Svangerskaps Symptomer

4+1. Visste jeg var gravid da jeg helt plutselig fikk skikkelig spreng i puppene :rolleyes: Var som å skru på en bryter. Ellers får jeg litt kvalmebølger i ny og ne, men veldig lite egentlig. Tisser ofte.

I dag har jeg hatt litt mensensmerter. Huff. Håper ikke det indikerer mens. Har IKM idag eller i morgen, så holder pusten litt nå.

Bekkenet krangler, ellers merker jeg fint lite :)

Jeg for min del tisser og tisser og tisser. Ikke kvalm enda og ikke lukt senetiv. Forig runde i sommer så begynte jeg med å våknet tidlig og sovne seint før det snudde og sov mye. Ellers så merker jeg ikke en ting. Veldig skummelt det også

Jeg for min del tisser og tisser og tisser. Ikke kvalm enda og ikke lukt senetiv. Forig runde i sommer så begynte jeg med å våknet tidlig og sovne seint før det snudde og sov mye. Ellers så merker jeg ikke en ting. Veldig skummelt det også

Skjønner det! Nei, man får det liksom ikke akkurat som man vil. Haha. Jeg våknet tidlig alle andre dager enn i dag så det stresser meg jo også. Gah.

Stygg trøtt. Og kvalm for alt. Kvalm for at jeg er sulten, kvalm for jeg lage mat, bli kvalm av lukta av mat, klare ikke spise særlig mye uten av å bli kvalm av det å.

Så kommer tårene veldig lett .. så et videoklipp på Facebook imorest å tåran rann. Get a grip woman liksom!! Hahahaha..

Og så vondt i puppan. Nå så sinnsykt.

Last edited:
Ingen symptomer enda. Er veldig trøtt, men tror det er mer et høstsymptom enn graviditetssymptom:hilarious:

Uff ja jeg har også IKM idag og tenkt flere ganger at nå kommer tanta!! Spesielt når jeg kjente mensmurringer ila dagen. Men har hatt småe murringer siden egget festet seg.

Har hatt små murringer jeg også, men i dag de sittet i ryggen. Det liker jeg ikke så godt. Husker ikke at det var sånn forrige gang så.

Kjenner det litt i bekkenet allerede!
nå blir det tiltak fra dag en!! Beina samlet når jeg reiser meg. Gå turer. var så fryktelig vondt sist, og ga seg ikke før 6mnd etterpå!

Vil ikke bli sykemeldt heller siden jeg har fått drømme prosjektet på jobb. Hvis alt går etter planen blir det fullført før permisjon!

I dag kjenner jeg at det røsker i livmora. Haha. Eller i sidene og langs lårene. Er litt sånn sulten-uggen ogås. Puppene er bare vanlig mens-ømme, men synes niplene er konstant stive :hilarious: Fler?

Føler meg ellers bedre og mer opplagt enn dagene rundt det jeg antar var implantasjon, der jeg følte jeg hadde feber.

4+1 idag og lite symptomer foreløpig. Stikninger og murringer bare. Ikke vonde bryst enda, men lurer på om det er fordi jeg fortsatt ammer storesøstra på 10 mnd. Melkeproduksjonen er allerede igang. :D Jeg er supertrøtt, men vet ikke hva som er graviditet og hva som skyldes allerede nevnte 10 mnd baby.. Sist gang ble jeg veldig dårlig rundt 7 uker, så jeg nyter god form så lenge jeg kan :)

Fett hår, tisser mye, stikninger/murring, mye dårligere syn og ømme pupper helt siden implantasjon egentlig. Trodde det var eggløsningssymptomer, men nå forstår jeg det mer :D Nyter å ikke være kvalm så lenge det varer!

Utrolig kvalm på morgenen og når jeg er sulten, tisser ofte og murringer omtrent hele tida. 4+4 i dag
Jeg har igså murringer hele tiden, men føler det er ett godt tegn, er 4+3 idag :)

Våkner hver eneste natt mellom kl 03.00 og 04.00 for å tisser, og springer på do hele dagene :p

Jeg har som vanlig ingen av de typiske graviditetssymptomene. Men bekkenet har begynt å krangle allerede!

Er det vanlig å få "hete-tokter" når man blir gravid?? Våkner på natta av at jeg holder på å svette bort. Er frisk ellers og soverommet er kaldt.

Og er blitt så sykt trett. Var på café igår. Holdt på å sovne der jeg satt....

Oh Yes. Hetetokter er en del av pakka :p

Back
Topp