Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant ut at jeg var gravid i dag, og nå gir det mening hvorfor jeg har følt meg stuptrøtt og litt merkelig de siste dagene. Ellers føler jeg meg pigg!
men tydelig at smaken har endret seg allerede.Jeg har vært det lengeKom noen tårer under introen av Inglorious Bastards igår.
Andre som er hormonell?

gråter for så si ingenting. Er spesielt ille når jeg ser hunder
Hahaha nei uffda! Jeg har hund selv så utrolig glad for at jeg ikke gråter av å se henne!Jeg har vært det lengegråter for så si ingenting. Er spesielt ille når jeg ser hunder
![]()
Har hund jeg også, men jeg gråter ikke av han daHahaha nei uffda! Jeg har hund selv så utrolig glad for at jeg ikke gråter av å se henne!
det er mer sånn, åååå så søt den hunden der var, så kommer det noen tårer
med min egen hund er det så mye kos og klemming at jeg synes litt synd på han av og til
GratulererJeg fant ut at jeg var gravid i dag, og nå gir det mening hvorfor jeg har følt meg stuptrøtt og litt merkelig de siste dagene. Ellers føler jeg meg pigg!
Sjæl ass, jeg sliter med å holde øynene oppe, men vet at det er lite vits å legge seg nå, da våkner jeg kl. 5 imorgen tidligGjeeeeesp! Jeg er så syyykt trøtt. I går sovnet jeg 21.00 og nå er jeg helt segneferdig klokka 19.00. Må ta meg en kopp te for å overleve kvelden. Har litt å gjøre, har litt å føre ...

Ja jeg håper det samme for deg!Null og niks så langt. Krysser fingrene for at det holder seg sånn![]()
Noen må vi jo få klage til!Omg ryggeeeeen! Så sykt pain.
Haha. Høres ut som jeg bare klager nå. Alt går egentlig veldig bra, sånn sett bort i fra trøtthet og ryggvondt.

Noen må vi jo få klage til!
Jeg er bare ekstremt trøtt, er på jobbreise, så jeg ligger på ett hotel i Lørenskog og synes synd på meg selv!![]()
Jeg skal på 3 tilÅåh, det er SÅ dritt. Skal heldigvis bare på én jobbreise før jul!

Huffda! Håper du får i den nok mat! ❤Her har ryggen begynt å verke som ett h... Samt det der nede ish. Så tror jeg har begynnende bekkenløsning. Hurra for jobb i bhg
Ellers har jeg mistet matlysten ikke at det gjør noe da jeg har en del kg og gå på. Spist ett horn i dag og thats it. Så nå blir det en bit grandis til kvelds eneste som fristet på hele butikken
Her har ryggen begynt å verke som ett h... Samt det der nede ish. Så tror jeg har begynnende bekkenløsning. Hurra for jobb i bhg
Ellers har jeg mistet matlysten ikke at det gjør noe da jeg har en del kg og gå på. Spist ett horn i dag og thats it. Så nå blir det en bit grandis til kvelds eneste som fristet på hele butikken
Skal ikke gjøre det hver dag altså, men ÅH det var digg i dag.