Superskravlerne!!

Hvordan tenker dere om jul? Min familie vil gjerne gi gaver til den lille i magen...?! Flere!?

So koslig [emoji173]️ eg trur nok eg pakker inn ein gave til babyen. Om andre i familien gjer det også er det berre koslig [emoji173]️ svigerinna mi også venter, så det blir nok fleire pakker til baby tenker eg [emoji28]

So koslig [emoji173]️ eg trur nok eg pakker inn ein gave til babyen. Om andre i familien gjer det også er det berre koslig [emoji173]️ svigerinna mi også venter, så det blir nok fleire pakker til baby tenker eg [emoji28]

Ja, det er kanskje bare koselig?! Føles rart når h*n ikke enda... i jula er man halvveis ca... jeg tror jeg syns det er mest kos og stas.. bare litt redd samtidig...

Hvordan tenker dere om jul? Min familie vil gjerne gi gaver til den lille i magen...?! Flere!?
Ikke hørt noe om det nei, men for min del er jeg ikke interessert i det. Julegaver under treet er for de som er tilstede tenker jeg, så kan heller giveren gi en gave til babyen litt nærmere fødselen om det er noe han eller hun mener man trenger før babyen er født [emoji6]

Vi som venter vår første ønsker oss babyutstyr til jul :p Det er nok av ting som skal på plass. Hva tror dere at dere får fra familien til den lille? :) Er det mer nødvendige ting eller mer kose ting? :joyful:

Herlig å se at dere skravler! Så håper vi på å nå målet som er satt:D

Jepp ei venninne må nå i gang med ivf etter reversering... nesten ikke sædceller igjen hos han... men som oftest går det vel bra!
Søskenbarnet mitt steriliserte seg. Etter noen år skilte han seg, fant ei yngre, reverserte og vipps fikk han en sønn. Som er 4 idag [emoji4]

Tror ikke vår baby vil få noen gaver til jul. Jeg synes det høres merkelig ut, og helt unødvendig. Sambo og jeg kommer til å ønske oss utstyr til babyen, og midler til oppussing av vaskerom :) men likevel blir det ikke "til maibabyen fra mormor og morfar". Det ønsker jeg etter babyen er født.

Her får vi endelig sove hele natta etter at lillemor på snart ett har slutta med nattamming og begynt å sove fra sju til sju. Enn så lenge.. [emoji4] Men allikevel er jeg så trøtt på jobb at jeg rett som det er sovner over bøkene. (Er stipendiat) I dag sovna jeg på en liten og ubehagelig benk som jeg har inne på kontoret. [emoji14]

Her får vi endelig sove hele natta etter at lillemor på snart ett har slutta med nattamming og begynt å sove fra sju til sju. Enn så lenge.. [emoji4] Men allikevel er jeg så trøtt på jobb at jeg rett som det er sovner over bøkene. (Er stipendiat) I dag sovna jeg på en liten og ubehagelig benk som jeg har inne på kontoret. [emoji14]
Haha, ja! Tydelig at kroppen trenger mye hvile for tiden! Forhåpentligvis "letter" det snart litt.

Vi som venter vår første ønsker oss babyutstyr til jul :p Det er nok av ting som skal på plass. Hva tror dere at dere får fra familien til den lille? :) Er det mer nødvendige ting eller mer kose ting? :joyful:

Får vippestol av svigerinne, og sikkert litt småtøy av de forskjellige... alle i familien gleder seg så til å begynne handle til den lille[emoji1405]

Dere som har barn fra før er vel kjent med dette håret som man mister etter at svangerskapet er slutt. At hormonene i svangerskapet gjør at man mister færre hår, og når denne hormonproduksjonen går ned så mister man det man skulle mistet i svangerskapet.

Jeg har liksom ikke sluttet å miste hår enda jeg, og det er 2 år siden storebror ble født. Hadde jo en forhåpninger om at jeg skulle slutte å miste hår nå som jeg er gravid, men merker ikke noe endring enda hvertfall. Har masse hår heldigvis! [emoji23][emoji23][emoji23]

Hvordan er det med dere?

Så hyggelig! Det er alltid kjekt å vite at de andre også gleder seg :joyful:

Ja det er jo det! Dette barnet her har hele familien håpet på i mange år.
Først da jeg og min x mistet flere ganger og forsøkte ivf.. og så nå med min mann... mistet og haste operert med ExU to ganger siste 2 årene, samt noen flere spontan aborter...

Så ja- alle gleder seg stort! [emoji173]️

Dere som har barn fra før er vel kjent med dette håret som man mister etter at svangerskapet er slutt. At hormonene i svangerskapet gjør at man mister færre hår, og når denne hormonproduksjonen går ned så mister man det man skulle mistet i svangerskapet.

Jeg har liksom ikke sluttet å miste hår enda jeg, og det er 2 år siden storebror ble født. Hadde jo en forhåpninger om at jeg skulle slutte å miste hår nå som jeg er gravid, men merker ikke noe endring enda hvertfall. Har masse hår heldigvis! [emoji23][emoji23][emoji23]

Hvordan er det med dere?

Jeg går til en frisør som forteller at håret endrer seg dersom man mangler vitaminer osv også.. samt ved traumer, eller at det skjer spesielle ting....

Altså du kan miste hår nå som ikke har med den første fødselen å gjøre...

Back
Topp