TakkHerremin. Lagte du den på en dag?! Jeg er imponertelsker hekling og strikking, men jeg jobber fryktelig sakte
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHerremin. Lagte du den på en dag?! Jeg er imponertelsker hekling og strikking, men jeg jobber fryktelig sakte
![]()
TakkWow, du er dyktig, altså!![]()
Så digg d må være med den egenskapenTakkJa, brukte 8timer på den
jeg klarer ikke stoppe når jeg først er i gang, så det meste jeg lager av smått er laget på mellom 2-12timer
![]()
Sett på film eller serie så går det unnaSå digg d må være med den egenskapenJeg mister fokus, starter gjerne et nytt prosjekt underveis og hvis jeg kommer i mål så ligger plagget noen uker i korga før jeg får festet trådene
![]()
Jeg skal i gang med denne jakken til lille nåUsikker på om jeg skal strikke den i blå alpakka fra drops, eller brun/beige merinoull. Minste str er 6 måneder, så om jeg velger alpakka blir den kanskje mer 0-3 måneder. Vis vedlegget 128685
Liiiiiiitt igjen....
Aha, du har vært effektiv da
Aha, du har vært effektiv da
Ja santSå fint mønster!!
Jeg er helt ubrukelig med strikkepinner og kan ikke hekle, men med litt fantasi klarte jeg faktisk å lage 2 små luer! Så nå kan jeg mer enn å strikke skjerf![]()
Vis vedlegget 150436Vis vedlegget 150437
Tror det blir mange slike for å øve litt mer![]()
TakkSå søte da :-D