Syklusoversikt v/ bruk av CBFM :-)

Fik

Fikk høy idag etter 2 maks ;) spennende!

Åååå så spennende. .. Håper de neste 2 ukene går fort og at du får en positiv g-test :D

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

Åååå så spennende. .. Håper de neste 2 ukene går fort og at du får en positiv g-test :D

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
Lav idag etter høy igår !;) håper at min lutealfasen er nok og at spiren er der!;) hvilke dag er dpo 1? På høy dag eller fra idag?;)

Lav idag etter høy igår !;) håper at min lutealfasen er nok og at spiren er der!;) hvilke dag er dpo 1? På høy dag eller fra idag?;)

Dagen med høy er 1 dpo mener eg ;-)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Hææ?? Det var merkelig.. Blør du mye da eller bare litt?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ser ut som vanlig mens :/ kanskje jeg ikke hadde EL likevel , kanskje var noe annet :( begynner på nytt i neste uke . Spør nok meg igjen på fredag... Da får vi se :( ble skuffet :((((

Ser ut som vanlig mens :/ kanskje jeg ikke hadde EL likevel , kanskje var noe annet :( begynner på nytt i neste uke . Spør nok meg igjen på fredag... Da får vi se :( ble skuffet :((((

Forstår at du ble skuffet. Rart at du fikk max da. Skjønner ikke hva som har skjedd eg...

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Jeg får max 16-17 på pergo og 18-19 uten:)

Hvor mange dager med høy har du før max? Er på fjerde dagen min med høy dag 14, håper på max en av de neste dagene ;) Hvordan går det med deg da?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Forstår at du ble skuffet. Rart at du fikk max da. Skjønner ikke hva som har skjedd eg...

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Det var lav etter høy igår - og den spurte fortsatt etter testpinner. Kan være at den ikke var eggløsning - så jeg kikket i bruksavvisningen og det stod flere grunner til fra max til høy. Har ikke eggløsning - men rart ja, så er i gang med 3 pp i denne uken da :)

PS! Jeg tok testen tidlig om morgenen så fikk mens litt senere om morgenen........så er egentlig dag 2 i dag men trykket på dag 1..... tenker at jeg kanskje skulle trykket på dag 2 fordi blir riktig men vil det påvirke monitoren?

Det var lav etter høy igår - og den spurte fortsatt etter testpinner. Kan være at den ikke var eggløsning - så jeg kikket i bruksavvisningen og det stod flere grunner til fra max til høy. Har ikke eggløsning - men rart ja, så er i gang med 3 pp i denne uken da :)

PS! Jeg tok testen tidlig om morgenen så fikk mens litt senere om morgenen........så er egentlig dag 2 i dag men trykket på dag 1..... tenker at jeg kanskje skulle trykket på dag 2 fordi blir riktig men vil det påvirke monitoren?

Nei det påvirker ikke monitoren. Trykk til dag 2 du ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Nei det påvirker ikke monitoren. Trykk til dag 2 du ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Skal gjøre! Gleder meg til å begynne med den igjen ! Hvordan går det med deg?

Skal gjøre! Gleder meg til å begynne med den igjen ! Hvordan går det med deg?

4 dagen med høy, håper på max en av de neste dagene ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

4 dagen med høy, håper på max en av de neste dagene ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

*sender en max-pulver i monitoren din så det skjer snart!* :) har du lange sykluser så lenge?

Jaaaa, endelig :D:D:D:D

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Vedlegg

• 1380607517356.jpg
    1380607517356.jpg
    23,1 KB · Visninger: 46
  • 1380607536306.jpg
    1380607536306.jpg
    25,2 KB · Visninger: 38
2 PP med pergo - Syklus start 17 / 9

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav - Start andre pergokur
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav - Første testdag ;)
Dag 9 - Lav
Dag 10 - Lav
Dag 11 - Høy :)
Dag 12 - Høy :)
Dag 13 - Høy :)
Dag 14 - Høy :)
Dag 15 - MAX :D Smilefjes CBD :)
Dag 16 - MAX :D
Dag 17 -
Dag 18 -
Dag 19 -
Dag 20 -
Dag 21 -
Dag 22 -
Dag 23 -
Dag 24 -
Dag 25 -
Dag 26 -
Dag 27 -
Dag 28 -
Dag 29 -
Dag 30 - IKM ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Last edited:
2 PP med pergo - Syklus start 17 / 9

Dag 1 - Lav
Dag 2 - Lav
Dag 3 - Lav
Dag 4 - Lav - Start andre pergokur
Dag 5 - Lav
Dag 6 - Lav
Dag 7 - Lav
Dag 8 - Lav - Første testdag ;)
Dag 9 - Lav
Dag 10 - Lav
Dag 11 - Høy :)
Dag 12 - Høy :)
Dag 13 - Høy :)
Dag 14 - Høy :)
Dag 15 - MAX :D Smilefjes CBD :)
Dag 16 -
Dag 17 -
Dag 18 -
Dag 19 -
Dag 20 -
Dag 21 -
Dag 22 -
Dag 23 -
Dag 24 -
Dag 25 -
Dag 26 -
Dag 27 -
Dag 28 -
Dag 29 -
Dag 30 - IKM ;)

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Jaaaaaaaaa! :) Da lages det baby! Jeg var så dum at jeg gjorde en feil på monitoren - slik det ble en dag ekstra for syklusen - egentlig 25 men ble 26 da jeg prøvde å stille inn dag 3 i dag...Håper ikke jeg forvirret monitoren :) Ja, regner med den spør meg om 3 dager!

Heier på deg :)

Jaaaaaaaaa! :) Da lages det baby! Jeg var så dum at jeg gjorde en feil på monitoren - slik det ble en dag ekstra for syklusen - egentlig 25 men ble 26 da jeg prøvde å stille inn dag 3 i dag...Håper ikke jeg forvirret monitoren :) Ja, regner med den spør meg om 3 dager!

Heier på deg :)

Ååååå, takk snille du... Jeg ligger en dag lengre på monitoren enn jeg er og, slik at den spurte etter test en dag tidligere. Går bra det :-) Monitoren endrer seg den etter når du trykker på m. Men det blir jo rett med dag 3 i dag vel?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ååååå, takk snille du... Jeg ligger en dag lengre på monitoren enn jeg er og, slik at den spurte etter test en dag tidligere. Går bra det :) Monitoren endrer seg den etter når du trykker på m. Men det blir jo rett med dag 3 i dag vel?

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Ja, det blir riktig med dag 3 i dag :) Tenker at monitoren kanskje beregner feil eggløsning men gjør nok ikke det, så håper jeg får se maks på dag 10-11 så det hadde vært deilig. Er jo litt nervepirrende å se på monitoren hver morgen - men samtidig spennende. Jeg bestilte CBD fra USA - men så nå på sporing at den ligger fortsatt på LA postkontoret, har nå ligget der i 6 dager....forstår ikke - mon tro om de glemte å sende videre ....vil jo ha før jeg får EL - vet ikke om jeg stoler helt på billig tester - vanskelig å tyde på dem..Har gitt opp :)

Ja, det blir riktig med dag 3 i dag :) Tenker at monitoren kanskje beregner feil eggløsning men gjør nok ikke det, så håper jeg får se maks på dag 10-11 så det hadde vært deilig. Er jo litt nervepirrende å se på monitoren hver morgen - men samtidig spennende. Jeg bestilte CBD fra USA - men så nå på sporing at den ligger fortsatt på LA postkontoret, har nå ligget der i 6 dager....forstår ikke - mon tro om de glemte å sende videre ....vil jo ha før jeg får EL - vet ikke om jeg stoler helt på billig tester - vanskelig å tyde på dem..Har gitt opp :)

Billig tester er vanskelig å tyde helt til de blir positiv. Da er det ganske lett å se ;) Men stol på monitoren du, den er hvertfall ikke vanskelig å tyde :) Blir nok max på deg og skal du se..

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Back
Topp