Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Jaaa, så spennende :D Er nok el som er forsinket. Bare å gi gass nå ;)

Har du en annen el test du kan ta i tillegg for å sjekke?

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Jeg tok billigtester - NEGATIV. Ble faktisk glad - fordi jeg vil heller ha mens i helgen, ellers så blir min syklus ødelagt! :) Hehe :)

Jeg tok billigtester - NEGATIV. Ble faktisk glad - fordi jeg vil heller ha mens i helgen, ellers så blir min syklus ødelagt! :) Hehe :)

Merkelig at den viste max da.... Spennende å se hva som skjer fremover.. Testet du i samme urin?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Merkelig at den viste max da.... Spennende å se hva som skjer fremover.. Testet du i samme urin?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Merkelig ja - jeg tenker umulig max fordi jeg har regelmessig mens - så det er mens om 2 dager så må være noe feil. Er litt pinlig å si men jeg tissa rar i dag så jeg tok pinna litt for fort slik den traff musa mi - kanskje den fikk kontakt med væske eller noe som påvirker testen?

Billigtester tok jeg par minutter etterpå

Merkelig ja - jeg tenker umulig max fordi jeg har regelmessig mens - så det er mens om 2 dager så må være noe feil. Er litt pinlig å si men jeg tissa rar i dag så jeg tok pinna litt for fort slik den traff musa mi - kanskje den fikk kontakt med væske eller noe som påvirker testen?

Billigtester tok jeg par minutter etterpå

Vet ikke om det har noe å si.. Jeg tisser alltid i ett engangsglass, syns det er enklest når jeg er i halvsvime om morgenen ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Vet ikke om det har noe å si.. Jeg tisser alltid i ett engangsglass, syns det er enklest når jeg er i halvsvime om morgenen ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ok, blir forvirret :( Jeg tror må bare ha sex i kveld for sikkerhetsskyld - og ta testen i morgen også for å se om det er lav eller fortsatt max. Veldig rart hvis er så kort lutealfase så er ikke mulig å befrukte uansett :( hadde ikek høy før max.

Ok, blir forvirret :( Jeg tror må bare ha sex i kveld for sikkerhetsskyld - og ta testen i morgen også for å se om det er lav eller fortsatt max. Veldig rart hvis er så kort lutealfase så er ikke mulig å befrukte uansett :( hadde ikek høy før max.

Ja gjør det og test på nytt i morgen ;)
Er som regel en dag med høy etter en eller to dager med max.

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

2 PP med Pergo - Syklus start 17/9

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav - startet på andre pergokur
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav
Dag 9 - Lav
Dag 10 - Lav
Dag 11 - Høy :)
Dag 12 -
Dag 13 -
Dag 14 -
Dag 15 -
Dag 16 -
Dag 17 -
Dag 18 -
Dag 19 -
Dag 20 -
Dag 21 -
Dag 22 -
Dag 23 -
Dag 24 -
Dag 25 -
Dag 26 -
Dag 27 -
Dag 28 -
Dag 29 -
Dag 30 -
Dag 31 -
Dag 32 -
Dag 33 -
Dag 34 -
Dag 35 - IKM ;)

1 PP med Pergo - Syklus start 7/8

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav - startet på første pergokur
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav
Dag 9 - Lav - Første testdag
Dag 10- Lav
Dag 11- Lav
Dag 12- Lav
Dag 13- Lav
Dag 14- Lav
Dag 15- Lav
Dag 16- Lav
Dag 17- Lav
Dag 18- Lav
Dag 19- Lav
Dag 20- Lav
Dag 21- Lav
Dag 22- Lav
Dag 23- Lav
Dag 24- Lav
Dag 25- Lav
Dag 26- Lav
Dag 27- Lav
Dag 28- Lav
Dag 29- Lav
Dag 30- Lav
Dag 31- Lav
Dag 32- Lav
Dag 33- Lav
Dag 34- Lav
Dag 35- Lav - IKM ;) Spotter. Endelig skjer det noe her ;)
Dag 36 - Lav Spotter litt.
Dag 37 - Lav
Dag 38 - Lav
Dag 39 - Lav
Dag 40 - IKM ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Last edited:
Jeg fikk MAKS i dag også.........Veldig rart........Er det faktisk mulig å få maks dagen før mens? Men jeg fikk negativ EL på denne måned - kanskje syklusen er forsinket? HÅPER.......Håper ikke jeg ser mens mer!

Jeg fikk MAKS i dag også.........Veldig rart........Er det faktisk mulig å få maks dagen før mens? Men jeg fikk negativ EL på denne måned - kanskje syklusen er forsinket? HÅPER.......Håper ikke jeg ser mens mer!

Da er nok syklusen din forsinket.... Ååååå så spennende... Bare å forføre mannen de neste dagene og ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Endelig begynner det ting! :)

Ja :) Håper bare det forsetter...

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Da er nok syklusen din forsinket.... Ååååå så spennende... Bare å forføre mannen de neste dagene og ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, veldig overrasket at den er SÅ forsinket - jeg har jo i snitt 23-24 dager syklus........Så maks på dag 22+23....Skal egentlig få mens i morgen...Ja, håper håper...Hvor mange dager trenger kroppen for å bli befruktet? Eller si hvor lenge lutealfasen - minst 10 dager? Hm.........

Kjæresten min sa : Vi skal ha puledate etter jobb! *haha*

Har også fått ømme bryster - som jeg pleier å få ca 6-8 dager før mens....pluss eller minus - leste nå at det tar ca 1 uke til egget fester seg......Håper så veldig! :P Skal ikke tenke så mye på det :)

Har også fått ømme bryster - som jeg pleier å få ca 6-8 dager før mens....pluss eller minus - leste nå at det tar ca 1 uke til egget fester seg......Håper så veldig! :P Skal ikke tenke så mye på det :)

Krysser fingrene for deg :D

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Krysser fingrene for deg :D

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Og for deg :D ........Skal oppdatere i morgen også - hvis den går til høy..blir skuffet hvis står max, da er det feil med monitoren.... blir nervøs av den lille :P Er det riktig sånn at man går til høy etter max så lav så slutter den å spørre etter testpinner?

Og for deg :D ........Skal oppdatere i morgen også - hvis den går til høy..blir skuffet hvis står max, da er det feil med monitoren.... blir nervøs av den lille :P Er det riktig sånn at man går til høy etter max så lav så slutter den å spørre etter testpinner?

Ja, den viser som regel 1 dag med høy etter max. Tror den slutter å spørre etter pinne når den viser første dag med lav ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, den viser som regel 1 dag med høy etter max. Tror den slutter å spørre etter pinne når den viser første dag med lav ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Supert! :) Godt å ha denne tråden!

2 PP med pergo - Syklus start 17 / 9

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav - Start andre pergokur
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav