Superskravlerne!!

Jeg er så hormonell.... Gråter av ingenting... Sjalu som faen... Trøtt...
 
Jeg blir GAL av eksem!! Jeg har så store og stygge utslett rundt om på kroppen nå, og klør meg til blods. Eneste jeg får av legen er en bodylotion og forbud mot vanlig kremen :arghh:
 
Noen andre som klør? Jeg klør overalt... ikke sånn intenst voldsomt! Men nok.. har nok fått litt tørrere og mer problemhud enn jeg har opplevd før, men likevel... Er 12+6
Det kan være svangerskapskløe, eller icp. Jeg ville tatt kontakt med fastlege, og be om å få tatt gallesyreprøve, samt blodprøver for å sjekke leververdier (aslat og alat).
 
Vært å kikka på babyutstyr på barnashus [emoji847][emoji847] La OUL komme, så man kan begynne å handle!
 
Det kan være svangerskapskløe, eller icp. Jeg ville tatt kontakt med fastlege, og be om å få tatt gallesyreprøve, samt blodprøver for å sjekke leververdier (aslat og alat).


Uff ja må få bestilt meg time snart Plutselig gikk tiden så fort! Innen jeg får meg time er jeg allerede i femtende uke.
 
Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D
 
Dytter litt på denne, synes det var så koselig at dere hadde en skravletråd:)
 
Noen som ikke har vært hos lege/jordmor enda? Jeg er i uke 13+1 nå, og har enda ikke bestilt meg time. Har vært på to private ul da, så ting ser jo greit ut med babyen.
Så ikke ut som du hadde fått noe respons på denne enda.
Jeg bestilte faktisk time hos jordmor først i går da jeg var 14+0 og det var ikke noe problem. Fikk time 6. desember og da er jeg 17+3. Dersom du ønsker oppfølging av jordmor er det ikke for sent å ta kontakt :) kan jo ikke si sikkert at dette gjelder alle steder, men vil tro det går helt fint ;)
 
Jeg har betalt for privat ul i uke 12. Ellers offentlig i uke 6 og 9 pga pcos
 
Back
Topp