Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Billig tester er vanskelig å tyde helt til de blir positiv. Da er det ganske lett å se ;) Men stol på monitoren du, den er hvertfall ikke vanskelig å tyde :) Blir nok max på deg og skal du se..

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Ja, jeg bestemte meg for å gjemme dem - tenker å selge billigtester. Ja, skal få stole på monitoren - godt at den hjelper meg til å kjenne min egen syklus :) Ja, skal oppdatere når jeg skal endelig begynne med den! Skal reise vekk i høstferien så får koble av og kose oss og få indre ro :)

Ja, jeg bestemte meg for å gjemme dem - tenker å selge billigtester. Ja, skal få stole på monitoren - godt at den hjelper meg til å kjenne min egen syklus :) Ja, skal oppdatere når jeg skal endelig begynne med den! Skal reise vekk i høstferien så får koble av og kose oss og få indre ro :)

Så bra :) God tur og kos deg masse. Blir spennende å høre fra deg igjen ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

2 PP med pergo - Syklus start 17 / 9

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav - Start andre pergokur
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav - Første testdag ;)
Dag 9 - Lav
Dag 10 - Lav
Dag 11 - Høy :)
Dag 12 - Høy :)
Dag 13 - Høy :)
Dag 14 - Høy :)
Dag 15 - MAX :D Smilefjes CBD :)
Dag 16 - MAX :D
Dag 17 - Høy ;) 1 Dpo
Dag 18 -
Dag 19 -
Dag 20 -
Dag 21 -
Dag 22 -
Dag 23 -
Dag 24 -
Dag 25 -
Dag 26 -
Dag 27 -
Dag 28 -
Dag 29 -
Dag 30 - IKM ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

2 PP med pergo - Syklus start 17 / 9

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav - Start andre pergokur
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav - Første testdag ;)
Dag 9 - Lav
Dag 10 - Lav
Dag 11 - Høy :)
Dag 12 - Høy :)
Dag 13 - Høy :)
Dag 14 - Høy :)
Dag 15 - MAX :D Smilefjes CBD :)
Dag 16 - MAX :D
Dag 17 - Høy ;) 1 Dpo
Dag 18 -
Dag 19 -
Dag 20 -
Dag 21 -
Dag 22 -
Dag 23 -
Dag 24 -
Dag 25 -
Dag 26 -
Dag 27 -
Dag 28 -
Dag 29 -
Dag 30 - IKM ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Nå blir det veldig spennende! Monitoren kommer til å spørre meg i morgen - gleder meg å begynne igjen , da forventer jeg å se HØY dag 8 forhåpentligvis! Ønsker å se høy eller maks - har bare sett LAV hele tiden.....Sist var det maks, men var noe annet. Snakket med rådgiver - og de sier det kan være mange grunner, en av dem vanligste er at monitoren slår hvis det ble et embryo men ble skylt ut siden embryoet stoppet å utvikle seg. Veldig vanlig. Ja, ellers kan være gravid, sykdommer osv.

Nå blir det veldig spennende! Monitoren kommer til å spørre meg i morgen - gleder meg å begynne igjen , da forventer jeg å se HØY dag 8 forhåpentligvis! Ønsker å se høy eller maks - har bare sett LAV hele tiden.....Sist var det maks, men var noe annet. Snakket med rådgiver - og de sier det kan være mange grunner, en av dem vanligste er at monitoren slår hvis det ble et embryo men ble skylt ut siden embryoet stoppet å utvikle seg. Veldig vanlig. Ja, ellers kan være gravid, sykdommer osv.

Det blir spennende ja ;) Hvilken syklusdag er du på?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Det blir spennende ja ;) Hvilken syklusdag er du på?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Er på 5 syklusdag i dag :) De siste 2 månedene har CBFM spurt meg på syklusdag nr 6. Jeg og min mann skal reise til Vestlandet i dag og besøke min familie, da må jeg gjemme monitoren på gjestrommet :P

Er på 5 syklusdag i dag :) De siste 2 månedene har CBFM spurt meg på syklusdag nr 6. Jeg og min mann skal reise til Vestlandet i dag og besøke min familie, da må jeg gjemme monitoren på gjestrommet :P

Min spurte dag 8, men jeg har jo noe lengre syklus enn deg ;) Fint på Vestlandet i dag, bor der jeg ;) Kanskje du får eggløsning mens du er her da :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Min spurte dag 8, men jeg har jo noe lengre syklus enn deg ;) Fint på Vestlandet i dag, bor der jeg ;) Kanskje du får eggløsning mens du er her da :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Det er supert - så at det blir regn i helgen :( ......... Ja, jeg sjekket ut eggløsningskalender (pleier å få EL på dag 10 og 11) da er det på tirsdag-onsdag i neste uke....Reiser heldigvis hjem på søndag - da blir det i køys! Ønsker jo også å gjøre før men blir vanskelig med masse folk i huset. Jeg har bestilt eggløsningstest med smileys fra usa men de kom aldri, vil jo bruke de :( Får prøve med billig stimmel - liker ikke disse så godt. :) Gruer meg fordi jeg håper jeg får eggløsning - siden da i denne måned kom de ikke :P

Dag nr 6 - monitoren spurte meg ikke ..... Håper imorgen eller på søndag ;(

J
Det gjør den garantert :)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja! Den spurte meg idag men fikk lav :( ble så skuffet .... Ja, håper den viser noe på 3 pp så hvis ikke så tar jeg meg en tur til privat gynekolog :/

J

Ja! Den spurte meg idag men fikk lav :( ble så skuffet .... Ja, håper den viser noe på 3 pp så hvis ikke så tar jeg meg en tur til privat gynekolog :/

Begynner som regel på lav, krysser fingrene for høy og max denne pp'en for deg :)
Tester du parallelt med el tester også?

Ja hvis du ikke får stigning denne gangen heller kan det sikkert være lurt å bestille en time hos gyn.

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Begynner som regel på lav, krysser fingrene for høy og max denne pp'en for deg :)
Tester du parallelt med el tester også?

Ja hvis du ikke får stigning denne gangen heller kan det sikkert være lurt å bestille en time hos gyn.

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Du gir meg et håp! :) Ja, jeg regnet ut eggløsningskalkulatoren at jeg kan få EL rundt den 10....Håper å få høy i morgen! Jeg har bestilt CBD med smileys - men de kom aldri i posten, dårlig timing. Har billig eggløsningstester, men vet ikke om jeg vil stole på dem :)

Hvilke el-tester liker du?

Du gir meg et håp! :) Ja, jeg regnet ut eggløsningskalkulatoren at jeg kan få EL rundt den 10....Håper å få høy i morgen! Jeg har bestilt CBD med smileys - men de kom aldri i posten, dårlig timing. Har billig eggløsningstester, men vet ikke om jeg vil stole på dem :)

Hvilke el-tester liker du?

Liker CBD, men billigtest funker greit og. Hvertfall de eg har kjøpt på billigtester.no Er liksom ikke tvil når de blir positiv ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Back
Topp