Superskravlerne!!

Herregud - Lovehearts var godt mot kvalme [emoji7][emoji7][emoji7] Men ikke for mange altså [emoji1]
 
Skal til svigers en tur. Kunne fint klart meg uten, for jeg blir så dårlig av røyklukten fra svigermor, selv om hun røyker ute. Ble kvalm før jeg ble gravid liksom.... [emoji40][emoji40][emoji40]

Huff- da sier jeg bare lykke til!! [emoji85]
 
Når man har vært på tvungen jobbfest... og folk står helt oppi deg og prater... med vinånde, kaffeånde, gammelmannsånde, karriånde, hvitkøksånde osv..... !! #denfølelsen [emoji40]
 
Inatt har eg sovet godt for første gang på lenge! Så fantastisk:happy: Sliter veldig med kvalmen fortsatt, men håper det straks gir seg så det går an og fungere igjen!
Ha en flott helg:happy:
 
Jeg kan melde om at jeg ligger på sofaen, rett ut! Og sovner hvert øyeblikk som helst.. trøtten har ikke gitt slipp enda...

Er du trøtt enda?

Jeg er hinsides trøtt! Og så møkka lei det!! Kvalmen er mye bedre, men fortsatt en del kvalm på ettermiddag og kveld. Går med et håp om at det gir seg snart (er 13+2). Alle svangerskap er jo forskjellige, men jeg var i så innmari fin form i 2 trimester sist, hadde vært fantastisk å være det denne gangen og!

I dag er jeg hjemme med den fine jenta mi. Det går brennkopper i barnehagen, og jeg kjenner at jeg helst vil unngå en runde med det :)
 
Noen som ikke har vært hos lege/jordmor enda? Jeg er i uke 13+1 nå, og har enda ikke bestilt meg time. Har vært på to private ul da, så ting ser jo greit ut med babyen.
 
Planer for helgen da jenter??
Her er planen og ikke ha noen plan[emoji847][emoji1362]

Her har vi besøk av bonusjenta i helgen, og så skal yngste jenta mi spille håndballturnering i morgen [emoji4]
Hvis jeg ikke sovner, skal jeg prøve å få sydd noen gensere, pannebånd og nisser [emoji4] nærmer seg jul nå, så må få julegaver klar [emoji85]

Hørtes deilig ut å ikke ha noen plan [emoji1]
 
Når man har vært på tvungen jobbfest... og folk står helt oppi deg og prater... med vinånde, kaffeånde, gammelmannsånde, karriånde, hvitkøksånde osv..... !! #denfølelsen [emoji40]
Haha... Jeg blir sint på mannen når han har tatt seg ei øl eller ett glass vin... Stinker hoggorm [emoji37] [emoji13]
 
Jeg er hinsides trøtt! Og så møkka lei det!! Kvalmen er mye bedre, men fortsatt en del kvalm på ettermiddag og kveld. Går med et håp om at det gir seg snart (er 13+2). Alle svangerskap er jo forskjellige, men jeg var i så innmari fin form i 2 trimester sist, hadde vært fantastisk å være det denne gangen og!

I dag er jeg hjemme med den fine jenta mi. Det går brennkopper i barnehagen, og jeg kjenner at jeg helst vil unngå en runde med det :)

Det er slitsomt å gå sånn i tåka... man får liksom aldri hvilt nok... veldig rart! Kvalmen er bedre her også.. men trøtten er ekstrem ! 16+0 idag...
 
Hvordan går det å jobbe natt? Lange vakter?

Går egentlig greit mens jeg jobber, men sover ofte bort dagen når jeg kommer hjem. Trodde ikke det skulle bli så mye mer slitsomt som gravid, men det tar på altså. Slitsomt å holde seg våken så lenge, men er jo stort sett mye mer dødtid på natt enn det er på dagvakt, så får mer tid til å ta en pust i bakken. Går på vakt 21.45 og kommer meg ut døra rundt 8.
 
Går egentlig greit mens jeg jobber, men sover ofte bort dagen når jeg kommer hjem. Trodde ikke det skulle bli så mye mer slitsomt som gravid, men det tar på altså. Slitsomt å holde seg våken så lenge, men er jo stort sett mye mer dødtid på natt enn det er på dagvakt, så får mer tid til å ta en pust i bakken. Går på vakt 21.45 og kommer meg ut døra rundt 8.


Jeg skal på nattevakt i natt, det er så mye mer slitsomt som gravid altså! Men alternativet er å jobbe mye mer og ha det mye mer travelt, så hadde ikke orket det heller :-/
 
Går egentlig greit mens jeg jobber, men sover ofte bort dagen når jeg kommer hjem. Trodde ikke det skulle bli så mye mer slitsomt som gravid, men det tar på altså. Slitsomt å holde seg våken så lenge, men er jo stort sett mye mer dødtid på natt enn det er på dagvakt, så får mer tid til å ta en pust i bakken. Går på vakt 21.45 og kommer meg ut døra rundt 8.
Deilig å sove bort dagen etter da :)
Etter jeg ble gravid, klarer jeg nemlig ikke å sove etter nattevakt.
 
Jeg skal på nattevakt i natt, det er så mye mer slitsomt som gravid altså! Men alternativet er å jobbe mye mer og ha det mye mer travelt, så hadde ikke orket det heller :-/

Veldig slitsomt ja! Trives egentlig med nattevakter, men har vært veldig tungt nå i det siste.
 
Back
Topp