suppekuren

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Hege og Chris skrev:
Ninzo jeg drikker også ca 5 krus pr dag.

Hmm.. da kommer ikke jeg på noen logisk forklaring....

Skal man spise kun 3 bananer, eller minst 3 bananer?

Skjønte det som  kun 3 jeg.

Ned ca 2 kg :)
Hvordan går det med dere?
Har laget meg ny suppe dag :) Gadd ikke mose denne gangen, kuttet bare grønnsakene i ekstra små biter....

jeg sier meg ferdig på suppekuren!
dette gidder jeg rett og slett ikke.. en så streng diett burde jo gitt en bedre nedgang! spesielt siden jeg i tillegg har trent mye denne uka..nei nå er det tilbake til sunnt og fornuftig kosthold på meg hvertfal:p

MaiSeptAugSkatt skrev:
jeg sier meg ferdig på suppekuren!
dette gidder jeg rett og slett ikke.. en så streng diett burde jo gitt en bedre nedgang! spesielt siden jeg i tillegg har trent mye denne uka..nei nå er det tilbake til sunnt og fornuftig kosthold på meg hvertfal:p

Hvor mye har du gått ned da? Jeg er kjempe fornøyd ihvertfall :)

Eg døøør seriøst av latter!! hehe.. er det mulig.. meg i nøtteskall...!

Altså eg er eegentlig på dag 4 eller dag 5 i dag.. husker ikkje.. men til i går så hadde eg ikkje gått ned meir enn 200 gram... så kom mannen min heim att med sveler/lapper og eg kunne ikkje la de ligge der.. tenkte... herregud suppekuren funke ikkje... så eg unner meg nå... bedre enn at de råtner.. etter noen sveler så spiste eg toast... og ein liten pasta middag...
Eg hadde nå ødelagt kuren.. gjekk 1 og ein halv times tur da i går.

Vegde meg i dag tidlig for morro.. NÅ har eg gått ned 1.2 kg!!!! Syyyykt!! hehehe! Blir forvirra av mindre ;) Men lykke til til dere andre!! :)) Begynner med veldig sunt kosthold frå mandag av.. og de SKAL gå bra! :) Er motivert nå.. dette trengte eg

Det sies jo at en skal ha gått ned 2 kg etter dag 4, så det kan jo hende at man ikke ser noe på vekta før etter 4 dager sånn som med deg "datt du" :)
Jeg tror at hvis man holder ut hele uken, så får man resultater når uken er over. Er jo veiing fra uke til uke man helst bør følge, og ikke fra dag til dag, det kan være litt missvisene i noen tilfeller....

jeg gikk ned akkurat 1kg.noe jeg ikke er fornøyd med siden jeg har fulgt kuren til pungt og prikke, trent masse og drukket masse vann!

gikk jo opp litt helgekilo sist helg(700gr) stort sett går disse fort av igjen! litt derfor jeg er så skuffa også! så siden forrige fredag har jeg kun gått ned 200gr..blææ

Skjønner godt at du ikke gidder da... Når man er så streng med seg selv som man må være på en sånn diett så forventer jo man gode resultater! Hadde heller ikke giddet hvis jeg gikk ned under 2 kg på hele denne uken... Men jeg kommer mest sannsynlig til å gå ned mer enn det da, er spent på sluttresultatet :)

blir spennende og se hva du ender opp på;)

nå blir det tilbake til mine fantastiske hjemmebakte knekkebrød igjen..hehe

Hva var det man kunne spise hvis man fikk forstoppelse??

Frukt og fiber fra helsekosten?? Svisker?? Men husk at du får ikke i deg noe særlig på denne kuren, så ikke mye som trenger å komme ut heller.

Ja det er jo sant, og i dag har jo det kun vært suppe også.... Gleder meg til biffen :) Kanskje det blir bedre når jeg får i meg den :)

Hvorfor skal man spise brun ris? (Er det så veldig sunt da?) Og hvor mye skal man spise? 

Dytter opp igjen :)
Lurer på om det er viktig å spise den brune risen, føler at den kanskje ødelegger kuren litt...?? Skulle tro det var bedre å spise kyllingfilet eller fisk istedenfor....
Og hvis det er pga fiber, så skal jo jeg spise knekkebrød i morgen :)

Er det bare jeg som er igjen på suppekuren eller??

Jepp bare deg igjen nå. Den  brunerisen har med å få kroppen inn i modus til å få litt karbo igjen.

mått bryte ut da, elste ble innlagt på sykehuset på fredag

Back
Topp