Jeg fryser også! I dag har jeg vært kald absolutt hele dagen, føles nesten umulig å få opp varmen i kroppen...
Merker også av bølger med kvalme, spesielt på dagtid når jeg er på jobb![]()
Litt fint å høre at vi er flere i samme båt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fryser også! I dag har jeg vært kald absolutt hele dagen, føles nesten umulig å få opp varmen i kroppen...
Merker også av bølger med kvalme, spesielt på dagtid når jeg er på jobb![]()
Litt fint å høre at vi er flere i samme båtmen, bare de kaldeste måndende å komme seg gjennom før jeg tenker at temperaturen stiger både hos meg og ute
![]()
Ja, og nå som julen nærmer seg går tiden ofte mye fortere (håper jeg) og vipps er både vi varmere og temperaturen ute også Iskald her også! Sover med dyne, teppe og klærEr trøtt og får stadige bølger med kvalme. Håper det forsvinner, var ikke kvalm i første svangerskap og vil virkelig ikke være det nå.
Men, jeg er så kald! Jeg fryser alltid og nå kjennes det ut som om fingrene, tærne og nesa aldri skal tine... var likt i første svangerskap, men har ikke hørt om andre som fryser.

Det er heller sterk kyllingkebab som gjelder!
Hahah kunne vært meg selv som skrev dette!! Er så oppblåst, går kun med nattbukse hjemme. Og blir kvalm av ting med søt lukt. Men krydder og skikkelig middag, HALLAAAIS! Hadde glatt spist en rullekebab til frokost nå ja.Jeg er også sykt trøtt!! Og oppblåst. Blir mye tights og store gensere fremover nå
Kjempevondt i ryggen, men ellers lite symptomer ass. Jeg syns ikke sjokolade er fristende og det passer jo ganske braDet er heller sterk kyllingkebab som gjelder!
![]()
Er trøtt og får stadige bølger med kvalme. Håper det forsvinner, var ikke kvalm i første svangerskap og vil virkelig ikke være det nå.
Men, jeg er så kald! Jeg fryser alltid og nå kjennes det ut som om fingrene, tærne og nesa aldri skal tine... var likt i første svangerskap, men har ikke hørt om andre som fryser.
Vi er flere! Brrr... nå har jeg endelig fått varmen etter flere dager som frysende! Skal ut i kuldegradene for å levere i barnehagen etterhvert så blir vel kald igjenJeg fryser så jeg nesten dæver! Hele tiden!
Hahah kunne vært meg selv som skrev dette!! Er så oppblåst, går kun med nattbukse hjemme. Og blir kvalm av ting med søt lukt. Men krydder og skikkelig middag, HALLAAAIS! Hadde glatt spist en rullekebab til frokost nå ja.

Litt trasig man er spredd for alle vinder for det kunne blitt en meget hyggelig middagHahah, jeg har funnet frem mammabuksene fra 2016 jeg
Og store gensere. Ellers blir det fort spørsmål tror jeg
Men hei, vi kunne nok hatt mange hyggelige middager sammen fremover høres det ut som!![]()

Litt trasig man er spredd for alle vinder for det kunne blitt en meget hyggelig middag![]()
Så da har jeg ett symptom mer enn ømme bryster BodøJaaa!hvor i landet bor du?
på terminlista er der vel tre her i gruppa som har samme sykhus som meg men de er ikke så veldig aktiv.Bodøpå terminlista er der vel tre her i gruppa som har samme sykhus som meg men de er ikke så veldig aktiv.
Du da?
Bor i Østfold. Har bare sett én annen foreløpig på samme sykehus Jeg klør også mye. Spesielt på magen og ryggen. Pleier å få litt tørrere hudpå hendene og beina på vinteren, men har aldri opplevd det på mage og ryggJeg har begynt å klø MYE! Vet ikke om det er relatert til graviditeten, men det føles akkurat som da jeg hadde eksem som barn, og jeg har nå googlet meg til at det kan oppstå/gjenoppstå i et svangerskapNoen som har det samme? Veldig irriterende, men heller det enn kvalme
![]()

Åh herregud som jeg klødde i første svangerskap. Ikke så ille nå altså, det gikk over tilslutt. Jeg holdt på å bli gal. Anbefaler helt plain spenol (ja, gammalmanns krem). Feit, nøytral. Hjalp i allefall litt.Jeg har begynt å klø MYE! Vet ikke om det er relatert til graviditeten, men det føles akkurat som da jeg hadde eksem som barn, og jeg har nå googlet meg til at det kan oppstå/gjenoppstå i et svangerskapNoen som har det samme? Veldig irriterende, men heller det enn kvalme
![]()

Vi er flere! Brrr... nå har jeg endelig fått varmen etter flere dager som frysende! Skal ut i kuldegradene for å levere i barnehagen etterhvert så blir vel kald igjen