Sutretråd

Overlever jeg denne dagen, overlever jeg alt.

Blir trist av å tenke hvor egoistisk jeg er, som skulle ønske jeg ikke var gravid nå..

Ops, autokorrekt slo inn der gitt. Trimester, ikke trommesett :p

Åh, jeg er så trøtt!!! Vil bare sove og sove :oops:
Men på jobb er det så mange syke og sykmeldte for tiden at jeg ikke har samvittighet til å bli hjemme litt enda. Blæh!

Nå er jeg lei! Lei kvalme, lei oppkast, lei av å ha dårlig appetitt og null overskudd.
Håper den dårlige formen er et tegn på at det står bra til i magen, det finner vi ut om en uke.

Jeg slenger meg på trøtthetsbølgen. Er ikke kvalm så heldig sånn sett. Men trøttheten tar overhånd, selv om jeg sover til sammen sikkert 10 timer hver dag. Får ikke gjort det jeg skal på jobb, fryktelig frustrerende!

Måtte stå opp fem idag pga reise i begravelse.. Blir en lang dag ....

Helt utslitt i dag.. Kvalm, hodepine og ufattelig trøtt.. Håper jeg kommer i bedre form snart, for nå er jeg lei..

Brukte opp all morgenenergien til å "kjefte" på hunden som presterer å åpne ei konfekteske og forsyne seg. Rampeunger altså... :(

Last edited by a moderator:
Nå er jeg skikkelig forstoppet.. Har ikke vært på do på 4 dager.. :( Jeg har vondt og er oppblåst.. Ringte legevakten og venter på telefon fra lege :(

Håper jeg kan bruke laxoberal, eneste jeg har hjemme.. Noen som vet?

Uuugghhh...
Sliter så forferdelig med kvalme 24/7 prøvd ut bilsyketabletter uten spesielt hell. Prøve nå ut afipran og akupunktur. Fortsatt kvalm men får i meg litt mat nå da. Sliten å lei... har gledet meg til å bli gravid i 8-9 år og når det endelig skjer så blir det nesten overskygget av å Være så syk.. sliter med dårlig samvittighet bare over det at jeg ikke gleder meg sånn man skal...

Uuugghhh...
Sliter så forferdelig med kvalme 24/7 prøvd ut bilsyketabletter uten spesielt hell. Prøve nå ut afipran og akupunktur. Fortsatt kvalm men får i meg litt mat nå da. Sliten å lei... har gledet meg til å bli gravid i 8-9 år og når det endelig skjer så blir det nesten overskygget av å Være så syk.. sliter med dårlig samvittighet bare over det at jeg ikke gleder meg sånn man skal...

Feel you :)

Jeg er lei av KVISER!! Ser ut som ett forbanna stjernekart i ansiktet og føler meg skikkelig STYGG! Ååååh...Kvalmen har roet seg litt heldigvis...hodepinen er der hver dag... Hurra for første trimester! :-P

Jeg er lei av KVISER!! Ser ut som ett forbanna stjernekart i ansiktet og føler meg skikkelig STYGG! Ååååh...Kvalmen har roet seg litt heldigvis...hodepinen er der hver dag... Hurra for første trimester! :-P

Den hodepinen har jeg og. Den er nesten verre enn kvalmen!! Tørr bare å ta en Paracet hittil. Tar du noe? :)

Kjenner meg såå igjen! nesten ikke en dag uten en ny kvise >_< Håper det gir seg snaart! :o

Den hodepinen har jeg og. Den er nesten verre enn kvalmen!! Tørr bare å ta en Paracet hittil. Tar du noe? :)
Jeg har tatt paracett to ganger, men det er kun når vann og kvile ikke hjelper... :-)

Kjenner meg såå igjen! nesten ikke en dag uten en ny kvise >_< Håper det gir seg snaart! :o
Av og til får jeg tre nye om dagen!!! Og det passer jo supert til julebord sesongen å føle seg feit, stygg og må være edru i tillegg :-P

Kviser her også... Skikkelig irriterende.. Også tørrere hud i ansiktet merkelig nok.. (Kanskje derfor jeg får flere kviser) Må få tak i en ansiktskrem med mer fuktighet. Noen som har noe å anbefale? ☺️

Back
Topp