4+0 og foreløpig ingen symptomer! Venter i spenning 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg for min del tisser og tisser og tisser. Ikke kvalm enda og ikke lukt senetiv. Forig runde i sommer så begynte jeg med å våknet tidlig og sovne seint før det snudde og sov mye. Ellers så merker jeg ikke en ting. Veldig skummelt det også

Uff ja jeg har også IKM idag og tenkt flere ganger at nå kommer tanta!! Spesielt når jeg kjente mensmurringer ila dagen. Men har hatt småe murringer siden egget festet seg.I dag har jeg hatt litt mensensmerter. Huff. Håper ikke det indikerer mens. Har IKM idag eller i morgen, så holder pusten litt nå.
Uff ja jeg har også IKM idag og tenkt flere ganger at nå kommer tanta!! Spesielt når jeg kjente mensmurringer ila dagen. Men har hatt småe murringer siden egget festet seg.
Fler? Jeg har igså murringer hele tiden, men føler det er ett godt tegn, er 4+3 idagUtrolig kvalm på morgenen og når jeg er sulten, tisser ofte og murringer omtrent hele tida. 4+4 i dag
Er det vanlig å få "hete-tokter" når man blir gravid?? Våkner på natta av at jeg holder på å svette bort. Er frisk ellers og soverommet er kaldt.
Og er blitt så sykt trett. Var på café igår. Holdt på å sovne der jeg satt....
Jeg lærer så mye. Takk for svarOh Yes. Hetetokter er en del av pakka![]()