Enig! Er sånne type historier man forventer fra usa hehe men er fader mye gærne mennesker her til lands også!!
<3 VinterPrinsesse <3
Jepp! Ingen av mine svigermødre oppigjen av vært fæl.. Så vet ikke hva det vil si å ha svigermonster!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Er sånne type historier man forventer fra usa hehe men er fader mye gærne mennesker her til lands også!!
<3 VinterPrinsesse <3
Herregud daHer er svigerfar det aller største problemet. Han tåler ikke trynet på meg fordi jeg har vært dønn ærlig (og kanskje litt for mye ærlig enn det han tålte) og sagt hva jeg mener. Men jeg har rett og slett ikke akseptert behandlingen min mann har fått av sin far. Dette har da endt opp med at han har prøvd å kjørt meg ned, anmeldt meg for usaklige grunner opptil flere ganger, telefontrakasering, anmeldt meg til barnevernet, utestengt oss fra familien til mannen min, sendt ut usanne rykter om meg til min sin familie (han er oppvokst med noen søskenbarn av meg, men de vet jo heldigvis sannheten og har snakket imot ham) og mer til. Vi har konkludert sammen at barnet vårt trenger ikke sånne "rollemodeller" i livet sitt. Vi har dermed valgt å fortelle at farfar er en mann vi dessverre har lite med å gjøre og som vi ikke kommer til å ta kontakt med. Vi må nesten tenke på barnet oppi alt dette og hvordan det kommer til å se situasjonen. De skal ikke se st to familiemedlemmer ikke kan se trynet på hverandre uten at de prøver å drepe hverandre.
Svigermor derimot har vi litt bedre kontakt med, men liker henne ikke noe mer. Hun skulle absolutt kjøre meg på aborten da jeg var 14 uker på vei, for jeg ødelegger livet til sønnen hennes. Og svigerinna mi prøvde å knivstikke meg med å kaste kniver på meg da jeg var 15 uker på vei.
Hohei, som jeg forguder svigerfamilien min! Men vi har det heldigvis veldig godt uten alle disse folkene som forsurer livene våre.
Bruker den der tulletelefonen.
Huff!Nå har hun også prestert å leie ut huset til min manns bestemor til min manns eks kjæreste.. Huset ligger kanskje 800m i luftlinje unna der vi bor..
Svigers og eksen hadde aldri noe godt forhold da dem var sammen. Men eksen er også gravid med sin nåværende kjæreste..
Så hun skal vel leke bestemor der da..
Syns hele det opplegget her blir for dumt. I min verdens eksisterer hun rett og slett ikke lenger, å endelig virker det som mannen min skjønner hvilken monster denne dama er!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun der hørtes ikke mye stabil ut :S Hva sier typen din? Personlig så hadde jeg ikke orket å ha noe kontakt med henne og sagt klart ifra at jeg ikke vil ha henne i livet mitt (men lettere sagt enn gjort desverre). Noen av tingene hun sa til deg er jo helt grusomme! Stakkars deg som må ha det slik.For å gjøre en lang historie kort.
Jeg har hele tiden hatt en følelse av at svigermor er et monster. Å har egentlig fått det bevist. Hun har selv sagt at hun er farlig sint, så sint at hun til og med har gått etter kundene sine for å kjefte på dem pga at dem ikke var høflige nok mot henne.
Da barnet mitt ble født hadde jeg ikke noe lyst til at dette menneske skulle passe han alene, men tilbydde meg at vi godt kunne finne på noe sammen, men dette var ikke bra nok. Hu skulle ha han med seg aleine, dette sa jeg nei til å forklarte på en pen måte at jeg ikke ønsket å la henne passe han.
Etter dette ble det et hælvette..
Jeg er nå gravid med barn nr 2, å hun er fly forbanna, hun kom til oss å kjefta meg ned, ønsket at jeg skulle ta abort (halvveis i svangerskapet), at jeg lurte sønnen hennes, at jeg bare var sammen med han pga penger, at jeg tvingte han til å ikke ha kontakt med henne, hun ba meg gå til psykolog for å endre min tankegang fordi jeg var gal som ikke lot henne passe min sønn å fordi jeg har et veldig godt forhold til mine foreldre, at ingen kunne vel stole på meg, jeg var det mest unormale menneske hun visste om, å at jeg var sammen med sønnen hennes kun pga at han tjente så bra for da slapp jeg selv å jobbe.
Jeg kjenner at jeg blir kvalm å har lyst til å spy på henne. Etter denne hendelsen tok det 8 uker, så kom hun uanmeldt opp igjen, tok med sønnen ut å kjeftet ned han (slang dritt om meg), han ba henne reise for han orket ikke drittprate hennes å løste døra. Da låste hun seg inn å fortsatte å bråke.
Jeg går rett og slett ikke ute i byen lenger, tenk om jeg møter på henne. Hun har jo tydelig ingen sperrer, å jeg veit ikke hva hun er istand til å gjøre.
Er det jeg som mistolker dette menneske eller er hun farlig?
Sent from my iPhone using BV Forum