suppekuren

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Da var 2 dag på suppe over, synes det har gått bedre denne gangen en med den forje suppa

.

da har jeg fullført 2 dager. har klart meg bra synes jeg.
ikke hatt noe savn etter vanlig mat heller:)
men er litt skuffa..gikk jo på vkta idag..og jeg har gått ned hele 400gram..hurra for det jaemoticon
jeg som synes jeg har vært så flink..litt demotiverende..men får håpe dag 3 vil gjøre underverker"!:-)

Jeg gikk på suppekur nå nettopp. Skulle vært den siste dagen min i dag. Men jeg sprakk i går. Syns ikke det er så enkelt å kombinere denne kuren med jobben. Det er jo ikke akkurat enkelt å ta med seg en biff på jobben syns jeg.

Jeg hadde voldsomt hodepine jeg og, men henger vel med at kroppen renser seg, gikk også opp de første dagene så ned nesten 2 kilo. Ikke den største dengangen akkurat, sprakk som sagt i går, og i dag var 600gram tilbake allerede.

Men jeg tar meg en pause par dager, så begynner jeg med frisk mot igjen,  for jeg vet den virker. Min mor holder på med den og har gått ned 8 kilo på tre uker, følger den ikke slavisk da.

Lykke til alle sammen!

Ja nå har eg begynnt på dag 2. Tåler lite før eg blir kvalm siden eg er sjuk... sitter og eter gulerot nå til frukost for orkasje suppa enda. Har enda ikkje vegd meg.. men dette blir spennende! Lykke til alle sammen!

hvor mye og hvor ofte spiser dere når dere går på kuren?

Eg orker svært svært lite.
Har ete suppa 1 gang i dag. Har gått ned 200 gram "juhu"

kjenner jeg er ganske slapp idag:/
spist suppa 2 ganger i tillegg til 1 1/2 eple, 1 banan og 1 klementin..

Vekta mi var den samme som start dagen, så håper fader meg det skjer noe snart, er ikke gøy å gå igjenom dette om ingenting skjer.

Jeg har spist suppa 2 ganger i dag, så har jeg spist 1 grapefrukt

I går spiste jeg suppa 5ganger, så spiste jeg halv agurk, så en pose minigulerøtter, så stor salat også baktpotet og stor salat.

Igår spiste eg suppa 4 ganger, ei lita potet og salat.
I tillegg til 3 kopper te og 5 dl vann.

Idag har eg spist suppa, 3 ganger til nå, 1 pære og ein liten salat.
2 kopper te og 5 dl vann.

Har ikke vegt meg enda, det tar eg imorgen.

Ser frem til imorgen med banan og skummet melk

Har drukket 7-8 kopper av suppa i dag, blir muligens 1 eller 2 til før jeg legger meg... I tillegg har jeg spist litt druer og en pose mini gulrøtter. Driver å koker meg en brokkoli nå for å ha noe å knaske på ;)

skjønner ikke at jeg gidder dette jeg..jeg har vært kjempeflink denne uka. fulgte kuren og trent litt i tillegg.. så hadde regna med vekta skulle gå ned litt mer altså.. 500gram har jeg til nå gått ned! det hadde jeg fint klart med et vanlig kosthold også..
begynner miste litt motivasjon. men skal gi det en dag til..har det ikke skjedd litt til imorgen gidder jeg ikke mer:p

Jeg har gått ned 500gram jeg og. Tror nok denne kuren er litt mere for dem som hadde et søplekosthold før, sånn at mye av den vekta som en går ned er vann, mens vi som hadde sunt kosthold ikke hadde alt dette vannet å bli kvitt??

Nei fadern åssa... er igrunn passe lett å følge kuren.. men de skjer jo ingenting...
Vekta er den samme nå på tredje dagen. Var vist ikkje noke for meg dette heller...
men får prøve litt til... eg veit ikkje kva eg "event" skulle gjort feil.. fulgt den til punkt og prikke.

Ps: South beach dietten er ein mykje raskere nedgang enn denne.. vertfall på meg :)
Så kanskje eg skal gje den eit forsøk.. Eg må ned 5 kg... har slite med de opp og ned i 2 år.. skal gifte meg om 3 mnd og ein smuuulee panikk.. ;)

Hege og Chris skrev:
Jeg har gått ned 500gram jeg og. Tror nok denne kuren er litt mere for dem som hadde et søplekosthold før, sånn at mye av den vekta som en går ned er vann, mens vi som hadde sunt kosthold ikke hadde alt dette vannet å bli kvitt??

jeg velger faktisk å tro det! For det er jo kjemperart det ikke har funka mer på verken meg eller deg!
Nei gleder meg til kuren er over! for har ikke store troen på dette gitt! men som sagt så gir jeg det en dag til! og håper på det beste. er jo veiedag og greier imorgen!!

Datt du skrev:
Nei fadern åssa... er igrunn passe lett å følge kuren.. men de skjer jo ingenting...
Vekta er den samme nå på tredje dagen. Var vist ikkje noke for meg dette heller...
men får prøve litt til... eg veit ikkje kva eg "event" skulle gjort feil.. fulgt den til punkt og prikke.

Ps: South beach dietten er ein mykje raskere nedgang enn denne.. vertfall på meg :)
Så kanskje eg skal gje den eit forsøk.. Eg må ned 5 kg... har slite med de opp og ned i 2 år.. skal gifte meg om 3 mnd og ein smuuulee panikk.. ;)

har det ikke skjedd noe hos deg heller? så merkelig! er jo så mange som skryter færlt av denne suppekuren! jeg hadde virkelig stor tro på den selv..men altså..500gram ned..på dag 4..hopper jeg ikke i taket for altså!
jeg har og fulgt kuren bra!
hva er sout beach dietten?
Så koselig du skal gifte deg om 3 mnd da!! har du mange kg igjen?

har det ikke skjedd noe hos deg heller? så merkelig! er jo så mange som skryter færlt av denne suppekuren! jeg hadde virkelig stor tro på den selv..men altså..500gram ned..på dag 4..hopper jeg ikke i taket for altså!
jeg har og fulgt kuren bra!
hva er sout beach dietten?
Så koselig du skal gifte deg om 3 mnd da!! har du mange kg igjen?

200 gram.. så skal ikkje seie de har skjedd de "store" greiene! ;) Eg har 5 kg igjen til eg er fornøyd og slik eg var før svangerskapet :) Nå ligger BMI en på 25.6 og de er ikkje store greiene eg må ned før den er "normal" Ja hørt masse skryting av denne kuren eg også.. så eg var sikker på at dette skulle vises fint på vekten.. men akk nei ;) Ja gleder meg til å gifte meg! Kjolen passer fint men trenger den siste finishen til å stråle sjølvtillit :)

South beach dietten er ein lavkarbo lignende diett som går over 3 faser.. der kroppen venner seg litt og litt til karbomat i fase 3 slik at ein ikkje går opp igjen. Eg har kjøpt boka for ein stund siden og på 2 uker gjekk eg ned 5 kg. Nå tenkte eg å kanskje ta de siste kg ene med den.. den funker iallefall. Det går ut på å ete mest salat, kjøtt, fisk, grønnsaker, mager ost. Første 2 ukene med den kosten er tung.. men i fase 2 så er det lov å ete frukt og kose seg med litt mørk sjokolade og slike ting. :) Sist eg prøvde kuren så fekk eg spysjuka.. og eg har ikkje klart den igjen. men lurer på å dra fram boka att når denne suppekuren er ferdig ;)

Dere som ikke har gått ned så mye, hvor mye spiser dere av suppa hver dag? Jeg spiser/drikker minimum 5 krus hver dag. Spiste sunt før jeg begynte på suppekuren...
Jeg drikker også romtemperert vann isteden for kaldt så kanskje det har noe å si?? Grunnen til dette er at jeg sliter med ising i ei fortann oppe, så klarer ikke å drikke kaldt vann :(

Jeg og vil joine suppekuren :) Men venter noen dager før jeg begynner :)

Hvilken av suppene synes dere er best??
Har snart drukket opp min, så jeg må lage ny i morgen... Så jeg er litt usikker på hvilken jeg skal lage nå :)

Back
Topp