Svangerskaps Symptomer

Jeg fant ut at jeg var gravid i dag, og nå gir det mening hvorfor jeg har følt meg stuptrøtt og litt merkelig de siste dagene. Ellers føler jeg meg pigg!

Helt utslitt, våkner minst en gang om natten for å tisse. I går og i dag har jeg kjent på en del murringer, ellers har jeg kjempelyst på cookies...jeg spiser aldri sjokolade:hilarious:men tydelig at smaken har endret seg allerede.

Er trøtt og sliten:sleep011 Har også litt stillinger/murringer og er omtrent konstant sulten :p

Kom noen tårer under introen av Inglorious Bastards igår.

Andre som er hormonell?
Jeg har vært det lenge:hilarious::hilarious:gråter for så si ingenting. Er spesielt ille når jeg ser hunder:hilarious:

Hahaha nei uffda! Jeg har hund selv så utrolig glad for at jeg ikke gråter av å se henne!
Har hund jeg også, men jeg gråter ikke av han da:hilarious:det er mer sånn, åååå så søt den hunden der var, så kommer det noen tårer:hilarious:med min egen hund er det så mye kos og klemming at jeg synes litt synd på han av og til:hilarious:

Jeg fant ut at jeg var gravid i dag, og nå gir det mening hvorfor jeg har følt meg stuptrøtt og litt merkelig de siste dagene. Ellers føler jeg meg pigg!
Gratulerer :D

Gjeeeeesp! Jeg er så syyykt trøtt. I går sovnet jeg 21.00 og nå er jeg helt segneferdig klokka 19.00. Må ta meg en kopp te for å overleve kvelden. Har litt å gjøre, har litt å føre ...

Gjeeeeesp! Jeg er så syyykt trøtt. I går sovnet jeg 21.00 og nå er jeg helt segneferdig klokka 19.00. Må ta meg en kopp te for å overleve kvelden. Har litt å gjøre, har litt å føre ...
Sjæl ass, jeg sliter med å holde øynene oppe, men vet at det er lite vits å legge seg nå, da våkner jeg kl. 5 imorgen tidlig :grumpy:

Null og niks så langt. Krysser fingrene for at det holder seg sånn :D

Null og niks så langt. Krysser fingrene for at det holder seg sånn :D
Ja jeg håper det samme for deg!

Jeg håper jeg slipper unna med trettheten!
Var kun det jeg hadde forrige gang.

Omg ryggeeeeen! Så sykt pain.
Haha. Høres ut som jeg bare klager nå. Alt går egentlig veldig bra, sånn sett bort i fra trøtthet og ryggvondt.

Omg ryggeeeeen! Så sykt pain.
Haha. Høres ut som jeg bare klager nå. Alt går egentlig veldig bra, sånn sett bort i fra trøtthet og ryggvondt.
Noen må vi jo få klage til!
Jeg er bare ekstremt trøtt, er på jobbreise, så jeg ligger på ett hotel i Lørenskog og synes synd på meg selv!:sleep002

Noen må vi jo få klage til!
Jeg er bare ekstremt trøtt, er på jobbreise, så jeg ligger på ett hotel i Lørenskog og synes synd på meg selv!:sleep002

Ååh, det er SÅ dritt. Skal heldigvis bare på én jobbreise før jul!

Ååh, det er SÅ dritt. Skal heldigvis bare på én jobbreise før jul!
Jeg skal på 3 til :sorry:
Men overlever det! Er jo så verdt det når det til slutg kommer en baby :Heartred:love7

Her har ryggen begynt å verke som ett h... Samt det der nede ish. Så tror jeg har begynnende bekkenløsning. Hurra for jobb i bhg
Ellers har jeg mistet matlysten ikke at det gjør noe da jeg har en del kg og gå på. Spist ett horn i dag og thats it. Så nå blir det en bit grandis til kvelds eneste som fristet på hele butikken

Her har ryggen begynt å verke som ett h... Samt det der nede ish. Så tror jeg har begynnende bekkenløsning. Hurra for jobb i bhg
Ellers har jeg mistet matlysten ikke at det gjør noe da jeg har en del kg og gå på. Spist ett horn i dag og thats it. Så nå blir det en bit grandis til kvelds eneste som fristet på hele butikken
Huffda! Håper du får i den nok mat! ❤

Huff. Jeg håper det blir bedre. Husker Grandiosa reddet meg noen ganger også sist.

Her er det motsatt akkurat nå. Jeg spiste faktisk en meny fra Burger King etter middag ... :facepalm: Skal ikke gjøre det hver dag altså, men ÅH det var digg i dag.

Back
Topp