Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Det r jo fantastisk timing til og med uten pergo! :p

Ja, jeg skal gi et lyd når jeg er ferdig - kjedelig å vente til 18.00 men bedre enn aldri. Slipper å gå fra jobben da, og at en pluss at min kjæreste blir med :) Veldig spennende! :) Ja, det er jo kjempegreit, får du gratis da legen har ul på kontoret eller? :)

Ja, leser at man får større mage tidlig etter flere barn :) Hehe, håper du klarer å skjule til uke 12:)

Ja, jeg ønsker store og gode vogner - som emmaljunga, og simo. Ja, må google litt mer, er så vanskelig! :)

Jeg har ikke begynt å handle inn - vil vente til jeg har vært på UL og at barnet har det fint, er redd at det er ikke noe levedyktighet eller at barnet har sykdommer som Down S. Eller at... vet ikke, men føler må få en bekreftelse først før jeg kan handle litt. Skal få en del av venner og min søster :) Bare 2 venninner og min søster vet det. :)

Når jeg har vært på OUL den 18 mars og fått vite kjønnet, så blir litt lettere med noen klær. Skal ikke handle så mye, babyen vokser så fort. Mest bodyer og sånn. Ellers spinkelseng fra IKEA som er best i test :D Nøytrale farger er bra :) :love2

Eneste vi har til babyen er kjæledyr som jeg overrasket min kjære med, den er så nydelig, måtte bare ha den. Kaller kjæledyret for Putte :P Er en søt kanin med lang øret :smiley-ashamed008

Jeg må betale 200kr for ul, er ikke så gale det når en får se at det virkelig er noe inni der. Får bare krysse fingrene for at alt er som det skal være når jeg skal på ul. Alltid like spennende det ;) Kan liksom puste litt lettet ut når en får bekreftelse på at det er liv og alt ser bra ut.

Denne gangen skal vi ikke vite kjønnet, blir spennende ;)

Har mye klær og utstyr fra mine 2 barn, men er faktisk litt som står på innkjøpslisten likevel ;)

Jeg må betale 200kr for ul, er ikke så gale det når en får se at det virkelig er noe inni der. Får bare krysse fingrene for at alt er som det skal være når jeg skal på ul. Alltid like spennende det ;) Kan liksom puste litt lettet ut når en får bekreftelse på at det er liv og alt ser bra ut.

Denne gangen skal vi ikke vite kjønnet, blir spennende ;)

Har mye klær og utstyr fra mine 2 barn, men er faktisk litt som står på innkjøpslisten likevel ;)

200 kr er bedre enn 1300 kr! En fordel at fastlegen har det! :)

Ja, jeg og min kjære vil feire i kveld hvis alt er bra med våres barn - blir spennende. 2 ting jeg frykter mest for er 1. Ingen levedyktighet. 2. At barnet har sykdommer. Ja, ellers håper det er friskt! Jeg var på UL uke 7 - hjertet banket :) men likevel, mye kan skje underveis......Blir spennende i kveld - bare 7 timer til! *nervøs av å tenke på det*
Håper det går fint med å ta utvendig - man slapper av mer. Jeg tenker og tenker hva jeg skal spørre jordmora om! Hihi!

Oi, klarer du å holde ut helt til du føder barnet ditt? Hehe - hvordan ser de kjønnet? På OUL? Er det lett å se?

Det er en fordel når man har mye fra før - har du jente eller gutt fra før? Hvem ønsker du nå?

200 kr er bedre enn 1300 kr! En fordel at fastlegen har det! :)

Ja, jeg og min kjære vil feire i kveld hvis alt er bra med våres barn - blir spennende. 2 ting jeg frykter mest for er 1. Ingen levedyktighet. 2. At barnet har sykdommer. Ja, ellers håper det er friskt! Jeg var på UL uke 7 - hjertet banket :) men likevel, mye kan skje underveis......Blir spennende i kveld - bare 7 timer til! *nervøs av å tenke på det*
Håper det går fint med å ta utvendig - man slapper av mer. Jeg tenker og tenker hva jeg skal spørre jordmora om! Hihi!

Oi, klarer du å holde ut helt til du føder barnet ditt? Hehe - hvordan ser de kjønnet? På OUL? Er det lett å se?

Det er en fordel når man har mye fra før - har du jente eller gutt fra før? Hvem ønsker du nå?

Hvordan gikk det med deg?? :)

Ja, denne gangen vil jeg oppleve hvordan det er å ikke vite ;) Har hvist det de to andre gangene :) De ser det på den ordinære ultralyden, men hender noen ganger at de er usikre og da sier de det ikke.

Jeg har en gutt og en jente fra før, så akkurat det samme hva som kommer denne gangen :) Så lenge babyen er sunn og frisk er jeg fornøyd :)
Tror selv jeg får jente, men ifølge det kinesiske fødselskartet får jeg gutt ;) Har stemt med de 2 andre ;)

Gleder meg til å høre fra deg :)

Hvordan gikk det med deg?? :)

Ja, denne gangen vil jeg oppleve hvordan det er å ikke vite ;) Har hvist det de to andre gangene :) De ser det på den ordinære ultralyden, men hender noen ganger at de er usikre og da sier de det ikke.

Jeg har en gutt og en jente fra før, så akkurat det samme hva som kommer denne gangen :) Så lenge babyen er sunn og frisk er jeg fornøyd :)
Tror selv jeg får jente, men ifølge det kinesiske fødselskartet får jeg gutt ;) Har stemt med de 2 andre ;)

Gleder meg til å høre fra deg :)

Det gikk bra igår men jeg må komme tilbake fordi babyen lå langt nede da jeg tømte urin før undersøkelsen , jordmor sier det er lettere når man har full urinblæra ;p jeg skal tilbake kl 14 idag :-)
Vi så babyen som beveget på seg med armer og bein , en gang hoppet babyen ganske høyt , haha ! Ble fascinert av å se på så gleder meg å se mer idag ! Vet ikke hvit lenge jeg skal holde meg før undersøkelsen , kanskje to timer ? Glemte å spørre :-(
Babyen har normale armer og bein og fin hjerne , så idag skal vi gjennomgå mer detaljer og gjennomgå måling, nakkefold osv :-) termin ble tidligere enn jeg trodde så håper hun sider det samme idag :) men OUL teller vel mest med termin kanskje :)
Ser frem til kl 14;)
Igår var det et par før oss . Stakkars jenta som gråt mye så det må vel ha gått galt med de :(

Ja du er heldig som har en jente og en gutt så skjønner at det er samme for deg :-) er så enig at det er viktig at barnet er frisk og sunn , og i følge kartet at jeg får en gutt :-) Hehe men det er jo 51% å få gutt og 49% jente så blir det mer tilfeldigvis ;)

Jeg er så spent på kjønnet - kjedelig å vente i seks uker til , håper først å få en jente så hvis ikke så er gutt også koselig , håper å få en av hver :) Hehe :)
Drar nå til mitt første scangerskapskontroll - så skal jeg på ul kl 14, så håper klarer å holde igjen urinblæra !;) Hehe ja så skal oppdatere etter kl 14:)

Hei!

Ja, alt ser BRA ut sier hun. Målte nakkefold - 1.3 mm, og sa at det så bra ut! Hvis mer enn 3 mm så ikke bra.
Ja, det føles betryggende ellers resten så bra ut! WOW - så merkelig at jeg skal bli mamma!
Er så glad........skal fortelle til min familie i kveld...tenker å sende et bilde med bolle i ovnen eller noe, venter på min kjære kommer hjem så gjør vi det sammen! :P Eller lager en video med bolle i ovnen..tuller litt.. hihi :P

Hei!

Ja, alt ser BRA ut sier hun. Målte nakkefold - 1.3 mm, og sa at det så bra ut! Hvis mer enn 3 mm så ikke bra.
Ja, det føles betryggende ellers resten så bra ut! WOW - så merkelig at jeg skal bli mamma!
Er så glad........skal fortelle til min familie i kveld...tenker å sende et bilde med bolle i ovnen eller noe, venter på min kjære kommer hjem så gjør vi det sammen! :P Eller lager en video med bolle i ovnen..tuller litt.. hihi :P

Fantastisk :) Da er det bare til å nyte tiden :) Familien din blir nok veldig gla :D

Gleder meg med deg ;)

Å tusen takk! :)

Ja, skal nyte tiden fremover - men må da oppdatere hverandre fremover, er jo koselig det :)

Ja, selvsagt :)

Alltid kjekt å høre fra deg ;)

Skal oppdatere når det er noe nytt her, men blir vel ikke før etter 21.mars. Skjer ikke så mye før den tid ;) Da har du kanskje begynt å kjenne liv i magen også :)

Hei !

I dag er jeg 14+2 dager - det er så merkelig! :) Jeg kjenner nesten ingenting - men av og til kanskje små stikkinger etter jeg har spist eller de kommer sånn plutselig - klærne kjennes litt trangere. Kjøpte min første mamma-genser i går da det var siste igjen, så søt! Hihi! Min kjære sa han gleder seg å se meg med fin mage - han er så stolt! :)

Jeg har fortalt til mine nærmeste og familie og gammel kollega men ikke til de kollegaene på jobben min, men skal få prøve men vet ikke når! :)

Jeg er så spent - 26 dager til OUL, veldig spent på kjønn! :)

Hvordan går det med deg? Formen din? :D

Det går nå opp og ned ;) Kvalmen er litt bedre, men har mye murringer i magen. Mer enn de 2 andre gangene. Er også plaget med vonter i lysk/hofter og korsrygg. Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom 14timer på jobb i morgen :rolleyes: Men det kommer seg vel etter hvert får jeg håpe ;)

Spennende med OU, gleder meg til å høre hvordan det gikk :)

Damer, hvordan regner dere DPO? Jeg fikk Max lørdag (og positiv bt), Max søndag (nesten positiv bt) høy mandag og regner med lav imorgen.. Er jeg 1 DPO i dag? :) eller egner jeg el i dag, og 1 DPO imorgen? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Damer, hvordan regner dere DPO? Jeg fikk Max lørdag (og positiv bt), Max søndag (nesten positiv bt) høy mandag og regner med lav imorgen.. Er jeg 1 DPO i dag? :) eller egner jeg el i dag, og 1 DPO imorgen? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jo, jeg regner DPO den dagen jeg har HØY etter 2 MAKS på Clearblue FM :)

Du fikk høy på mandag = 1. DPO! :)

Det går nå opp og ned ;) Kvalmen er litt bedre, men har mye murringer i magen. Mer enn de 2 andre gangene. Er også plaget med vonter i lysk/hofter og korsrygg. Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom 14timer på jobb i morgen :rolleyes: Men det kommer seg vel etter hvert får jeg håpe ;)

Spennende med OU, gleder meg til å høre hvordan det gikk :)

Håper du overlevde 14 timer på jobb! Jeg plages av og til med vondt halebein :(

Mmm, snart er det 2 uker til OUL - blir merkelig :)

Håper du får en fin fastelavn søndag med unger og boller med krem :D

Håper du overlevde 14 timer på jobb! Jeg plages av og til med vondt halebein :(

Mmm, snart er det 2 uker til OUL - blir merkelig :)

Håper du får en fin fastelavn søndag med unger og boller med krem :D

Har nettopp vært i byen med ungene på peppes pizza og etterpå var vi på kino å så Karsten Og Petra. Kjempestas ;) Nå skal vi til mamma å spise fastelavensboller, uten krem for min del :p Forsatt kvalm... Fin fastelavens til deg og :)

Har nettopp vært i byen med ungene på peppes pizza og etterpå var vi på kino å så Karsten Og Petra. Kjempestas ;) Nå skal vi til mamma å spise fastelavensboller, uten krem for min del :p Forsatt kvalm... Fin fastelavens til deg og :)

Høres ut som du har hatt en fin dag smmen med ungene - og blir koselig å dra til mamma og spise fastelavnsboller -skal få skaffe i kveld og kose meg sammen med min kjære :)

Ha en fin fastelavnsøndag :D

Back
Topp