sikker på å se hj.slag?:)
 
Godt å høre:) skal på tidlig ul siden jeg har pcos og egentlig skulle ha vært til behandlig på ivf. Hvilken uke kan man dra i? Før å være sikker på å se hj.slag?:)

Tror hjertet begynner å slå ca i uke 6. Men kan også skje senere visstnok. Så litt vanskelig å si :)

Kjenner også at det jobber nedi der. Mye som skjer vettu :) Men kjenner igjen den følelsen fra de 2 forrige svangerskapene mine. Så satser på at alt er som det skal :)
 
Godt å høre:) skal på tidlig ul siden jeg har pcos og egentlig skulle ha vært til behandlig på ivf. Hvilken uke kan man dra i? Før å være sikker på å se hj.slag?:)

Får du tidlig UL "kun" pga pcos, eller er d mer bak? Jeg har også fått konstatert pcos skjønner du, så har en liten letrozol-spire:)
 
Får du tidlig UL "kun" pga pcos, eller er d mer bak? Jeg har også fått konstatert pcos skjønner du, så har en liten letrozol-spire:)
Vårt første barn var gjennom assistert befruktning. Så skulle jeg egentlig starte med ny behandling nå i slutten av november. Men så viste d sei at jeg er gravid. Så de på ivf avd. Som sa at jeg skulle.. men det står på nett at gravide med pcos skal ha ekstra oppfølging gjennom Sv. :)
 
Vårt første barn var gjennom assistert befruktning. Så skulle jeg egentlig starte med ny behandling nå i slutten av november. Men så viste d sei at jeg er gravid. Så de på ivf avd. Som sa at jeg skulle.. men det står på nett at gravide med pcos skal ha ekstra oppfølging gjennom Sv. :)

Okei:) For en fantastisk overraskelse da;) Får ta å undersøke litt her da, for sier jo ikke nei takk til ekstra oppfølging;)

Edit: googlet litt fort, og d virker som de fleste mener man ikke får noe ekstra oppfølging når man har pcos:eek: Har du noe link eller noe der du har lest?:)
 
Last edited:
Ikke så jeg huska i farta. Kanskje det var inne hos lommelegen? Og flere hadde skrevet det inne på et forum jeg var inne på!:)
Ja ble kjempe åverasket!!
 
8 dpo - stikking i livmora
9 dpo - stikking i livmora
10 dpo - øm,murring og stikking i livmora
11 dpo - øm, murring og stikking i livmora

Det var det. :D
 
Det merkes at jeg er gravid hvertfall :p
Synes synd på sambo! Han kaller meg for hormonella! Haha! Kan være ganske hissig om dagen :p Og veldig følsom. Satt å så en film her om dagen, og plutselig begynte jeg å grine sånn skikkelig, og skjønte egentlig ikke sjøl etterpå hva som egentlig var så trist :p

Men jeg skal ikke klage :) Er ikke kvalm, så håper det fortsetter sånn :)
Har sånn ca alle de andre symptomene, bortsett fra kvalme. Så akkurat nå føler jeg meg relativt heldig :D *Bank i bordet*
 
Her er symptomene press/støl/øm i nedre del av magen, hatt d slik de siste 3 dagene. Også føler jeg liksom at jeg til tider er veldig sulten:eek: Ellers er d fint lite symptomer her så lenge, men er bare 3+4. Dem bruker vel å komme litt senere egentlig...eller? Dere som har vært gravid tidligere har kanskje noen erfaringer:)
 
Mine symptomer 4+4:

Murringer
Kvalme som kommer og går
Oppblåst
Iskald på hender og føtter om kvelden
Trøtt - veldig trøtt!


Har absolutt ikke ømme pupper, det bekymrer meg selvfølgelig. Men vet jo at alle svangerskap er forskjellige! :)
 
Andre som har mye murringer nederst i ryggen?
 
Har vært kvalm etter måltider de siste 3 dagene. Ellers har jeg murringer og press i korsryggen.
Disse murringene gjør meg alltid nervøs, men prøver å minne meg selv på at jeg hadde den helt til uke 12 sist :)
 
Sto nettopp opp og føler meg bittelitt "fyllesyk", ikke veldig kvalm men uggen:confused: 4+3 i dag.
 
Hei dere

Flere som ikke merker stort? Jeg har litt murringer innimellom, ellers NADA!

Jeg vil gjerne kjenne no.
 
Back
Topp