suppekuren

ninoz skrev:
Syns den var god jeg da ;) (mye bedre enn den forrige jeg prøvde, den var det BREKKEBØNNER i!!! Fysj!! DET var til å brekke seg av det...)
Men alle liker jo forskjellige smaker :)
Tror igrunn jeg har overdrevet VELDIG med krydringen, for min suppe var utrolig HOT ;p hehe... Så kanskje de som ikke er fornøyd med smaken skal prøve med litt mere krydder? :)

samme her, hehe
 
Da har jeg most min og! Ble bedre da igrunn :) 
Men min ble ikke drikkende, ble mer som en veldig tynn potetmos på en måte. Mye lettere å få den i seg på denne måten, iallefall i dag. Men spørs hvordan det er på dag 6-7 ;)
 
ninoz skrev:
Da har jeg most min og! Ble bedre da igrunn :) 
Men min ble ikke drikkende, ble mer som en veldig tynn potetmos på en måte. Mye lettere å få den i seg på denne måten, iallefall i dag. Men spørs hvordan det er på dag 6-7 ;)


you can do it!emoticon
Tenk så god følelse da du kan si du klarte å fullføre 7 dager!
for å ikke glemme resultatet på vekta!! jeg er selv kjempespent hvordan det vil gå:)
 
Jeg  brukte 4 liter jeg, synes det ble lite med 2,5liter.
 
MaiSeptAugSkatt skrev:


you can do it!emoticon
Tenk så god følelse da du kan si du klarte å fullføre 7 dager!
for å ikke glemme resultatet på vekta!! jeg er selv kjempespent hvordan det vil gå:)


SKAL klare det ;) Har klart det 2 ganger før, så denne gangen skal ikke bli noe unntak :)
Gikk bare ned 3 kg de 2 andre gangene da, men håper på bedre resultat denne gangen :) Men uansett så er 3 kg bra på 1 uke!
Vi skal alle klare dette sammen emoticon
 
Hege og Chris skrev:
Jeg  brukte 4 liter jeg, synes det ble lite med 2,5liter.


Spørs om jeg skal koke opp litt ekstra vann å ha oppi da? Sånn den blir drikkende... Hadde ikke stor nok panne til å ha mer vann oppi....
 
Har 6 forskjellige oppskrifter eg....

Laget denne nå..

1 pose tomat suppe
2 store løk
1 glass hot taco saus
1 kg gulerøtter
1/2 hodekål
 8 terninger grønnsaks buljong, opplkøst i 5 dl vann
 
*Hot mama* skrev:
Har 6 forskjellige oppskrifter eg....

Laget denne nå..

1 pose tomat suppe
2 store løk
1 glass hot taco saus
1 kg gulerøtter
1/2 hodekål
 8 terninger grønnsaks buljong, opplkøst i 5 dl vann



Er dette en suppe man skal/kan spise hvor mye man vil av? Den hørtes myyye bedre ut nemlig :) Kan man spise annet vedsiden av, eller bare suppe?
 
Nå er jeg veldig spent på hvordan dag 1 har gått hos dere!???

Her har det gått supert;) mye bedre enn forventa altså:) men så er jeg jo kun på dag 1 !
gruer meg litt til imorgen siden jeg ikke kan spise frukt da! men skal komme meg gjennom dag 2 og;)
 
Ja, den hørtes jo GOD ut =) Kan du legge ut alle oppskriftene dine?? Eller er det litt stress??? Er det samme prinsippet....med biff og bananer og sånn??? Masse rare spørsmål fra meg desverre =P
 
MummiMamma86 skrev:
Ja, den hørtes jo GOD ut =) Kan du legge ut alle oppskriftene dine?? Eller er det litt stress??? Er det samme prinsippet....med biff og bananer og sånn??? Masse rare spørsmål fra meg desverre =P


Har laget en egen tråd med oppskriftene

Ulike supper til suppekuren
 
MaiSeptAugSkatt skrev:
Nå er jeg veldig spent på hvordan dag 1 har gått hos dere!???

Her har det gått supert;) mye bedre enn forventa altså:) men så er jeg jo kun på dag 1 !
gruer meg litt til imorgen siden jeg ikke kan spise frukt da! men skal komme meg gjennom dag 2 og;)


Dag en gikk veldig greit, ikke ekstra sulten eller sug etter noe. Men i dag blir det nok værre da det bare er grønnsaker, men er kjempe motivert så dette skal gå. Gikk på vekta og det var ikke motiverende opp 800gram fra i går, hi hi, men trente mye i går så regner med at det er derfor.
 
Hege og Chris skrev:
MaiSeptAugSkatt skrev:
Nå er jeg veldig spent på hvordan dag 1 har gått hos dere!???

Her har det gått supert;) mye bedre enn forventa altså:) men så er jeg jo kun på dag 1 !
gruer meg litt til imorgen siden jeg ikke kan spise frukt da! men skal komme meg gjennom dag 2 og;)


Dag en gikk veldig greit, ikke ekstra sulten eller sug etter noe. Men i dag blir det nok værre da det bare er grønnsaker, men er kjempe motivert så dette skal gå. Gikk på vekta og det var ikke motiverende opp 800gram fra i går, hi hi, men trente mye i går så regner med at det er derfor.

 flink du er som holder ut:) jeg trodde faktisk det skulle være mye verre jeg! men tror dette skal gå bra:)
Kjedelig med oppgang, men samtidig godt det ikke bare er jeg som gikk opp! vekta viste 1kg mer idag enn igår! enda jeg fulgte kuren , trente litt og drakk mye vann! vi satser på nedgang de neste dagene!!;)
 
Det var godt å høre, aldri hørt om at noen har gått opp på denne kuren pga den renser og vannet blir jo borte. Men siden det skjedde deg og så er det nok pga treninga :-)
 
Har gått veldig bra med meg, ned 0,5 kg ca :) Jeg også trente i går da... Men vekten fra 1 dag til 1 annen kan variere veldig uansett, så tror ikke dere har noe å bekymre dere over! Er jo resultatet etter en hel uke som teller :) Så snik veiingen tror ikke jeg vi skal stole helt på....
Her en dag så veide jeg meg med en gang jeg sto opp (etter do tur), også 5 min senere (etter tannpuss) å da viste vekta over 1 kg mer enn første gangen.... Litt merkelig, men dagen etter så var vekten nede igjen!
 
Begynnte i dag eg.. dette er ei oppskrift eg fant med meksikansk tomatsuppe laget på bare vatn og MASSE grønnsaker. Ikkje kål oppi heldigvisemoticon
Eg er stappande forskjølt og skikkelig slapp... tenkte først eg ville utsette det... men... er vell den lettaste tida nå siden matlysten er dårlig likevel.
Suppa var veldig god den! men tenkte å bytte ut med ein annen slik at eg ikkje går lei.. når denne er tom. Veit ikkje om eg klarer dette... men får bare ta ein dag av gangen. Frukten hjelper mykje på! Korleis går det med dere andre?
 
Hvor mange gram bakt potet kan vi egentlig spise? Er jo stor forskjell på en liten og en stor potet... Å jeg fikk ikke tak i sånn store/vanlige bakepoteter, så lurte på om jeg kunne ta 2 små...
 
Datt du skrev:
Begynnte i dag eg.. dette er ei oppskrift eg fant med meksikansk tomatsuppe laget på bare vatn og MASSE grønnsaker. Ikkje kål oppi heldigvisemoticon
Eg er stappande forskjølt og skikkelig slapp... tenkte først eg ville utsette det... men... er vell den lettaste tida nå siden matlysten er dårlig likevel.
Suppa var veldig god den! men tenkte å bytte ut med ein annen slik at eg ikkje går lei.. når denne er tom. Veit ikkje om eg klarer dette... men får bare ta ein dag av gangen. Frukten hjelper mykje på! Korleis går det med dere andre?

Hvilke grønnsaker er det da? Kan du legge inn oppskriften i tråden "ulike supper til suppekuren" http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1438184

Går ganske greit her, smaker ikke så veldig godt den suppa etter at jeg vanna den ut så den skulle bli drikkende.. Men den går nå ned ;) Gleder meg til bakt potet nå :)
 
Back
Topp