Noen som har vært på sin første kontroll, eventuelt når skal dere? Selv har jeg kontroll hos jordmor når jeg er 8+4. Litt tidlig, men kjente på at det kunne være fint å snakke om forskjellige ting tidlig i løpet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 til 12 i min kommune i alle fallNår jeg var gravid i 2016, fikk jeg beskjed om at det ikke er vanlig med første kontroll før uke 10. Er det fortsatt sånn? Eller kan man bestemme litt selv når man ønsker første kontroll ? Venter nr 5, men ting forandrer seg sånn
8 til 12 i min kommune i alle fall
Kan komme tidligere enn det også hvis man føler for å prate, men må ta blodprøver senere da. Skal rundt 12 uker selv, har fått time. Følte ikke helt behovet for den første timen tidligere
Her i kommunen er det også vanlig med kontroll i uke 8-12, jeg velger å gå tidlig fordi jeg er litt stressa etter flere år med IVF behandling Også fikk jeg senere tul enn jeg ville fått hvis jeg bodde i en by med mulighet til å gå til en privat klinikk.Okei
Da kan jeg vente litt med å kontakte legen. Men må vel si fra tidlig om jeg skal ha sjangs på å komme til jordmor
Fikk samme beskjed da jeg var i kontakt med legen i går. Hun anbefalte meg også å bestille dobbelttime.har time hos legen 5.juni fikk beskjed om at det ikke var vits i å komme før jeg var i uke 12. så var legen på kurs den uken, så er vel 12+4 når jeg har fått time.. synes det er alt for lenge til