livelovelaugh
Forelsket i forumet
Sant
får bare bruke opp billig tester imens jeg venter på cbd
dag 10- lav
skuffet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Santfår bare bruke opp billig tester imens jeg venter på cbd
dag 10- lav
skuffet
![]()
fjes CBD Rart jeg får ikke redigere ......men har MAKS i dag også![]()
fjes CBD Dpo 3
Bensa ;
Skal du ikke ta billig test eller vente til selve ikm dagen .![]()
Ja, har hatt nålestikklignende i høyre side, tør ikke å tenke hva det kan være fordi jeg får også pms;p ikke lenge til du tester, spent på din vegneTester i morgen eller tirsdag ;-) Sist fikk jeg svak strek 1 dag før ikm.. Blir spennende de neste dageneHar litt symptomer også nå, men kan like godt være tegn på at tanta er på vei
1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥
Ja, har hatt nålestikklignende i høyre side, tør ikke å tenke hva det kan være fordi jeg får også pms;p ikke lenge til du tester, spent på din vegne![]()
Trodde jeg hadde fler tester, men har kun den digitale igjen.. Får ikke testet i morgenTestene jeg har bestilt ble sendt i dag, så kommer vel tidligst onsdag. .. Hva har jeg tenkt på
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
Så du ønsker ikke å teste med digital imorgen ?![]()
fjes CBD Mensen kom for fullt i dag når jeg sto oppHar rieliggnende tak i korssryggen og blør masse.. Håper det rensker godt opp inni der nå, så det blir klart til å ta imot en spire denne pp'en.. Må bare prøve å holde motivasjonen oppe og være positiv
2 PP med pergo - 29 dager
3 PP Usikker om jeg skal ta pergo. ....!
Håper på 2014 baby