Oi[emoji31] får ikke håpe han angrer da!
Sa det til han, men det kan jo reverses, men dog med varierende resultat ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi[emoji31] får ikke håpe han angrer da!
Sa det til han, men det kan jo reverses, men dog med varierende resultat ...
Hvordan tenker dere om jul? Min familie vil gjerne gi gaver til den lille i magen...?! Flere!?
So koslig [emoji173]️ eg trur nok eg pakker inn ein gave til babyen. Om andre i familien gjer det også er det berre koslig [emoji173]️ svigerinna mi også venter, så det blir nok fleire pakker til baby tenker eg [emoji28]
Ikke hørt noe om det nei, men for min del er jeg ikke interessert i det. Julegaver under treet er for de som er tilstede tenker jeg, så kan heller giveren gi en gave til babyen litt nærmere fødselen om det er noe han eller hun mener man trenger før babyen er født [emoji6]Hvordan tenker dere om jul? Min familie vil gjerne gi gaver til den lille i magen...?! Flere!?
Vi som venter vår første ønsker oss babyutstyr til julHvordan tenker dere om jul? Min familie vil gjerne gi gaver til den lille i magen...?! Flere!?

Uff, hørtes ikke noe godt ut. Jeg klør ikke, men har fått skikkelig uren hud på hele kroppen.
Søskenbarnet mitt steriliserte seg. Etter noen år skilte han seg, fant ei yngre, reverserte og vipps fikk han en sønn. Som er 4 idag [emoji4]Jepp ei venninne må nå i gang med ivf etter reversering... nesten ikke sædceller igjen hos han... men som oftest går det vel bra!
Hahaha! Ikke sant! Og det fine babyhåret som vokser ut etterpå som er så kort og tynt og som står til alle kanter!

Tror ikke vår baby vil få noen gaver til jul. Jeg synes det høres merkelig ut, og helt unødvendig. Sambo og jeg kommer til å ønske oss utstyr til babyen, og midler til oppussing av vaskeromHvordan tenker dere om jul? Min familie vil gjerne gi gaver til den lille i magen...?! Flere!?
Og mer skal det bliJeg har fått masse sånne babyhår allerede jeg![]()
Haha, ja! Tydelig at kroppen trenger mye hvile for tiden! Forhåpentligvis "letter" det snart litt.Her får vi endelig sove hele natta etter at lillemor på snart ett har slutta med nattamming og begynt å sove fra sju til sju. Enn så lenge.. [emoji4] Men allikevel er jeg så trøtt på jobb at jeg rett som det er sovner over bøkene. (Er stipendiat) I dag sovna jeg på en liten og ubehagelig benk som jeg har inne på kontoret. [emoji14]
Vi som venter vår første ønsker oss babyutstyr til julDet er nok av ting som skal på plass. Hva tror dere at dere får fra familien til den lille?
Er det mer nødvendige ting eller mer kose ting?
![]()
Så hyggelig! Det er alltid kjekt å vite at de andre også gleder segFår vippestol av svigerinne, og sikkert litt småtøy av de forskjellige... alle i familien gleder seg så til å begynne handle til den lille[emoji1405]

Så hyggelig! Det er alltid kjekt å vite at de andre også gleder seg![]()
Dere som har barn fra før er vel kjent med dette håret som man mister etter at svangerskapet er slutt. At hormonene i svangerskapet gjør at man mister færre hår, og når denne hormonproduksjonen går ned så mister man det man skulle mistet i svangerskapet.
Jeg har liksom ikke sluttet å miste hår enda jeg, og det er 2 år siden storebror ble født. Hadde jo en forhåpninger om at jeg skulle slutte å miste hår nå som jeg er gravid, men merker ikke noe endring enda hvertfall. Har masse hår heldigvis! [emoji23][emoji23][emoji23]
Hvordan er det med dere?