*Hot mama*
Elsker forumet
Da var 2 dag på suppe over, synes det har gått bedre denne gangen en med den forje suppa
.
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått ned 500gram jeg og. Tror nok denne kuren er litt mere for dem som hadde et søplekosthold før, sånn at mye av den vekta som en går ned er vann, mens vi som hadde sunt kosthold ikke hadde alt dette vannet å bli kvitt??Hege og Chris skrev:
Nei fadern åssa... er igrunn passe lett å følge kuren.. men de skjer jo ingenting...Datt du skrev:
Vekta er den samme nå på tredje dagen. Var vist ikkje noke for meg dette heller...
men får prøve litt til... eg veit ikkje kva eg "event" skulle gjort feil.. fulgt den til punkt og prikke.
Ps: South beach dietten er ein mykje raskere nedgang enn denne.. vertfall på meg :)
Så kanskje eg skal gje den eit forsøk.. Eg må ned 5 kg... har slite med de opp og ned i 2 år.. skal gifte meg om 3 mnd og ein smuuulee panikk.. ;)
har det ikke skjedd noe hos deg heller? så merkelig! er jo så mange som skryter færlt av denne suppekuren! jeg hadde virkelig stor tro på den selv..men altså..500gram ned..på dag 4..hopper jeg ikke i taket for altså!
jeg har og fulgt kuren bra!
hva er sout beach dietten?
Så koselig du skal gifte deg om 3 mnd da!! har du mange kg igjen?