Strikking til lille

Herremin. Lagte du den på en dag?! Jeg er imponert :) elsker hekling og strikking, men jeg jobber fryktelig sakte :p
Takk :) Ja, brukte 8timer på den :) jeg klarer ikke stoppe når jeg først er i gang, så det meste jeg lager av smått er laget på mellom 2-12timer :)
 
Takk :) Ja, brukte 8timer på den :) jeg klarer ikke stoppe når jeg først er i gang, så det meste jeg lager av smått er laget på mellom 2-12timer :)
Så digg d må være med den egenskapen ;) Jeg mister fokus, starter gjerne et nytt prosjekt underveis og hvis jeg kommer i mål så ligger plagget noen uker i korga før jeg får festet trådene :p
 
Så digg d må være med den egenskapen ;) Jeg mister fokus, starter gjerne et nytt prosjekt underveis og hvis jeg kommer i mål så ligger plagget noen uker i korga før jeg får festet trådene :p
Sett på film eller serie så går det unna :p fester trådene med en gang, men samler gjerne opp en del plagg før jeg drar å kjøper knapper :p
 
Jeg skal i gang med denne jakken til lille nå:) Usikker på om jeg skal strikke den i blå alpakka fra drops, eller brun/beige merinoull. Minste str er 6 måneder, så om jeg velger alpakka blir den kanskje mer 0-3 måneder. Vis vedlegget 128685

den var søt...;)
 
03dfd6c7eedff71188fcbbf7ae6fa464


9 cm av det første benet.

Det som er mest tankefull nå er at det er halvparten av dets totale lengde...
 
Jeg er helt ubrukelig med strikkepinner og kan ikke hekle, men med litt fantasi klarte jeg faktisk å lage 2 små luer! Så nå kan jeg mer enn å strikke skjerf :D ;)
ImageUploadedByBV Forum1449738510.863163.jpgImageUploadedByBV Forum1449738520.603339.jpg

Tror det blir mange slike for å øve litt mer :p
 
Langt bak tidsskjema, men endelig begynt på mønsteret på mariusdressen. Da skal jeg snart strikke armene, og så få dem på og gjøre det hele ferdig.
 
Back
Topp