Spennende!Hvor langt er du kommet nå?
![]()
11+3 ♥ Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!Hvor langt er du kommet nå?
![]()
11+3 ♥ Du da?
Wow! Tiden flyr! Ja, jeg er i dag 17+3 - blir akkurat 18 på OULBlir spennende fordi jeg har fått dato i august , håper ikke at jeg blir flyttet langt frem så blir jeg bekymret....leste at termin dato i uke 12 er mer nøye enn 18?
Akkurat 6 uker mellom oss da
Tror uke 18 er da babyene er mest likt utviklet, så målene de tar da er mest nøyaktige. Du blir nok ikke flyttet mer enn noen dager frem eller tilbake så lenge du vet noe lunne når el var. Det stemmer som regel bra med egen terminHvilken dato har du termin da?
Bestevenninnen min fikk baby for 2 dager siden. Var på klinikken å hilste på, nydeligste lille babyen ♥ Gleder meg til det blir min tur, men først blir det masse kos med hennes lille gutt ♥
Skal du vite hva du får?
Hehe - ja ikke så stor forskjell mellom oss
Ja, så at uke 18 er mest lik utvilket - til og med den er 17 cm nå i uke 17.Jeg måtte måle med målebåndet - helt utrolig , er jo svær!Haha!
Jeg har 18 august i følge jordmor i uke 12. Min mens termin var....tenker....19 augustDa er det sånn omtrent riktig
Jeg måtte komme tilbake til jordmor dagen etterpå da det var vanskelig å se babyen da jeg har akkurat tissa, så man må ha litt urin for å se lettere....Først sa hun 19 så etterpå 18 - akkurat som menstermin
Hihi! Ja, rart å se på babyen er såååå liten - man er så vant til større barn lissommmm du får kose masse med henne før du får din, så får hun kose med din masse..Hihi!
Jeg ønsker å vite kjønn - føler får mer tilknytning- lettere å planlegge navn og altHva med deg? Håper vi får vite, har sååå lyst å vite!
Vet ikke hvor lett det er å se på 2d?
fikk du vite begge ganger?
Ja, jeg har hvist det med begge. Var ikke noe problem å se på mine, men er jo ikke alltid de klarer å se det. Vi får håpe babyen din vil vise seg frem
Vi skal ikke vite det denne gangen. Har en av hver, så denne gangen skal de være overraskelse ♥ Blir så spennende ;-)
Har du begynt å kjenne liv da?
Men er det faktisk mulig å se jente på 2D? svart og hvitt?
![]()
Ja, det er fullt mulig
Er så herlig når en begynner å kjenne liv. Noen uker til nå, så dulter det nok godt i magen din ♥
Wow! Kan fortsatt ikke skjønne at det er mulig - er sååå spent. Håper å få vite kjønnet fordi vi skal til Europa i påsken, så hadde vært litt morsom med litt babyklær!
Haha! Jeg er så nervøs - veldig rar å se noe som skjer i magen - alt er så nytt og uvant!! *kjenner meg litt redd men tror jeg vil like og nyte dette svangerskapet mitt håper jeg *
Hei!
Ja, det har jeg vært på OUL i dag - og babyen er frisk og fiiiiin! Var trøtt - gjespet - hadde bein i krysset og armene bak hodet. Klødde på nesen av og til.
Det blir ei jeeeente! Termin den 17. august !! hurrra!ble rørt
![]()
Ja, det er så fantastisk!
Ja, hvordan gikk det i dag?
Lurer på om du har hatt rykninger eller leamus inni i magen? Er på uke 19 i dag - lurer på om det er første bevegelser på babyen eller det er livmora![]()
Ikke for å være teit, men dere som er gravide... Hvorfor diskuterer dere her? Er ikke dette liksom en tråd for prøvere som bruker CBFM??
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor mange av dere som bruker CBFM har pcos? Har noen av symptomene og har en følelse at jeg har det! Bør jeg kjøpe meg det? Til nå har jeg kun brukt eggløsningstester fra billigtester.dk. Og jeg skulle helst blitt gravid før vi begynte å prøve
Sent from my iPhone using BV Forum[/quote
Tror ikke jeg har PCOSmen har CBFM likevel! Anbefaler det på det varmeste
Sent from my iPhone using BV Forum