Superskravlerne!!

Jeg går til en frisør som forteller at håret endrer seg dersom man mangler vitaminer osv også.. samt ved traumer, eller at det skjer spesielle ting....

Altså du kan miste hår nå som ikke har med den første fødselen å gjøre...
Visste det ang mangel på vitaminer og ved feks stress, men har ikke opplevd hverken eller da... Jaja, får se om det blir litt færre lange hår i sofaen fremover [emoji23] Er gubben som reagerer mest [emoji12]

Visste det ang mangel på vitaminer og ved feks stress, men har ikke opplevd hverken eller da... Jaja, får se om det blir litt færre lange hår i sofaen fremover [emoji23] Er gubben som reagerer mest [emoji12]

Jeg mister mye hår hele tiden selv... men så har jeg MYE å ta av også da[emoji23][emoji23] På sommeren grer og føner jeg håret ute for å slippe å få alt håret inne...

I seng før kl 23 [emoji43] Og det er egentlig bare helt greit kjenner jeg [emoji23]

Planer for helgen da jenter??
Her er planen og ikke ha noen plan[emoji847][emoji1362]

Skal til svigers en tur. Kunne fint klart meg uten, for jeg blir så dårlig av røyklukten fra svigermor, selv om hun røyker ute. Ble kvalm før jeg ble gravid liksom.... [emoji40][emoji40][emoji40]

Ja det er jo det! Dette barnet her har hele familien håpet på i mange år.
Først da jeg og min x mistet flere ganger og forsøkte ivf.. og så nå med min mann... mistet og haste operert med ExU to ganger siste 2 årene, samt noen flere spontan aborter...

Så ja- alle gleder seg stort! [emoji173]️
Uff, det er leit å høre :( Kjedelig at det skulle bli slik for din del. Det er jammen ikke alltid rettferdig. Veldig forståelig at dette er et sterkt etterlengtet barn :) Gratulerer så mye og lykke til :Heartred

Jeg skal jobbe hele helgen. Har planer om å fortelle sjefen om graviditeten og informere om permisjon i morgen. Er litt nervøs for det, men satser på at det går fint :)
Deilig å ikke ha noen planer da :joyful:

Skal til svigers en tur. Kunne fint klart meg uten, for jeg blir så dårlig av røyklukten fra svigermor, selv om hun røyker ute. Ble kvalm før jeg ble gravid liksom.... [emoji40][emoji40][emoji40]
Uff, ja, røyklukt er det verste :yuck: Godt at hun i det minste røyker ute :rolleyes:

Åh, ser det er flere som er trøtte! Godt å vite jeg ikke er helt zombie alene :D Nå jobber jeg 60 timers arbeidsuker for tiden så kjenner jeg gleder meg til en pause og en fridag; bare 10 dager igjen :D

I helga er det jobbing hele veien, feiring av farsdag og søvn så langt det er mulig :D

Jeg og guttungen er alene. Vi snakket om kino, men må inn til nabobyen isåfall siden vår kino ikke har barnevennlige filmer i helgen [emoji13] Blir vel snop, film, en hårklipp på han og generelt bare kosehelg [emoji4]

Åh, ser det er flere som er trøtte! Godt å vite jeg ikke er helt zombie alene :D Nå jobber jeg 60 timers arbeidsuker for tiden så kjenner jeg gleder meg til en pause og en fridag; bare 10 dager igjen :D

I helga er det jobbing hele veien, feiring av farsdag og søvn så langt det er mulig :D
Oi, du jobber mange timer i uka! :wideyed: hva driver du med? Og så lenge til en fridag!
Ja, du får forsøke å sove så mye som mulig, ikke rart du er trøtt :woot:

Hahah, uff, ja, det kan jeg se for meg ikke blir en enkel samtale [emoji14] Lykke til!
Er første gang vi treffes etter at jeg ble gravid, så hun spør sikkert hvordan formen er. Da får jeg si at jeg blir veldig lett kvalm av ulike lukter, og særlig røyk [emoji12]

Oi, du jobber mange timer i uka! :wideyed: hva driver du med? Og så lenge til en fridag!
Ja, du får forsøke å sove så mye som mulig, ikke rart du er trøtt :woot:
For tiden er det praksis og mangel på folk på mine 2 deltidsjobber så da blir det noe ekstra :) Men det roer seg snart og da skal jeg sove leeenge :D Greit å få spart penger til bebisen kommer uansett :)

Er første gang vi treffes etter at jeg ble gravid, så hun spør sikkert hvordan formen er. Da får jeg si at jeg blir veldig lett kvalm av ulike lukter, og særlig røyk [emoji12]
Ja, det var jo en enkel og grei vinkling på det. Tror nok hun vil ha forståelse for det :)

For tiden er det praksis og mangel på folk på mine 2 deltidsjobber så da blir det noe ekstra :) Men det roer seg snart og da skal jeg sove leeenge :D Greit å få spart penger til bebisen kommer uansett :)
Ahh, ha, da er det litt mer forståelig. Men likevel, det virker tøft å jobbe så mye. Du er flink! :eek:
Godt at det roer seg etter hvert. Og nei, aldri feil med litt ekstra til lille kommer, da flyr det nok raskt et par tusenlapper :p

Back
Topp