Jeg hadde ingen spesiell grunn til at hun ikke fikk passe barnet mitt, annet enn at jeg ikke var klar for det siden han bare var 2 mnd. Men nå vil jeg rett og slett ikke at hun skal ha noe med mine barn å gjøre etter oppførselen hun har mot meg, å jeg ser ikke helt vitsen med at hun skal passe mine barn da hun ber meg ta abort, at vi skulle venta med å få nr 1, at hun ikke har noen glede av barnebarnet osv.
Kan også nevne at hun var en heks før barnet ble født også.
Hun er veldig sånn at hun skal ha det på sin måte, å jeg takler ikke det å setter ned beinet å det tåler hun ikke.
Hun sa hele tiden at hun skulle være den første som så barnet om det så ble født midt på natta, å da svarte mannen min: først å fremst får vi se an formen til mor etter fødsel (altså meg), da svarte hun at hun dreit i hvordan formen vi var for hun kom for å se på ungen hun. Dessuten ville jeg at min mor skulle være den første til å komme på besøk, jeg hadde en hard fødsel og mistet masse blod.
Besøkstiden på sykehuset var fra 18 til 19, å vi hadde avtalt å møte svigers og hennes mor på dagligstua, men etter en våken natt på sykehuset fikk vi beskjed om å la barnet sove til det våknet, å prøvde å fortelle henne dette. da klikket det for henne, å hun kom på kvelden, kastet gaven fra hennes mor på meg å begynte å kjefte ned mannen om at det var strengere enn på et fengsel osv.
Han måtte til slutt bare be henne holde kjeft, men til ingen nytte. Hun er gal!
Hun har forresten vært hos psykolog men det var ikke hu det var noe gæli med sa hun til meg.
Da hun har drevet med mitt barn har hun vært ordentlig, men hun er veldig voldsom med vugging i armene da barnet er urolig, noe som ikke funker på mitt barn. Hun sier selv at hun er farlig sint, å da tør jeg ikke slippe han med hun aleine. For det er ikke bra nok at jeg er med da hun skal ha han. Så jeg lurer egentlig på hva hun skal med han siden jeg ikke kan være med.
Sent from my iPhone using BV Forum