suppekuren

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
ninoz skrev:
Men har et par spørsmål:
Hvor får man kjøpt urtesalt?
Og hva skjer hvis man drikker kullsyre under kuren? (er også veldig glad i Pepsi max)
Kan ikke man spise STEKT kylling?

Urtesalt lurer jeg også på?

Kullsyre gjør det samme som salt holder litt på vannet, så det kan gjøre at du ikke går ned like mye, men uansett så er det vannet den holder på ikke fettet som blir forbrent.
Grunnen til at de ikke mener stekt er pga da bruker du jo som regel olje eller fett og det skal være minst mulig av det, men grillet kylling/ eller stekt i ovnen er akkkurat like bra :-)

Hege og Chris skrev:
Da er suppa laget :-)

frister den da?
skal lage den jeg og etter ungene er iseng;)

men biffen må jo vel stekes i smør eller olje?? eller hvordan tilbereder dere den?
å ingen som har peiling på hvor man kjøper urtesalt? :)

MaiSeptAugSkatt skrev:
Hege og Chris skrev:

frister den da?

Ja faktisk så synes jeg denne virker mye bedre enn den forrige jeg brukte :-) Men jeg har tatt mine forholdsregler, mosa grønnsakene, så jeg bare kan drikke den, pga 7 dager er tortur, er max 3 dager det er ok med vanlig suppe.

ninoz skrev:
men biffen må jo vel stekes i smør eller olje?? eller hvordan tilbereder dere den?

Ja jeg steiker i olje.

Hege og Chris skrev:
ninoz skrev:

Ja jeg steiker i olje.

men da satser jeg på å bruke litt olje på kyllingen å :) bytter ut biffen ene dagen :)

Hege og Chris skrev:
MaiSeptAugSkatt skrev:
Hege og Chris skrev:

frister den da?

Ja faktisk så synes jeg denne virker mye bedre enn den forrige jeg brukte :-) Men jeg har tatt mine forholdsregler, mosa grønnsakene, så jeg bare kan drikke den, pga 7 dager er tortur, er max 3 dager det er ok med vanlig suppe.

Hvordan moser du grønnsakene da? Det tror jeg nemlig jeg må også.. litt av en utfordring for meg dette, med tanke på at jeg egentlig ikke engang liker vanlig grønnsaks/lapskaus suppe he he...

Når suppa er ferdig kokt, tar jeg bare stavmixern rett i suppa og kjører på til alt er flytende. Så putter jeg det i kjøleskapet. Så tar jeg bare å heller "suppa" i en kopp, varmer den litt i microen, holder pusten og heller innpå :lol:

Hege og Chris skrev:
Når suppa er ferdig kokt, tar jeg bare stavmixern rett i suppa og kjører på til alt er flytende. Så putter jeg det i kjøleskapet. Så tar jeg bare å heller "suppa" i en kopp, varmer den litt i microen, holder pusten og heller innpå :lol:

Da blir det å finne frem stavmixern og neseklypa i morra :P

Jeg reiser på hotelltur på torsdag, så kan ikke være med denne uka, men neste uke er jeg med!

Men jeg vil spise en annen suppe, prøvde denne før påske og klarte bare 2 måltider, altfor mye kål og taklet ikke å spise den kokte paprikaenemoticon

What? Viss dette funker så skal jeg og vere med!! Kan ikke dere holde oss oppdatert da jenter??? =O) Så er jeg klar fra neste uke av...men jeg er jo over hode ikke glad i biff....er det noe annet man kan spise i stedet for???

jenteer...det er mandag! og suppekur-uka er igang!
skal straks innta dagens første måltid!
jeg er spent!!
men kjempemotivert! skal klare disse 7 dagene altså!!:)
Lykke til snupper!

spør litt mer jeg... =P Spiser dere ingenting annet enn det som er skrevet opp?? Suppe til frokost,lunsj,middag,kvelds og mellommåltid? eller skal man liksom lese mellom linjene her..hehe.... 
lykke til til dere som begynner i dag =) 

Hvis du ser på side en så er det et 7 dagers program om hva enn skal spise ved siden av suppa :-)

ja, eg las det =) Så det er alt? gha! Hehe....det kan bli tøft....den suppen blir nok hatet!!! =P

En blir ganske lei av suppen utover uka... Men dag 5 og 6 så får jo man spise kjøtt så da blir det ikke like mye suppe de dagene :)

Suppa mi står å småputrer, gleder meg til den er ferdig så jeg kan spise frokost!

Tror kanskje jeg også kommer til å mose sammen alt ;) Men må ha meg en tallerken først å teste den ut.....

synes ikke den smakte så ille jeg faktisk! blir nok lei etter å spise den hver dag, men 7 dager skal jeg komme meg gjennom!!
spent på vektnedgangen denne uka!:)
kjempemotivert!:)

Syns den var god jeg da ;) (mye bedre enn den forrige jeg prøvde, den var det BREKKEBØNNER i!!! Fysj!! DET var til å brekke seg av det...)
Men alle liker jo forskjellige smaker :)
Tror igrunn jeg har overdrevet VELDIG med krydringen, for min suppe var utrolig HOT ;p hehe... Så kanskje de som ikke er fornøyd med smaken skal prøve med litt mere krydder? :)

Back
Topp