Svigermor/svigermonster.. Flere enn meg?

Nei, vet du, jeg hadde reagert på samme måte. Her nekter jeg selv å la mamma passe min sønn da hun ikke er følelsesmessig stabil nok, noe jeg setter som et minstekrav. Så det det er jo helt på trynet!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Nei, jeg har fått nok! Jeg skal ikke ha noe med det menneske å gjøre.
Hun hadde sagt til mannen at hun ønsket å si unnskyld, å 2 min senere sto hun å slengte masse dritt å dro opp ting hun har sagt tidligere. Jeg orker ikke sånne folk. Dessuten kommer jeg aldri til å tilgi henne for det her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg forstår veldig godt at du ikke ønsker å ha noe med henne å gjøre, men dessverre er hun din svigermor og valgte er derfor ikke ditt. Det er kun din mann som kan bestemme om hun skal kuttes ut av deres liv. Det er viktig at du ikke presser han til å nekte henne kontakt med barna for det kan føre til at han bærer nag til deg senere.

Jeg har som tidligere nevnt også en sprø svigermor, men min mann ønsker kontakt og da må jeg dessverre bare føye meg. Men jeg gjør det på mine premisser. Korte besøk en sjelden gang og orker jeg ikke tanken på å dra en gang drar de alene. Men jeg blir som oftest med for jeg ønsker ikke at hun skal baksnakke meg. Nå er babyen min fortsatt liten men hun får aldri være alene med han for jeg stoler ikke på hva hun kommer til å si.

Du må dessverre bare lære deg å gi f. Og din mann må gi deg tid når dere kommer hjem til å kjefte, frese og få ut frustrasjon uten at ungene hører det. Før babyen ble født brukte jeg bilturen hjem til å få ut frustrasjon.

Lykke til og jeg håper det bedrer seg.

Om jeg ikke ønsker å omgås eller ha kontakt med dette menneske, så kommer jeg til å stå på mitt selvom min man ønsker noe annet. Jeg har ikke lyst til å være med å besøke henne med mann og barn, fordi hun snakker dritt om meg mens jeg står og hører på også.
Jeg ønsker ikke at mine barn skal ha noe med henne å gjøre, da hun er ustabil å burde søke hjelp!
Jeg skjønner heller ikke hvilken glede min mann har av å ha henne i livet sitt, da hun kun er ute etter å skape dårlig stemning hele tiden. Å da jeg spør han om hvilken glede han har av henne så får jeg heller ikke noe svar. Greit nok at hun er moren hans.. Men hadde min mor vært som henne så hadde jeg kutta kontakten.
Det er nok mer enn bare meg og mine avgjørelser som plager dette monsteret av en svigermor. Men det er meg og min familie det går utover, å hun ødelegger bare mer og mer for seg selv, noe hun tydeligvis ikke skjønner. Men hennes tap :)

Nå har hun også prestert å leie ut huset til min manns bestemor til min manns eks kjæreste.. Huset ligger kanskje 800m i luftlinje unna der vi bor..
Svigers og eksen hadde aldri noe godt forhold da dem var sammen. Men eksen er også gravid med sin nåværende kjæreste..
Så hun skal vel leke bestemor der da..
Syns hele det opplegget her blir for dumt. I min verdens eksisterer hun rett og slett ikke lenger, å endelig virker det som mannen min skjønner hvilken monster denne dama er!!

Når jeg leser detter er jeg glad for at jeg og min svigermor kommer godt overens!
Sjokka over at noen kan holde på slik :( Håper mannen tør å gi henne beskjed...

Her er svigerfar det aller største problemet. Han tåler ikke trynet på meg fordi jeg har vært dønn ærlig (og kanskje litt for mye ærlig enn det han tålte) og sagt hva jeg mener. Men jeg har rett og slett ikke akseptert behandlingen min mann har fått av sin far. Dette har da endt opp med at han har prøvd å kjørt meg ned, anmeldt meg for usaklige grunner opptil flere ganger, telefontrakasering, anmeldt meg til barnevernet, utestengt oss fra familien til mannen min, sendt ut usanne rykter om meg til min sin familie (han er oppvokst med noen søskenbarn av meg, men de vet jo heldigvis sannheten og har snakket imot ham) og mer til. Vi har konkludert sammen at barnet vårt trenger ikke sånne "rollemodeller" i livet sitt. Vi har dermed valgt å fortelle at farfar er en mann vi dessverre har lite med å gjøre og som vi ikke kommer til å ta kontakt med. Vi må nesten tenke på barnet oppi alt dette og hvordan det kommer til å se situasjonen. De skal ikke se st to familiemedlemmer ikke kan se trynet på hverandre uten at de prøver å drepe hverandre.

Svigermor derimot har vi litt bedre kontakt med, men liker henne ikke noe mer. Hun skulle absolutt kjøre meg på aborten da jeg var 14 uker på vei, for jeg ødelegger livet til sønnen hennes. Og svigerinna mi prøvde å knivstikke meg med å kaste kniver på meg da jeg var 15 uker på vei.

Hohei, som jeg forguder svigerfamilien min! Men vi har det heldigvis veldig godt uten alle disse folkene som forsurer livene våre. :)

Bruker den der tulletelefonen.

Sender styrkeklem, og håper at du og mannen din finner ut av en løsning dere begge kan leve med, på deres premisser, og ingen andres ;)

Hjelpes! Sender varme tanker til alle dere med svigermonstre!
Og takker høyere makter for min fantastiske svigerfamilie.
Sign og atter Sign. Stakkars mennesker. Jeg skal aldri bli svigermonster. ;-)

Jeg har flere ganger vurdert å anmelde mitt svigermonster for trakasering, å fordi jeg er redd for å møte henne utenfor mitt hjem.. Jeg veit ikke hva hun kan finne på å gjøre.. Men nå holder hun seg heldigvis unna (enn så lenge) å ikke hører vi noe fra henne heller. Å det er veldig godt, så håper det fortsetter sånn

Jeg angrer ikke på at jeg nekter henne å se mitt barn :) å hun kommer heller aldri til å få passe mine barn, å helst ikke se dem. Mine barn trenger ikke sånn mennesker i livet sitt. Jeg savner henne ikke i det hele tatt

Bra hu holder seg unna litt nå, såvidt jeg skjønte på det siste du skrev. Men, noe jeg stusser på er at hu ba om å få være alene med sønnen din når han var 2 mnd? Få som har barnepass så tidlig. Selv passa jeg tantebarnet mitt litt så tidlig, mens broren min og dama var til butikken (max 15 min alene med barnet), de var våres nærmeste naboer.
Men, så tidlig er det isåfall du selv som spør om noen kan passe barnet ditt litt.. en ting er å tilby barnepass, men ikke å forvente at man får være alene med det så tidlig. Høres jo skikkelig skummelt ut hva hu kan finne på. Hvertfall når hu hadde den meningen om abort.. som om "barnet ikke er velkommen i hennes liv", men hu bestemmer ikke over deres avgjørelser.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jepp, hu ville passe han 4 timer aleine da han var 2,5 mnd. Å det sa jeg nei til, å da klikka det for hu. Etter det har det blitt sånn her.
Aldri i verden om hu får passe mine barn :)

Gurimalla, for ei dame! Hadde aldri latt henne hatt barna mine alene nei! ville helst ikke hatt henne rundt meg i det hele tatt:p for et forferdelig menneske og en forferdelig oppførsel! Blir flau på hennes vegne, et voksent menneske som oppfører seg sånn! Er ikke du som trenger terapi, det er hu .. Hu trenger alvorlig terapi for oppførsel og sosiale antenner! Håper mannen din støtter deg oppi dette da:) kan ikke forestille meg hvordan det er .. Hva skal jeg si, lykke til og håpe du beholder roen:p all creds til deg altså! Tvi tvi

<3 VinterPrinsesse <3

Så slitsomt! Skjønner godt dere vurderer å flytte! Stakkars deg.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke snakket med henne på 3 mnd, hun har heller ikke sett barnebarnet sitt på 3 mnd. Å jeg liker det sånn :) håper det fortsetter! Vi har det virkelig godt uten henne :)

Er sjokka over noen av historiene her! Nesten litt skremt!

Her er svigerfar det aller største problemet. Han tåler ikke trynet på meg fordi jeg har vært dønn ærlig (og kanskje litt for mye ærlig enn det han tålte) og sagt hva jeg mener. Men jeg har rett og slett ikke akseptert behandlingen min mann har fått av sin far. Dette har da endt opp med at han har prøvd å kjørt meg ned, anmeldt meg for usaklige grunner opptil flere ganger, telefontrakasering, anmeldt meg til barnevernet, utestengt oss fra familien til mannen min, sendt ut usanne rykter om meg til min sin familie (han er oppvokst med noen søskenbarn av meg, men de vet jo heldigvis sannheten og har snakket imot ham) og mer til. Vi har konkludert sammen at barnet vårt trenger ikke sånne "rollemodeller" i livet sitt. Vi har dermed valgt å fortelle at farfar er en mann vi dessverre har lite med å gjøre og som vi ikke kommer til å ta kontakt med. Vi må nesten tenke på barnet oppi alt dette og hvordan det kommer til å se situasjonen. De skal ikke se st to familiemedlemmer ikke kan se trynet på hverandre uten at de prøver å drepe hverandre.

Svigermor derimot har vi litt bedre kontakt med, men liker henne ikke noe mer. Hun skulle absolutt kjøre meg på aborten da jeg var 14 uker på vei, for jeg ødelegger livet til sønnen hennes. Og svigerinna mi prøvde å knivstikke meg med å kaste kniver på meg da jeg var 15 uker på vei.

Hohei, som jeg forguder svigerfamilien min! Men vi har det heldigvis veldig godt uten alle disse folkene som forsurer livene våre. :)

Bruker den der tulletelefonen.

du vant :eek::(

Og jeg som trodde jeg hadde det ille:p blir sjokkaaaaa over denne tråden!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp