Sutretråd

Her er jeg kvalm hver dag! Er allerede lei. Veldig uvant fra forrige svangerskap da kvalmen gikk over når jeg fikk mat i magen, men nå er jeg kvalm nesten hele dagen ( ihvertfall veldig uggen). Så nå er det om å gjøre å bare spise det som frister, samma hva det er sånn at jeg får i meg mat. Hadde heldigvis en nogelunde god dag i går, så håper på flere sånne!

Med meg hjelper gulrot og popcorn. Og er blitt utrolig glad i solo, men den er veldig søt så ikke når jeg er kvalm.
Jeg hadde oppheng på appelsin da jeg gikk gravid med vesla. prøvd saft? den er ikke så søt ;)
gulerøtter skal kjøpes inni morgen. så får vi se :D

kanskje jeg skal prøve avokado :P

Ja :) Jeg spiser iallefall avokado/quacamole daglig... Forrige gang jeg var gravid skjedde det én gang at jeg våknet midt på natta og var så sulten/kvalm. Samboeren våknet, og kom ut. Der satt jeg på en tre-krakk jeg snekra sammen i sløydtime for 20'år siden, håret til alle kanter, en avokadohalvdel i en hånd og spisepinner i den andre - jobbet iherdig med å grave frem avokado (all bestikk lå i oppvaskmaskinen..).

Så avokado har funket for meg både da og nå :)

Ja :) Jeg spiser iallefall avokado/quacamole daglig... Forrige gang jeg var gravid skjedde det én gang at jeg våknet midt på natta og var så sulten/kvalm. Samboeren våknet, og kom ut. Der satt jeg på en tre-krakk jeg snekra sammen i sløydtime for 20'år siden, håret til alle kanter, en avokadohalvdel i en hånd og spisepinner i den andre - jobbet iherdig med å grave frem avokado (all bestikk lå i oppvaskmaskinen..).

Så avokado har funket for meg både da og nå :)
Hahahahaha herlig!!!! Blir som da jeg satt i stua å hylgrein fordi jeg hadde glemt vannflaska på kjøkkenbenken.

Skal handle litt i dag. Hovedsakelig gulrøtter, avokado og sitron :-)

Ordentlig sutrepost!

Var til legen i dag, og ble sykemeldt i ti dager til.
Hun ville jeg skulle ta en urinprøve, og den viste like mye ketoner i urinen som når jeg ble innlagt på sykehuset for noen uker siden :-( I tillegg har jeg gått ned ennå en kilo..
Skal tilbake med ny urinprøve på torsdag. Viser den fortsatt ketoner, må jeg kanskje legges inn på sykehuset på nytt :-(

Hahahahaha herlig!!!! Blir som da jeg satt i stua å hylgrein fordi jeg hadde glemt vannflaska på kjøkkenbenken.

Skal handle litt i dag. Hovedsakelig gulrøtter, avokado og sitron :-)

Hehehe...! Huff! Den vannflaska valgte feil dag å bli glemt på... :p

Ordentlig sutrepost!

Var til legen i dag, og ble sykemeldt i ti dager til.
Hun ville jeg skulle ta en urinprøve, og den viste like mye ketoner i urinen som når jeg ble innlagt på sykehuset for noen uker siden :-( I tillegg har jeg gått ned ennå en kilo..
Skal tilbake med ny urinprøve på torsdag. Viser den fortsatt ketoner, må jeg kanskje legges inn på sykehuset på nytt :-(

Høres lite ålreit ut! Håper du blir tatt godt vare på hjemme! Kanskje du har sagt det uten at jeg har fått det med meg, men hva betyr det at det er mye ketoner i urinen?

Jag är så himlans kvalm!!!! Får nästan inte i mig nånting. Max 1-2 små mål mat om dagen. ALLT luktar äckligt och de ända ja är suger på är pommes och dispenser Sprite . Och ja som har massa gott godis i skåpet

Da har kvelden kommet.. Å med kvelden kommer kvalme og oppblåst mage! kjenner også at halsbrannen ligger å ulmer nederst i halsen og ligamentsmertene fyrer løs innimellom... ÆSJ!

Høres lite ålreit ut! Håper du blir tatt godt vare på hjemme! Kanskje du har sagt det uten at jeg har fått det med meg, men hva betyr det at det er mye ketoner i urinen?

Snart er det bare jeg og hunden. Samboeren jobber dessverre på sjøen :-( Ketoner får man når man ikke forbrenner nok karbo, og kroppen begynner å tære på fettlagrene.. Altså underernært, om man ikke lever på lavkarbo.
Hun har spesielt noen næringsdrikker til meg nå, så får prøve dem :P

Snart er det bare jeg og hunden. Samboeren jobber dessverre på sjøen :-( Ketoner får man når man ikke forbrenner nok karbo, og kroppen begynner å tære på fettlagrene.. Altså underernært, om man ikke lever på lavkarbo.
Hun har spesielt noen næringsdrikker til meg nå, så får prøve dem :P

Kjedelig at samboeren din reiser bort mens du er sykmeldt :( du får holde oss oppdatert på hvordan det går! Håper næringsdrikkene hjelper!

jeg vil sutre litt over de forbanna ligament smertene!!!
må lage sen middag for meg og gubben siden han ikke kom hjem fra jobb før 21.
Men der er ett lite helve**** med de stikkende smertene i magen!

Jeg er så lei av å måtte gå av t banen om morningen for å spy :( Men jeg bør vel bare være takknemmelig etter å ha mistet to ganger tidligere :eek::oops:;)

Jeg er så lei av å måtte gå av t banen om morningen for å spy :( Men jeg bør vel bare være takknemmelig etter å ha mistet to ganger tidligere :eek::oops:;)

Uff, det hørtes fælt ut :( Håper det blir bedre snart! Hvor langt er du på vei?

Har hvert borti noe lignende.. Men jeg kjørte bil.. måtte stoppe ett par ganger på vei til jobb for å spy.... ikke koselig..
Håper det gir seg snart.. prøv Ingefærvann. Det hjelper meg.

Æææææsj. Næringsdrikkene legen min bestilte til meg smaker helt forferdelig! Kvalmen står i halsen etter en sup. *Synessyndpåsegselv* :P

Back
Topp