Svangerskaps Symptomer

Jeg fryser også! I dag har jeg vært kald absolutt hele dagen, føles nesten umulig å få opp varmen i kroppen...
Merker også av bølger med kvalme, spesielt på dagtid når jeg er på jobb:depressed:

Litt fint å høre at vi er flere i samme båt :D men, bare de kaldeste måndende å komme seg gjennom før jeg tenker at temperaturen stiger både hos meg og ute :)

Litt fint å høre at vi er flere i samme båt :D men, bare de kaldeste måndende å komme seg gjennom før jeg tenker at temperaturen stiger både hos meg og ute :)

Ikke sant? Alltid godt å vite at man ikke er den eneste med slike symptomer :happy: Ja, og nå som julen nærmer seg går tiden ofte mye fortere (håper jeg) og vipps er både vi varmere og temperaturen ute også :D

Er trøtt og får stadige bølger med kvalme. Håper det forsvinner, var ikke kvalm i første svangerskap og vil virkelig ikke være det nå.
Men, jeg er så kald! Jeg fryser alltid og nå kjennes det ut som om fingrene, tærne og nesa aldri skal tine... var likt i første svangerskap, men har ikke hørt om andre som fryser.
Iskald her også! Sover med dyne, teppe og klær :hilarious:

Jeg har begynt å klø MYE! Vet ikke om det er relatert til graviditeten, men det føles akkurat som da jeg hadde eksem som barn, og jeg har nå googlet meg til at det kan oppstå/gjenoppstå i et svangerskap :p Noen som har det samme? Veldig irriterende, men heller det enn kvalme :hilarious:

Jeg er også sykt trøtt!! Og oppblåst. Blir mye tights og store gensere fremover nå :p
Kjempevondt i ryggen, men ellers lite symptomer ass. Jeg syns ikke sjokolade er fristende og det passer jo ganske bra:laughing002 Det er heller sterk kyllingkebab som gjelder!:laughing025

Jeg er også sykt trøtt!! Og oppblåst. Blir mye tights og store gensere fremover nå :p
Kjempevondt i ryggen, men ellers lite symptomer ass. Jeg syns ikke sjokolade er fristende og det passer jo ganske bra:laughing002 Det er heller sterk kyllingkebab som gjelder!:laughing025
Hahah kunne vært meg selv som skrev dette!! Er så oppblåst, går kun med nattbukse hjemme. Og blir kvalm av ting med søt lukt. Men krydder og skikkelig middag, HALLAAAIS! Hadde glatt spist en rullekebab til frokost nå ja.

Er trøtt og får stadige bølger med kvalme. Håper det forsvinner, var ikke kvalm i første svangerskap og vil virkelig ikke være det nå.
Men, jeg er så kald! Jeg fryser alltid og nå kjennes det ut som om fingrene, tærne og nesa aldri skal tine... var likt i første svangerskap, men har ikke hørt om andre som fryser.

Jeg fryser så jeg nesten dæver! Hele tiden!

Hahah kunne vært meg selv som skrev dette!! Er så oppblåst, går kun med nattbukse hjemme. Og blir kvalm av ting med søt lukt. Men krydder og skikkelig middag, HALLAAAIS! Hadde glatt spist en rullekebab til frokost nå ja.

Hahah, jeg har funnet frem mammabuksene fra 2016 jeg:laughing002
Og store gensere. Ellers blir det fort spørsmål tror jeg :p
Men hei, vi kunne nok hatt mange hyggelige middager sammen fremover høres det ut som!:laughing005

I dag ønsket jeg hard mage velkommen:hilarious: Så da har jeg ett symptom mer enn ømme bryster :p

Bodø:chicken: på terminlista er der vel tre her i gruppa som har samme sykhus som meg men de er ikke så veldig aktiv.

Du da?

Det var liksom ikke bare "rett borti her" heller det:laughing002 Bor i Østfold. Har bare sett én annen foreløpig på samme sykehus :p

Jeg har begynt å klø MYE! Vet ikke om det er relatert til graviditeten, men det føles akkurat som da jeg hadde eksem som barn, og jeg har nå googlet meg til at det kan oppstå/gjenoppstå i et svangerskap :p Noen som har det samme? Veldig irriterende, men heller det enn kvalme :hilarious:
Jeg klør også mye. Spesielt på magen og ryggen. Pleier å få litt tørrere hudpå hendene og beina på vinteren, men har aldri opplevd det på mage og rygg :hilarious:

• Liker
Reactions: mto
Åh herregud som jeg klødde i første svangerskap. Ikke så ille nå altså, det gikk over tilslutt. Jeg holdt på å bli gal. Anbefaler helt plain spenol (ja, gammalmanns krem). Feit, nøytral. Hjalp i allefall litt.

Åh fy fader.... kvalmen kommer nå smygende. Jeg ligger helt stille på sofaen og kjenner at jeg blir kvalmere og kvalmere. Noooo.... Og jeg skal jobbe i kveld og hele helgen! :hungover:

Vi er flere! Brrr... nå har jeg endelig fått varmen etter flere dager som frysende! Skal ut i kuldegradene for å levere i barnehagen etterhvert så blir vel kald igjen

Huff!! Er verst på kveldene her. Dagene går akkurat

Back
Topp