Da jeg for 17 mnd siden fødte mitt første barn presterte jeg å gå opp 33kg i svangerskapet. En del av dette var vann (det plasket nesten når jeg gikk), men mye var fordi jeg satt på ræv og spiste ALT for mye. Jeg har nå bare 3kg igjen av disse kiloene som kom under svangerskapet, men kroppen er ikke den samme - skikkelig dvask og løs i fisken for å si det mildt
Denne gangen vil jeg absolutt ikke at det skal bli på samme viset, både for helsas skyld og med tanke på den aktive jenta vår på 17 mnd. Jeg tenker tilbake på svangerskapet med skrekk og gru, for fytti det ble tungt! Vondt overalt med så mye ekstra vekt på kroppen.
Nå er det fokus på god og næringsrik mat, å unngå småspising (spesielt på kvelden) og mer aktivitet
Andre som er med på å heie og backe hverandre på et sunt svangerskap?
Denne gangen vil jeg absolutt ikke at det skal bli på samme viset, både for helsas skyld og med tanke på den aktive jenta vår på 17 mnd. Jeg tenker tilbake på svangerskapet med skrekk og gru, for fytti det ble tungt! Vondt overalt med så mye ekstra vekt på kroppen.
Nå er det fokus på god og næringsrik mat, å unngå småspising (spesielt på kvelden) og mer aktivitet
Andre som er med på å heie og backe hverandre på et sunt svangerskap?