Det r jo fantastisk timing til og med uten pergo!
Ja, jeg skal gi et lyd når jeg er ferdig - kjedelig å vente til 18.00 men bedre enn aldri. Slipper å gå fra jobben da, og at en pluss at min kjæreste blir medVeldig spennende!
Ja, det er jo kjempegreit, får du gratis da legen har ul på kontoret eller?
Ja, leser at man får større mage tidlig etter flere barnHehe, håper du klarer å skjule til uke 12
Ja, jeg ønsker store og gode vogner - som emmaljunga, og simo. Ja, må google litt mer, er så vanskelig!![]()
Jeg har ikke begynt å handle inn - vil vente til jeg har vært på UL og at barnet har det fint, er redd at det er ikke noe levedyktighet eller at barnet har sykdommer som Down S. Eller at... vet ikke, men føler må få en bekreftelse først før jeg kan handle litt. Skal få en del av venner og min søsterBare 2 venninner og min søster vet det.
Når jeg har vært på OUL den 18 mars og fått vite kjønnet, så blir litt lettere med noen klær. Skal ikke handle så mye, babyen vokser så fort. Mest bodyer og sånn. Ellers spinkelseng fra IKEA som er best i testNøytrale farger er bra
![]()
Eneste vi har til babyen er kjæledyr som jeg overrasket min kjære med, den er så nydelig, måtte bare ha den. Kaller kjæledyret for PutteEr en søt kanin med lang øret
![]()
Jeg må betale 200kr for ul, er ikke så gale det når en får se at det virkelig er noe inni der. Får bare krysse fingrene for at alt er som det skal være når jeg skal på ul. Alltid like spennende det
Denne gangen skal vi ikke vite kjønnet, blir spennende
Har mye klær og utstyr fra mine 2 barn, men er faktisk litt som står på innkjøpslisten likevel