Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Det gikk kjempefint :) En liten aktiv krabat som legen måtte kjempe med for å få målt ;) Er så herlig å se ett liv som vokser inni seg ❤️ Jeg er forelsket igjen ❤️

Det kan godt være babyen du kjenner ja, herlig følelse ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe! Så nydelig tullingen er som ertet med legen din <3 Så deilig å være forelsket igjen når man ser et liv med <3 som banker! Jeg kjenner ingenting for tiden - blir lett bekymret men hadde vært betryggende å kjenne spark - men er vel ikke vanlig før uke 22 kanskje for førstegangsmamma :D

Er det noen her som har erfaring med bruk av cbfm etter sa? Min viser lavt nivå 15.dagen på rad. Før sa hadde jeg høyt nivå mellom dag 10-16 og max 16-17, sånn ca.

Syklusen blir ofte forskjøvet litt etter sa. Dette er pga hcg hormonene, de må bli borte før du starter på "nytt".. Det er avhengig hvor langt du var på vei. Men det var leit å høre, men du får Trøste deg med at det er enda lettere å bli gravid etter du har mistet :-) lykke til :-)

Syklusen blir ofte forskjøvet litt etter sa. Dette er pga hcg hormonene, de må bli borte før du starter på "nytt".. Det er avhengig hvor langt du var på vei. Men det var leit å høre, men du får Trøste deg med at det er enda lettere å bli gravid etter du har mistet :-) lykke til :-)

Jeg var 7 uker. Tok en g.test for 5 dager siden, den var 100% negativ, ul viser også at alle rester etter graviditeten er ute. Idag er det 2 uker siden sa'en startet. Har også plottet inn den dagen som første blødningsdag i monitoren. Jeg er redd monitoren viser feil resultater og at den er likke forvirret som meg, men det er kanskje ikke så sannsynlig?

Den dagen sa`en begynte er nok ikke riktig å definere som første bldningsdag siden da var du full av hormoner. Tror nok monitoren er litt forvirret nå ja :P Når jeg mistet fikk jeg ikke el før 3,5 uker etter første blødningsdag og jeg var "bare" 6 uker på vei. Klarer du å kjenne etter om du har noen tegn? ømme bryster, el.slim, murring?

Den dagen sa`en begynte er nok ikke riktig å definere som første bldningsdag siden da var du full av hormoner. Tror nok monitoren er litt forvirret nå ja :P Når jeg mistet fikk jeg ikke el før 3,5 uker etter første blødningsdag og jeg var "bare" 6 uker på vei. Klarer du å kjenne etter om du har noen tegn? ømme bryster, el.slim, murring?

Har som regel ingen symptomer på el i hvert fall ikke noe merkbart. Hva er din historie? Er du prøver? Har du brukt cbfm?

Jeg er prøver, vært det i 1,5 år, brukte cbfm fram til desember da jeg fikk vite at jeg ikke kunne få barn på egen hånd, så nå driver vi med prøverør. Skal ha innsetting av egg i morgen :)
Jeg mener monitoren er veldig fin for å finne el, men jeg har alltid hatt veldig mye tegn itilleg. Jeg brukte el.strimmler også noen dager for å sammenligne.
Det kommer nok en bebis på oss begge snart skal du se :)

Jeg er prøver, vært det i 1,5 år, brukte cbfm fram til desember da jeg fikk vite at jeg ikke kunne få barn på egen hånd, så nå driver vi med prøverør. Skal ha innsetting av egg i morgen :)
Jeg mener monitoren er veldig fin for å finne el, men jeg har alltid hatt veldig mye tegn itilleg. Jeg brukte el.strimmler også noen dager for å sammenligne.
Det kommer nok en bebis på oss begge snart skal du se :)

Ja, det tror jeg å :) har en sterk følelse på at mars er måneden :) lykke til imorgen!

Hei :)

Går veldig bra her :) 24 fullgåtte uker i morgen og masse liv i magen ♡ Er så herlig.. Tiden går så fort at plutselig er jeg 3 barns mamma ;-) Med deg da?

Så spennende! :) Ja, 32 fullgåtte uker på fredag - ganske rolig jente i magen min - ellers bare lettere trøtt :)

Back
Topp